@Remco: ik kan je wel wat vertellen over de 610, maar ik woon in omg Eindhoven... Wat je probleem betreft, je zou kunnen proberen om het bovenste deksel van de carb te schroeven. Dan zul je onderaan de gasschuif een naald zien zitten. Bovenaan die naald zitten groeven met een clipje. De plek van dat clipje bepaald of de motor rijker of armer loopt int middengebied; clipje hoger is minder brandstof
Probeer maar eens wat standen...
Vanaf welk jaar kwam eigenlijk de elektrische start op de 610? en kan je zo'n blok inbouwen op een 610 uit 1994?
Hallo,
Ik was gisteren even aan het kijken naar de carburateur en volgens mij zat hij niet helemaal goed gemonteerd, aan jullie de vraag voor bevestiging.
Ook naast de stationair schroef lijkt mij dat er een schroef ontbreekt, nu de vraag weer aan jullie is dit ook zo?
Biker mouse vanaf welk bouwjaar kunnen die 570 blokken erin?
[~[url="http/img834.imageshack.us/img834/6114/lc3p.jpg"]afbeelding~][/URL]
Mvg
Remko
Dat heb ik inderdaad gedaan thanks, zal het even terug koppelen naar de verkoper.
Zit de luchtstelschroef aan deze kant? en waar zit ie dan?
Hallo,
Ik was gisteren even aan het kijken naar de carburateur en volgens mij zat hij niet helemaal goed gemonteerd, aan jullie de vraag voor bevestiging.
Ook naast de stationair schroef lijkt mij dat er een schroef ontbreekt, nu de vraag weer aan jullie is dit ook zo?
Biker mouse vanaf welk bouwjaar kunnen die 570 blokken erin?
[~[url="http/img834.imageshack.us/img834/6114/lc3p.jpg"]afbeelding~][/URL]
Mvg
Remko
Na een ritje vanmiddag zit ik met een vraag...
Toen ik na een wheely weer tot stilstand kwam hoorde ik een licht schurend en tikkend geluid...
Wel bleef de motor stationair draaien. Deze heb na 10 seconde uitgezet
Bij inspectie van de koppeling kwam ik erachter dat de moer van het huis die op de krukas zit los is..
Ik kan het huis een een paar mm bewegen t.o.v. de moer
Kan dit hebben gezord voor het schurende , tikkende bijgeluid?
Of moet ik het blok verder demonteren?????
Olie is wel helemaal schoon btw!!
even terugkomend op bovenstaand bericht:
er zitten geen splinters in de olie , de moer heb ik vastgezet , de olie vervangen
Toen weer gestart met nog steeds het tikkende / schurende geluid!
WAT KAN ER KAPOT ZIJN?
vliegwielkapje ook al gedemonteerd en vliegwiel geinspecteerd.. loopt allemaal vrij en soepel
Maar als ik de kickstart bedien voel ik een soort weerstand , alsof er iets kapot is in de bak ofzo! maar dan zou je toch splinters o.i.d. terug vinden in de oude olie?
Wat is de volgende stap? blok uit elkaar? kop eraf?