Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 31

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb er nog geen 25 euro voor over :+

Heb die Lasers afgezegd trouwens, denk niet dat ik er tevreden mee zou zijn, die tri-ovals...
 
Hallo,
Nu en dan ben ik aan het kijken naar een VTR SP 1/2.
Kent iemand deze SP1 2001 die te koop staat ?

full
 
Wilde even een andere zitpositie uitproberen, dacht ik ff de stelplaten tussen de voetsteunen uit te halen. Moest de schakelpook afstellen, had ik ook de bout van de schakelpook even losgeschroefd. Wil ik die weer vastzetten, breek dat kreng af :( Moet ik dus zo'n bout bestellen en de bout uit laten boren, wat een schijtzooi zeg :(
full
 
Da's klote Chris, kan je hem niet zelf uitboren, vaak als je 6mm boort loopt de rest van de bout er wel uit. Of 6 boren en er dan een torx in slaan, meestal zit dat draadend niet erg vast in de steun.
Is dat 6 of 8mm, als het 6 is moet je maar 4,5 boren.
Misschien heb ik nog wel wat liggen.
Zal gelijk even kijken.

 
Laatst bewerkt:
Ga morgen even Motoport bellen, die hebben meestal wel aardig wat bouten e.d. op voorraad of in no time binnen.

Ik heb geen kolomboor, ben bang dat ik dan scheef ga boren. Ga morgen nog wel wat proberen, nu is het alweer donker. Echt, als ik nou flink kracht zette op die bout met mijn musculaire goddelijke lichaam... :') ....Maar dat was dus niet het geval :/

Edit: Zou zo gauw niet weten wat voor maat die bout is, denk 8mm. Moet iig nr 12 op het plaatje hebben...


2001 Honda RVT1000R A PEDAL | MRCycles
 
Laatst bewerkt:
Had nog wel de intentie om morgen ook weer lekker op de sp naar de arbeid te gaan. Dan maar in een shirtje op de scootah ipv flink te zweten in de koeienhuid :] :P
 
Ik heb hem evt los liggen.
Hoor wel of je hem nodig hebt, kan ik hem naar je versturen.

Is m8 met inbuskop 8.
 
Laatst bewerkt:
Ja zie foto boven, heb morgen alleen cursus in Barneveld, dus weet niet of ik tijd heb hem te verzenden.
 
Laatst bewerkt:
Jaaaa top man... *O* Geen punt, wordt de komende dagen na morgen toch weer minder weer...

Ff een ander vraagje nu ik die foto zie... Wat hoort er eigenlijk gemonteerd te zitten in die ring onder het stepje (waar die rubberen ring in zit)? Dat is er bij mij namelijk afgeslepen...
 
Laatst bewerkt:
Daar zit normaal de uitlaat aan vast.
Doe je adres ff via pb, kon het zo snel niet vinden.
 
Laatst bewerkt:
Is wel speciaal boutje.
Zit gleuf in voor vet
En de krans heeft speciale maat zodat je niet je schakelpook vastklemt bij aandraaien.
Denk niet dat er veel zaken zijn die dit op voorraad hebben.
 
Yep *D

Daarnet even met een boortje een klein gaatje geboord. Daarna de Grabit (jaja, de TellSell editie 8-) :P ) gepakt en draaide de bout er zo mee uit *O*
Hoef dus geen draad te tappen, alleen de nieuwe bout er in en we kunnen weer :]

Moet nog wel mijn balhoofdlager weer af laten stellen en dan laat ik ook nog even de afstelling van de schakelpook nakijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan