Het grote Lidl/Aldi/Gamma/Action etc. topic deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb gisteren zo'n magneet pen en een controle spiegeltje gescoord bij de Lidl (hadden er nog een liggen...) zit er ook nog een lampje in die magneet pen, handig...!!!
Nou hebben ze bij de ACtion ook een magneet pen te koop. Die kost echter beduidend meer als die van de Lidl en er zit GEEN lampje in! Daarentegen zijn de magnetische schaaltjes wel weer goedkoper als bij de Lidl.

Die afwasborstel met dispenser is WAARDELOOS!! Het ding lekt aan alle kanten! Ik denk dat er toch veel handiger attributen zijn te vinden voor je velgen schoon te krijgen.

gr. Boud
 
We zitten in het grote lidl en aldi -reut topic. Niet in het snapon topic. Voor de basis klusjes thuis is dit prima spul, als je er niet te lomp mee omgaat.
Mooi hé... Blijkbaar heb je gereedschap nodig wat 3x zo duur is als de gemiddelde motor. ANders gaat alles stuk.

Gebruik de onderstaande set al jaren inmiddels.
Brüder Mannesmann 122 delar 29070 Thuiswerker Gereedschapskoffer (met inhoud) 122-delig (b x h x d) 360 x 240 x 530 mm | Conrad.nl
Alleen de kleine ratel is stuk gegaan

Ondertussen een hele hoop erbij gekocht uiteraard.
 
Oh, bij mij werkt de afwasborstel met dispenser prima. Ik vul hem met Meguiars Hot Rims en dan lekker mn motor velgen borstelen met die drukknop een beetje spuiten en daarna krijg ik mn velgen wel mooi schoon hij lekt ook niet oid alleen beneden waar het spul eruit moet komen.
 
simpel,de aanbieding is vanaf gisteren al in de STAD leiden.
3 verschillende schalen,1 x rond en 2 rechthoekige
zonet ook nog een telescoopsetje gehaald,1 met spiegeltje en de ander met magneet met lampje er in om schroeven en ander ijzer op te pakken
 
Laatst bewerkt:
Ik ben opzoek naar een momentsleutel.
Iemand ervaring er mee van de betreffende goedkope winkels?
Die is net in de aanbieding geweest bij de Lidl. Als je een beetje geluk hebt ligt er nog een in de restantenbak anders moet je even wachten. Anders kan ik er ook wel een aanraden van Kraftwerk, die heeft ook een goede prijs/kwaliteit verhouding.
 
Die is net in de aanbieding geweest bij de Lidl. Als je een beetje geluk hebt ligt er nog een in de restantenbak anders moet je even wachten. Anders kan ik er ook wel een aanraden van Kraftwerk, die heeft ook een goede prijs/kwaliteit verhouding.


die van de Lidl is rond de 30 euro maar is letterlijk dezelfde als die van de gamma voor 60 €

ik denk wel dat je ten duur wel voor de zekerheid een nieuwe moet kopen ( calibreren is duurder dan 30 euro )

ik had hem vergeleken met een digitale van snap-on waarden wwaren vrij identiek ( 110 op de lidl momnet sleutel was 113 op de digitale, zit wel een beetje speling ertussen maar nihil )
 
Als je een kopbout moet aanhalen met bijvoorbeeld 60Nm, is het geen ramp als dat een klein beetje afwijkt. Als je zo'n momentsleutel dagelijks moet gebruiken moet je misschien een professionele kopen, maar dan nog is het niet zo belangrijk of je een wielbout aanhaalt met 100 Nm of 105 Nm.

Die Lidl momentsleutel heb ik ook en die wijkt nauwelijks af, dus wat mij betreft prima en gewoon goed is goed genoeg.
 
die delboy is wel echt vol van zichzelf :P


zoek eens mic bergsma + burgman 400, het is een dove jongen maar man o man wat kan hij duidelijke tutorials maken, hulde !
 
die delboy is wel echt vol van zichzelf :P


zoek eens mic bergsma + burgman 400, het is een dove jongen maar man o man wat kan hij duidelijke tutorials maken, hulde !

Verkeerde topic :?




Als je een kopbout moet aanhalen met bijvoorbeeld 60Nm, is het geen ramp als dat een klein beetje afwijkt. Als je zo'n momentsleutel dagelijks moet gebruiken moet je misschien een professionele kopen, maar dan nog is het niet zo belangrijk of je een wielbout aanhaalt met 100 Nm of 105 Nm.

Zoiets. Kopbouten aantrekken is zo'n beetje het enige waar ik een momentsleutel voor gebruik.

En de opgegeven waarde paar procent horen of lager is dan lang niet zo belangrijk als de alle bouten op het zelfde moment vastgezet worden daar is een fatsoenlijke goedkope momentsleutel ruimschoots voldoende voor.
 
Verkeerde topic :?Zoiets. Kopbouten aantrekken is zo'n beetje het enige waar ik een momentsleutel voor gebruik.

En de opgegeven waarde paar procent horen of lager is dan lang niet zo belangrijk als de alle bouten op het zelfde moment vastgezet worden daar is een fatsoenlijke goedkope momentsleutel ruimschoots voldoende voor.




AArgh! mijn PC zit op een server in de US , soms lagged ie een beetje :P
 
Zoiets. Kopbouten aantrekken is zo'n beetje het enige waar ik een momentsleutel voor gebruik.

En de opgegeven waarde paar procent horen of lager is dan lang niet zo belangrijk als de alle bouten op het zelfde moment vastgezet worden daar is een fatsoenlijke goedkope momentsleutel ruimschoots voldoende voor.
:^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan