Het grote MF Bandit topic Mark XI

Status
Niet open voor verdere reacties.
+ 90,00 EUR
Valuta : 02/06/2009 VEENENDAA
STALENREMLEIDINGKNUTSELUURSPONSO
RING *OOK LEUK, VOOR GALGJE* VAN
LUUK INCL. 50CT BEZORGKOSTEN VAN


_O- _O-
incl 50ct bezorgkosten van

van wat?
:+
Kut, is het laaste stukkie weggevallen _O- Die 50ct is voor de bezorgkosten van wageningen naar veenendaal :+
 
Ik ben even bussen in m'n voorvering bouwen, eerste stuk is me veel te slap :P Lang leve progressief, bij lineair schiet krijg je er niet direct een hogere stijfheid van, alleen voorspanning :)
 
Gedaan, ik zie de stickers wel verschijnen, alvast bedankt!

Gefeliciteerd m.j.gerritsen, je bent de eerste bieder. Hopelijk win je!
De kans bestaat dat je wordt overboden. Als iemand anders een bod plaatst, ben je niet meer de hoogste bieder.
Vergroot je kans om te winnen door je maximumbod te verhogen.





Dit object is toegevoegd aan Mijn eBay voor bezoekers.
Als bezoeker kun je het volgende doen:
Maximaal 10 objecten volgen op deze computer in Mijn eBay
Een paar uur vóór afloop van de aanbieding per e-mail een herinnering voor dit object ontvangen








Object waarop je hebt geboden:

SUZUKI BANDIT 600/1200 stickers decals SET(15) IRRIDIUM

Resterende tijd: 5 dagen 3 uur [07-jun-09 19:56:18 CEST]



Je huidige bod: GBP 14,50 (Ongeveer EUR 16,83)

Je maximumbod: GBP 14,50 (Ongeveer EUR 16,83)


hopen dat we ze winnen!

net het bevestigingsmailtje!

Hallo m.j.gerritsen,
Tot nu toe gaat alles goed! Je bod is bevestigd en je bent de hoogste bieder. Het object is bijna van jou, maar je kunt nog wel worden overboden. Je kunt je kans om te winnen vergroten door je bod te verhogen.
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd m.j.gerritsen, je bent de eerste bieder. Hopelijk win je!
De kans bestaat dat je wordt overboden. Als iemand anders een bod plaatst, ben je niet meer de hoogste bieder.
Vergroot je kans om te winnen door je maximumbod te verhogen.





Dit object is toegevoegd aan Mijn eBay voor bezoekers.
Als bezoeker kun je het volgende doen:
Maximaal 10 objecten volgen op deze computer in Mijn eBay
Een paar uur vóór afloop van de aanbieding per e-mail een herinnering voor dit object ontvangen








Object waarop je hebt geboden:

SUZUKI BANDIT 600/1200 stickers decals SET(15) IRRIDIUM

Resterende tijd: 5 dagen 3 uur [07-jun-09 19:56:18 CEST]



Je huidige bod: GBP 14,50 (Ongeveer EUR 16,83)

Je maximumbod: GBP 14,50 (Ongeveer EUR 16,83)


hopen dat we ze winnen!

net het bevestigingsmailtje!

Hallo m.j.gerritsen,
Tot nu toe gaat alles goed! Je bod is bevestigd en je bent de hoogste bieder. Het object is bijna van jou, maar je kunt nog wel worden overboden. Je kunt je kans om te winnen vergroten door je bod te verhogen.
*O*
 
Even vloeken in de kerk:

ik heb vanmiddag een ritje gemaakt op een Honda VFR,ongeveer zo eentje was het:

3588448977_561faed53a.jpg


Ik mocht hem van Bakker ZAanstad zo even meenemen, om een idee te krijgen.
Wat een verschil met de bandit, je hebt opeens zo veel meer motor onder je kont ;)

De stabiliteit en wegligging vond ik fantastisch, aan de zithouding moest ik even wennen, vooral de ander houding van je 'gashand'. Maar daar zou wel aan te wennen zijn :)

Als je dan terug op de bandit stapt, is dat erg wennen, maar het is ook wel weer heerlijk om er mee te gooien en smijten, wat met de VFR aanmerkelijk meer energie kostte.

Er zat een two brothers Hi mount - demper onder de VFR, zodat ik af en toe even omkeek wat voor een motor er achter me zat :) dat was ik dan zelf.

Al met al een goed besteed uurtje.
 
:W :W :W :W

Even vloeken in de kerk:

ik heb vanmiddag een ritje gemaakt op een Honda VFR,ongeveer zo eentje was het:

[afbeelding]

Ik mocht hem van Bakker ZAanstad zo even meenemen, om een idee te krijgen.
Wat een verschil met de bandit, je hebt opeens zo veel meer motor onder je kont ;)

De stabiliteit en wegligging vond ik fantastisch, aan de zithouding moest ik even wennen, vooral de ander houding van je 'gashand'. Maar daar zou wel aan te wennen zijn :)

Als je dan terug op de bandit stapt, is dat erg wennen, maar het is ook wel weer heerlijk om er mee te gooien en smijten, wat met de VFR aanmerkelijk meer energie kostte.

Er zat een two brothers Hi mount - demper onder de VFR, zodat ik af en toe even omkeek wat voor een motor er achter me zat :) dat was ik dan zelf.

Al met al een goed besteed uurtje.

ook leuk speelgoed :) maar ik denk inderdaad dat de bandit een meer gooi en smijtfiets is..
heb nog niet zo vaak op zulk soort motoren gereden, maar ik vind het altijd een beetje jammer...en ik ken mezelf :+ :+

two brothers komt meestal wel eenpleuris herrie uit :]
 
he dutchie, had jij een middenbok? :? :] *O* :) :+ :9~~

uhm... ja.... ???? lame raden... je wilt die eventueel wel overnemen :P


zit ik eraan te denken om hem misschien gewoon naar een opkoper te sturen, wilt iedereen ineens onderdelen hebben -_- heeft de opkoper ook niks mee over :P

Zaterdag weer naar de eiffel!!! :)

Hoop dat er deze keer niemand 'n dutchie doet... -O-

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

HOU OP!!!!
en haal die takke link uit je sig weg...
 
jongens, welke spanning hebben jullie altijd op de banden staan? even voor de duidelijkheid. ik heb een 600 S uit 2000, rij vrijwel nooit met bijrijder, en rij semi-sportief. heb nu 2,3bar voor en 2,5 achter. heb soms gevoel dat het te weinig is...

Ik heb nog originele banden.
Bridgestone BT016.
Voor 2,55
Achter 2,75
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan