Het grote Lidl/Aldi/Gamma/Action etc. topic deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij versta jij ons niet helemaal: lees ik kom net kijken en heb het hoogste woord maar nog geen motor.
 
Volgens mij verstaan we elkaar niet helemaal, lees drama fiets - gixxer aka "jullie horen me alleen in de hoge toeren"
Nee, ik hoor je niet want ik kom niet boven dat gerammel van die fiets van jou uit.
Overigens, door de droge koppeling van een Ducati kan er idd prima Action olie in :Y Goede keuze dus *D

beste meneer, wist je dat rossi rondrijdt met startnummer 46 ?? O-)

Of het is z'n bouwjaar, maar dat verklaart zijn kleutergedrag niet :P (maar mogelijk wel z'n midlifecrisis)
 
Laatst bewerkt:
Paar weken geleden de zomer handschoenen uit de Lidl bak gevist, ben er erg content mee, zitten heerlijk, en zelfs met de temperaturen van de afgelopen 2 weken warm zat.

Heb de helm ook ff geprobeert, lekker handig zonnescherm ingebouwd, helaas zat hij me niet lekker, direkt zere oren in de helm, maar laten liggen dus.
 
Paar weken geleden de zomer handschoenen uit de Lidl bak gevist, ben er erg content mee, zitten heerlijk, en zelfs met de temperaturen van de afgelopen 2 weken warm zat.

Heb de helm ook ff geprobeert, lekker handig zonnescherm ingebouwd, helaas zat hij me niet lekker, direkt zere oren in de helm, maar laten liggen dus.

Bij de Lidl handschoenen moet je oppassen met het uittrekken,je moet de vingertoppen vasthouden anders trek je het binnenwerk eruit.
Verder prima.
 
Bij de Lidl handschoenen moet je oppassen met het uittrekken,je moet de vingertoppen vasthouden anders trek je het binnenwerk eruit.
Verder prima.

Da's dus alleen als je klamme handen hebt,,dan even opletten,zijn je handen droog dan geen probleem. :)
 
Bij de Lidl handschoenen moet je oppassen met het uittrekken,je moet de vingertoppen vasthouden anders trek je het binnenwerk eruit.
Verder prima.
Vasthouden bij de vingertoppen is een goede tip voor alle handschoenen met waterdicht-ademend membraan ;)
 
Ok,toevallig heeft mijn zoon ze als hij eens achterop meegaat.
Is alleen nog in de zomer geweest bij hoge temperaturen dus zal daar idd wel mee te maken hebben.
Met mijn eigen Büse,die het 6e seizoen ingaan,nooit last van gehad.
 
Iemand nog intresse in setje nieuwe michelin banden?

zag de ad in een motorblad.

Bij aanschaf 1 band €10 retour, bij setje €30 retour.

promotie-30.jpg


zie: https://frbnl.moto-promo2015.michelin.com/nl_NL
 
geen idee, maar ik rij het liefst met handschoenen die voorzien zijn van knokelbescherming.
voelt veiliger aan, maar of het ook zo is...?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan