Ik was er enkel de zondag en wonderbaarlijk sowieso geen enkele Hyper gezien.Meer mensen van hier een leuk weekend Assen meegemaakt? Zag wel wat nieuwere Hypers maar de 1100 kom ik helaas niet zo vaak tegen. Is het dan echt zo'n zeldzame verschijning aan het worden??
Heb zelf ook altijd een performance zadel op de hypers die ik tot nu toe heb gehadIk zie een aantal Hypers staan te koop staan met en perfomance zadel. Weet iemand hier uit ervaring of dit veel verandering geeft kwa zitcomfort?
Ik heb de 1100 ,939 gehad en nu de 950 spHi allemaal, nieuw lid van dit forum
Ben momenteel aan het lessen en alvast rondkijken voor een motor. Duurde niet lang en ik werd al verliefd op de Hypermotards. Overweeg zelf deze week een Hypermotard uit 2017 aan te schaffen met een paar duizend kilometer op de teller.
Nu zie ik dat Ducati (schijnbaar?) de beste reputatie niet heeft als het gaat om technische betrouwbaarheid en daar word ik enigzins zenuwachtig van. Hebben jullie ervaringen / verhalen over hypermotards met het bouwjaar 2017? Ik lees bijvoorbeeld veel over wegvallende koppel bij veelal de 4.000 toeren, ECU mankementen en het doorbranden van bobines. Zouden jullie bijvoorbeeld aanraden om er duizend euro bij te leggen en voor een jonger model te gaan? Hoor heel graag jullie tips/adviezen aan. Alvast vriendelijk dank.
U reed zomer en winter op de Hypers? Dat is wel uiterst gebruik maken van het materieel. Niet zo'n 'heeft nooit regen en pekel gezien' onzin.Ik heb de 1100 ,939 gehad en nu de 950 sp
nergens problemen mee gehad en ik rij zomer en winter
heb een 2011 Ducati Diavel gehad
1 van de eerste types die was niet best
gewoon 1 kopen met een fatsoenlijke onderhoudshistorie en niet de goedkoopste van marktplaats
Ik ben super zuinig op mijn Ducs maar ze zijn wel om te gebruikenU reed zomer en winter op de Hypers? Dat is wel uiterst gebruik maken van het materieel. Niet zo'n 'heeft nooit regen en pekel gezien' onzin.
Ik ben super zuinig op mijn Ducs maar ze zijn wel om te gebruiken
Moet wel zeggen dat ik met schoonmaken Soms langer bezig ben dan het ritje duurde
Ik ben super zuinig op mijn Ducs maar ze zijn wel om te gebruiken
Moet wel zeggen dat ik met schoonmaken Soms langer bezig ben dan het ritje duurde
moet zeggen dat ik de oer 1100 altijd de leukste vond ,lekker met die open koppeling en veel koppel onderinWat ervaar jij als de leukste hyper? Gezien je verschillende modellen hebt bemind en bereden?
Dank voor je bericht. De motor die ik bekijk heeft 3600 op de teller, bij 3300 zouden riemen en vloeistoffen zijn vervangen. Ook zou deze zijn zogenaamde Desmo beurt hebben gehad. Is dat een hippe benaming voor een verschoning van dat bijzondere kleppen-systeem? Volgens mij prima onderhouden denk ik? (2017)Ik heb de 1100 ,939 gehad en nu de 950 sp
nergens problemen mee gehad en ik rij zomer en winter
heb een 2011 Ducati Diavel gehad
1 van de eerste types die was niet best
gewoon 1 kopen met een fatsoenlijke onderhoudshistorie en niet de goedkoopste van marktplaats
Waarom zou je een motor met 3300 km een desmo beurt a 1200€ gevenDank voor je bericht. De motor die ik bekijk heeft 3600 op de teller, bij 3300 zouden riemen en vloeistoffen zijn vervangen. Ook zou deze zijn zogenaamde Desmo beurt hebben gehad. Is dat een hippe benaming voor een verschoning van dat bijzondere kleppen-systeem? Volgens mij prima onderhouden denk ik? (2017)
2017 is natuurlijk alweer 5 jaar geleden. Beurten zitten niet alleen op km stand maar ook leeftijd, hoewel dat voor de kleppen ontzettend onzin is.Waarom zou je een motor met 3300 km een desmo beurt a 1200€ geven
Dank voor je bericht. De motor die ik bekijk heeft 3600 op de teller, bij 3300 zouden riemen en vloeistoffen zijn vervangen. Ook zou deze zijn zogenaamde Desmo beurt hebben gehad. Is dat een hippe benaming voor een verschoning van dat bijzondere kleppen-systeem? Volgens mij prima onderhouden denk ik? (2017)
Sommige mensen zijn OF goedgelovig OF onwetend en laten het gewoon aanpraten door een dealer/garagist.Waarom zou je een motor met 3300 km een desmo beurt a 1200€ geven
Zie hier een marktplaats advertentie:Gisteren mijn Multistrada 1000DS ingeruild voor een Hyper 796. Nu heb ik een paar vraagjes;
- De multi had een prachtige accessoire stekker waar ik m'n TomTom op kon aansluiten, op de Hyper kan ik die niet vinden, klopt dat? En zo ja, waar halen de mensen met een navi dan hun (geschakelde) stroom vandaan?
- Ik ben op zoek naar een (carbon) hugger/achterspatbord zodat ik niet allemaal zooi tegen m'n schokdemper aan slinger, weet iemand toevallig nog een goed adresje?
- Op termijn wil ik nog nieuwe uitlaatdempers en een katvervanger, dus mocht iemand nog iets hebben liggen dan houd ik me aanbevolen.
En natuurlijk een plaatje:
Zie hier een marktplaats advertentie. Ik zie trouwens dat jij geen hugger heeft.Gisteren mijn Multistrada 1000DS ingeruild voor een Hyper 796. Nu heb ik een paar vraagjes;
- De multi had een prachtige accessoire stekker waar ik m'n TomTom op kon aansluiten, op de Hyper kan ik die niet vinden, klopt dat? En zo ja, waar halen de mensen met een navi dan hun (geschakelde) stroom vandaan?
- Ik ben op zoek naar een (carbon) hugger/achterspatbord zodat ik niet allemaal zooi tegen m'n schokdemper aan slinger, weet iemand toevallig nog een goed adresje?
- Op termijn wil ik nog nieuwe uitlaatdempers en een katvervanger, dus mocht iemand nog iets hebben liggen dan houd ik me aanbevolen.
En natuurlijk een plaatje:
Kleine update; de Hyper heeft geen accessoire stekker, ik dacht dat ik hem aan de DDA stekker kon verbinden, dus daar met veel moeite een contra-stekker voor gevonden (Voor wie ook op zoek is, SICMA stekker, onderdeelnummer FCI/Delphi 211PL042S0011. Helaas heeft de DDA stekker continu spanning er op staan, dus is eigenlijk geen optie voor de navigatie. De zoektocht gaat verder... Ik ben nu van plan om te kijken of ik ergens uit de koplamp spanning kan halen.Gisteren mijn Multistrada 1000DS ingeruild voor een Hyper 796. Nu heb ik een paar vraagjes;
- De multi had een prachtige accessoire stekker waar ik m'n TomTom op kon aansluiten, op de Hyper kan ik die niet vinden, klopt dat? En zo ja, waar halen de mensen met een navi dan hun (geschakelde) stroom vandaan?