Het grote MF Bandit topic Mark XI

Status
Niet open voor verdere reacties.
waarom niet :? verstandig om er tussen te zetten :?
Ja, want zonder draait ie duidelijk direct kapot :+



Ach ja, zonder wil het nog wel eens gebeuren dat je carb even vastloopt en je een cilinder minder hebt, maar da's wel te fixen. Het zit er gewoon niet op, en ik vind het niet broodnodig om er een tussen te zetten :P
 
troe, broodnodig is het niet, maar als je voor de prijs van een benzine filter en een stukkie slang kan voorkomen dat er zooi in je carbs/cilinder komt :?
en het is max 5 minuten werk :)
 
Er waren veel niet-bandits zie ik...

hoeveel bandits waren er, of is dit niet bekend?

In totaal 55 inschrijvingen. Hoeveel daarvan bandit waren. Geen idee. Maar er zijn op het forum ook mensen die de bandit ingeruild hebben voor wat anders.
En ook 'leden' die vrienden of familie meenemen met wat anders dan een bandit.
Moet allemaal kunnen :]
 
In totaal 55 inschrijvingen. Hoeveel daarvan bandit waren. Geen idee. Maar er zijn op het forum ook mensen die de bandit ingeruild hebben voor wat anders.
En ook 'leden' die vrienden of familie meenemen met wat anders dan een bandit.
Moet allemaal kunnen :]

moet ook zeker kunnen, maar viel me op :)
 
Ja, want zonder draait ie duidelijk direct kapot :+



Ach ja, zonder wil het nog wel eens gebeuren dat je carb even vastloopt en je een cilinder minder hebt, maar da's wel te fixen. Het zit er gewoon niet op, en ik vind het niet broodnodig om er een tussen te zetten :P

:^ geen centje pijn gehad zonder..... en als het niet in je carbs gaat verstoppen, dan verstopt het na verloop van tijd wel iets anders ..... en de benzine in nederland is schoon genoeg :Y
 
+ 90,00 EUR
Valuta : 02/06/2009 VEENENDAA
STALENREMLEIDINGKNUTSELUURSPONSO
RING *OOK LEUK, VOOR GALGJE* VAN
LUUK INCL. 50CT BEZORGKOSTEN VAN


_O- _O-
incl 50ct bezorgkosten van

van wat?
:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan