Het grote Honda VTR SP1 & SP2 Topic deel 35

Niet in de tank zelf maar onder de ring van de tankdop. Gaat om de rand waar de bevestigingspunten van de tankdop zitten, daar zit ook een gaatje voor de afvoer van vocht oid (overloop ofzo). Die wil ik ff nalopen, zag er namelijk wat vocht in zitten, maar lijkt me dat dat gewoon weg hoort te lopen. Misschien zit er een knik in het slangetje, maar moet ik even weten welke ik moet hebben...
bij mij zat die idd ook verstopt...bleef volmet water staan en zo mijn tank in....heb toen van onderaf alles doorgeblazen...weet niet meer welke het nou was........maar volgens mij is dat hem wel....
 
Niet in de tank zelf maar onder de ring van de tankdop. Gaat om de rand waar de bevestigingspunten van de tankdop zitten, daar zit ook een gaatje voor de afvoer van vocht oid (overloop ofzo). Die wil ik ff nalopen, zag er namelijk wat vocht in zitten, maar lijkt me dat dat gewoon weg hoort te lopen. Misschien zit er een knik in het slangetje, maar moet ik even weten welke ik moet hebben...

Chris, je moet het slangetje even goed controleren. Zat bij mij vol bagger waardoor er waswater onder de tankdop bleef staan en bij openen de tank inliep. Gaatje zelf kan natuurlijk ook verstoppen, maar bij mij zat het in de slang.
 
1385711


Vorige week gekocht van de 1ste eigenaar.
 
Ben daarnet bezig geweest met de tank en de afvoer. Bleek een knik in het slangetje te zitten. Heb die ff flink doorgeblazen, er kwam aardig wat vocht en een heel klein beetje drek uit. Op die plek van de knik een tywrap er omheen gedaan zodat die daar niet meer in kan komen. Ook heb ik het slangetje anders laten lopen, zou nu goed moeten komen. Had ook al een andere tankdop gekocht omdat ik dacht dat het rubber de tankopening niet goed afsloot, maar het was dus de afvoer van het was- en/of regenwater. Maar toch de dop er gelijk maar opgezet :)
 
Kunnen we niet eens uitzoeken of die oem undertails niet te 3d scannen en printen zijn?
Zou wel mooi zijn. Heb alleen geen idee hoe dat de resultaten van het 3d printen zijn zodra het af is, is dat ook glad, of moet dat dan nog gladgetrokken worden?
 
Omdat de remschijven waarschijnlijk nog even op zich laten wachten, deze zojuist maar besteld *D
1387103

1387104


@ Sculpture80: Hoe lang duurde het voordat jij ze binnen had?
 

Bijlagen

  • RC51_sp2-300x224.jpg
    RC51_sp2-300x224.jpg
    9,9 KB · Weergaven: 4
  • RC51-sp1-.jpg
    RC51-sp1-.jpg
    33,4 KB · Weergaven: 7
Laatst bewerkt:
Bij welke temperatuur mag een SP1 de straat op? De huidige eigenaar vindt dit weer nog steeds te slecht voor een proefrit... (zou ie soms aan mijn rijkunsten twijfelen?) :+
 
Bij welke temperatuur mag een SP1 de straat op? De huidige eigenaar vindt dit weer nog steeds te slecht voor een proefrit... (zou ie soms aan mijn rijkunsten twijfelen?) :+
Aankomende dagen wordt het perfect weer, lijkt me toch wel de temperatuur bij uitstek om een proefrit te fixen... :P :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan