Het grote Kamperen op je motor deel 4 met je zak op de mat.

Gewoon lekker gaan met zo'n ding. Zat lui die voor het ene weekendje Eifel per jaar (en dan ook nog eens in een hotel) een gloednieuwe GS hebben staan met bijbehorende alu bakken waarmee je met gemak de wereld over kan reizen. Paar jaar terug kwam ik op de Vespa terug uit Spanje en bij mijn laatste stop in een bekende herberg in de Ardennen kwam ik mensen tegen ook uit Oosterhout (waar ik woon). Echter met de motoren (gewone toermotoren) achter op de aanhanger zodat ze dat hele stuk naar de Ardennen niet hoefden te rijden... tsja...
 
Bij velen is gelukkig de reis nog steeds een doel op zich.............................
 

Bijlagen

  • IMG_20220614_104604.jpg
    IMG_20220614_104604.jpg
    311 KB · Weergaven: 78
Zit inderdaad geen carterplaat onder. Een cb500 heeft circa 14 cm grondspeling en de uitlaatbochten zitten onder het motorblok langs, dus die vangen wel veel op.
En mede nav jouw Griekenland trip ben ik, toen mijn africatwin750 ff defect was, op de cb500 naar de Ligurische Grenzkammstrasse gereden, eroverheen en idem Parpailon. Trip van 1 week met de tent. Gaat prima! Natuurlijk rij je daar (iig ik...) langzamer ivm vering, banden en grondspeling dan vergelijk met transalp enz.
 
Complete dewaard bosuil ( 4 eprsoons tunneltent van 44kg) achterop, en dan een andere katoenen punttent slaapzak en luchtbed in de koffers. Ging naar de motorschuur camperen, en de waard moest retour ivm garantie kwestie, daar kwamen we dus langs en had geen zin om extra op en neer te rijden. Dan maar achterop. Ze keken wel raar op.
:DIMG_20200822_092620.jpg
 
Complete dewaard bosuil ( 4 eprsoons tunneltent van 44kg) achterop, en dan een andere katoenen punttent slaapzak en luchtbed in de koffers. Ging naar de motorschuur camperen, en de waard moest retour ivm garantie kwestie, daar kwamen we dus langs en had geen zin om extra op en neer te rijden. Dan maar achterop. Ze keken wel raar op.
:DBekijk bijlage 1779894
Mooie John Deere, wist niet dat ze ook in metallig blauw leveren ;)
 
Complete dewaard bosuil ( 4 eprsoons tunneltent van 44kg) achterop, en dan een andere katoenen punttent slaapzak en luchtbed in de koffers. Ging naar de motorschuur camperen, en de waard moest retour ivm garantie kwestie, daar kwamen we dus langs en had geen zin om extra op en neer te rijden. Dan maar achterop. Ze keken wel raar op.
:DBekijk bijlage 1779894
daar kan die donders mooi achterop liggen zo op de duo plek en 44 kg is maar een halve volwassene, dus prima oplossing zo!
 
Neehoor, het zou dr niet staan, vetrandje msg trouwens best :P
 
  • Leuk
Waarderingen: EHE
allo.

Ik ben rond aan het kiken voor een tent en vroeg me af of iemand ervaring heeft met de High peak Kite 2 (of kite 3) ??
1657177995977.png


Ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar niet veel kunnen vinden vandaar mijn vraag hier. Voor de prijs lijkt het me wle wat kwa gewicht en gemak van opzetten en toch beetje ruimte voor het slaapvertrek. Maar ben niet overtuigd of de ventilatie zo goed zal zijn.

Grtz
 
Yups deze heb ik, voor het geld een fijn tentje! Afgelopen jaren redelijk wat tentjes gehad en nu ik jouw plaatje zie denk ik van ohja... die heb ik gisteren ingepakt... dat zat er dus in die zwarte zak ;)

svON7pd.jpg

en de voorkant
Ew6K47k.jpg


Ik vond 'm opvallend ruim nog (denk dat ik de 3 heb)
 
Yups deze heb ik, voor het geld een fijn tentje! Afgelopen jaren redelijk wat tentjes gehad en nu ik jouw plaatje zie denk ik van ohja... die heb ik gisteren ingepakt... dat zat er dus in die zwarte zak ;)

svON7pd.jpg

en de voorkant
Ew6K47k.jpg


Ik vond 'm opvallend ruim nog (denk dat ik de 3 heb)
de foto's doen me denken aan camping moto dordorgne, nog voor ik het toiletgebouw zag , heb ik wat gewonnen ? :P
 
Tsja dat krijg je met een enduropark waar de GS'en naar toe vervoerd worden, gelukkig ook een hoop ander volk wat wel zelf rijdt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan