Het grote MF Bandit topic Mark XI

Status
Niet open voor verdere reacties.
4 juli gaan we 's ochtends weg, dus dan zou het 1,2 of 3 juli moeten :P
die week zou mij overigens wel het beste uitkomen, en dan een keertje einde middag/begin avond... zoveel werk ist ook weer niet, dus wellicht kunnen we dr een bbq-tje aan vastknopen, en komen de werkenden onder ons mooi tegen etenstijd daar :) hebben we daarna nog een uurtje of 4 om die remleidingen eronder te knutselen.... moet lukken dunkt me.. k weet niet waar cali woont, maar voor de rest is het uiterlijk een uur rijden volgens mij, en dus wel te doen op eeen doordeweekse avond

Cali woont boven Amsterdam, en kan met anderhalf uur wel redelijk in de buurt van Veenendaal zijn. Ik kan eveuteel samen met Rueffneck oprijden.

[edit] nog ff routeplanner aangehad : ik kan er buiten de spits in een dik uur zijn[/edit]

Voor mij zijn 1 en 2 mogelijk, middag en avond. de derde heb ik een bruiloft.
Ik zal 1 en twee Juli vrijhouden.
 
Laatst bewerkt:
Cali woont boven Amsterdam, en kan met anderhalf uur wel redelijk in de buurt van Veenendaal zijn. Ik kan eveuteel samen met Rueffneck oprijden.

[edit] nog ff routeplanner aangehad : ik kan er buiten de spits in een dik uur zijn[/edit]

Voor mij zijn 1 en 2 mogelijk, middag en avond. de derde heb ik een bruiloft.
Ik zal 1 en twee Juli vrijhouden.

dan doe ik dat ook, vind het wel erg leuk om die remleidingen en het tandwiel voor de vakantie op de motor te hebben zitten *O*
en uiteraard bij beschikbaarheid van unruled en reuffneck *D
 
Laatst bewerkt:
B| Nee, die laat nog op zich wachten. Vanmiddag gaat de verloskundige eens wat rommelen, anders maandag naar het ziekenhuis.

ow -O-
beter komtie snel *O*

zo vroeg B|
dan hoop ik dat er een pot héééle sterke koffie staat....

:Y :Y :Y :Y :Y :Y

*O* zo vroeg mogelijk *O*

ik zeg: 10:00 bij unruled!

(das 9:00 aanrijden voor mij, das 8:30 wekker)

das half 9 wegrijden voor mij dus 8 uur de wekker -O-

dan doe ik dat ook, vind het wel erg leuk om die remleidingen en het tandwiel voor de vakantie op de motor te hebben zitten *O*
en uiteraard bij beschikbaarheid van unruled en reuffneck *D

1 en 2 juli moet kunnen, rij ik gelijk door uit m'n werk :Y

Cali woont boven Amsterdam, en kan met anderhalf uur wel redelijk in de buurt van Veenendaal zijn. Ik kan eveuteel samen met Rueffneck oprijden.

[edit] nog ff routeplanner aangehad : ik kan er buiten de spits in een dik uur zijn[/edit]

Voor mij zijn 1 en 2 mogelijk, middag en avond. de derde heb ik een bruiloft.
Ik zal 1 en twee Juli vrijhouden.

je zal wel over amsterdam gestuurd worden dan?, rij ik ook via daar, en dan samen via utrecht naar unruled :Y

Denk ik ook ja -O-

Ik begin het liefst zo vroeg mogelijk, maar ik snap wel dat jullie niet om 6 uur je nest uit willen :P

Ik werk vooraf nog wel een tijdje :)

waaraan? :?

doen we mooi zondag tegen het middaguur bij jou afspreken dan, dan zijn we rond een uur of 3 a 4 al een heel eind richting klaar :)

en die motor van reuffneck is nog de meeste moeite schat ik zo in

:Y

ik denk dat het wel mee zal vallen. :) althans, dat hoop ik

schroefdraad uitboren
tappen
helicoil plaatsen
bochten plaatsen
hopen dat het opgelost is :)

Argh :+

Naja, we kunnen nog steeds wel hier klussen hoor :) Maar ik ga niet helemaal naar Brabant op en neer om te helpen met iets wat andere net zo goed kunnen, terwijl ik zelf niks te doen heb eigenlijk :N Niet lullig bedoeld, maar ik moet nog altijd best veel doen, en dan kan moet ik mijn tijd beter besteden -O-

nee ik ga ook niet naar brabant rijden, brabant komt maar hierheen :Y


weet ik niet! :+ iig voor een lange tijd!



multipossttt!


ik weet nog wel 2 klussen aan mijn motor :)
1- neutraalsensor maken
2- taartschep helemaal verwijderen en alu plaatje er aan vast maken!

zijn we 10 min langer bezig :+
 
Laatst bewerkt:
ow -O-
beter komtie snel *O*:Y :Y :Y :Y :Y :Ydas half 9 wegrijden voor mij dus 8 uur de wekker -O-1 en 2 juli moet kunnen, rij ik gelijk door uit m'n werk :Yje zal wel over amsterdam gestuurd worden dan?, rij ik ook via daar, en dan samen via utrecht naar unruled :Ywaaraan? :?:Y

ik denk dat het wel mee zal vallen. :) althans, dat hoop ik

schroefdraad uitboren
tappen
helicoil plaatsen
bochten plaatsen
hopen dat het opgelost is :)nee ik ga ook niet naar brabant rijden, brabant komt maar hierheen :Yweet ik niet! :+ iig voor een lange tijd!



multipossttt!


ik weet nog wel 2 klussen aan mijn motor :)
1- neutraalsensor maken
2- taartschep helemaal verwijderen en alu plaatje er aan vast maken!

zijn we 10 min langer bezig :+

misschien kan ik zondag mijn taartschep ook wel onder handen nemen ;)

en ik kan zondag wel meteen mijn richtingaanwijzer-pieper installeren... (moet ik 'm niet vergeten mee te nemen)
 
ow -O-
beter komtie snel *O*
:^
gelukkig, dat verlicht de pijn van het vroege opstaan een beetje
das half 9 wegrijden voor mij dus 8 uur de wekker -O-
:Z
1 en 2 juli moet kunnen, rij ik gelijk door uit m'n werk :Y
kun je niet een weekje langer in wageningen blijven??
je zal wel over amsterdam gestuurd worden dan?, rij ik ook via daar, en dan samen via utrecht naar unruled :Y
google maps stuurt je vanaf westzaan over de A1 en de A30, maar zal vanuit voorhout wel via utrecht gaan ja
waaraan? :?
vermoedelijk schoolprojecten van begin dit jaar ;) papierwerk enzo:Y

ik denk dat het wel mee zal vallen. :) althans, dat hoop ik

schroefdraad uitboren
tappen
helicoil plaatsen
bochten plaatsen
hopen dat het opgelost is :)
vooral dat laatste ja!
nee ik ga ook niet naar brabant rijden, brabant komt maar hierheen :Y
brabant IS vlakbij ;) alleen lieshout wat minder :P
weet ik niet! :+ iig voor een lange tijd!
-O-
multipossttt!


ik weet nog wel 2 klussen aan mijn motor :)
1- neutraalsensor maken
2- taartschep helemaal verwijderen en alu plaatje er aan vast maken!

zijn we 10 min langer bezig :+
*O* *O*

jeej! dremelen :D

ow -O-
beter komtie snel *O*:Y :Y :Y :Y :Y :Ydas half 9 wegrijden voor mij dus 8 uur de wekker -O-1 en 2 juli moet kunnen, rij ik gelijk door uit m'n werk :Yje zal wel over amsterdam gestuurd worden dan?, rij ik ook via daar, en dan samen via utrecht naar unruled :Ywaaraan? :?:Y

ik denk dat het wel mee zal vallen. :) althans, dat hoop ik

schroefdraad uitboren
tappen
helicoil plaatsen
bochten plaatsen
hopen dat het opgelost is :)nee ik ga ook niet naar brabant rijden, brabant komt maar hierheen :Yweet ik niet! :+ iig voor een lange tijd!



multipossttt!


ik weet nog wel 2 klussen aan mijn motor :)
1- neutraalsensor maken
2- taartschep helemaal verwijderen en alu plaatje er aan vast maken!

zijn we 10 min langer bezig :+

misschien kan ik zondag mijn taartschep ook wel onder handen nemen ;)

en ik kan zondag wel meteen mijn richtingaanwijzer-pieper installeren... (moet ik 'm niet vergeten mee te nemen)

nog meer dremelen *O*

zo, multi-in-multi-post, nou jij weer :W
 
Ik moet nog vanalles doen omdat ik de hoeveelheid werk de rest van het jaar gruwelijk onderschat heb... zoals gewoonlijk. Dus nu moet ik een paar weken afzien. Ik moet m'n portfolio 3 augustus inleveren, en ga 18 juli op vakantie. Dan moet ik het dus daarvoor doen, waardoor ik mezelf ook nog eens 2 weken door de neus boor.
 
:^gelukkig, dat verlicht de pijn van het vroege opstaan een beetje:Zkun je niet een weekje langer in wageningen blijven??google maps stuurt je vanaf westzaan over de A1 en de A30, maar zal vanuit voorhout wel via utrecht gaan javooral dat laatste ja!brabant IS vlakbij ;) alleen lieshout wat minder :P-O-*O* *O*

jeej! dremelen :Dnog meer dremelen *O*

zo, multi-in-multi-post, nou jij weer :W


shits ik had een hele multipost gemaakt, vergeten te kopieren nu ben ik alles weer kwijt '(

janee ik kan wel een weekje later blijven, maar 26 is m'n laatste dag hier, en 29 begin ik bij m'n bijbaantje in voorhout :)
dus das nie handig...

en als dat het niet fixt is m'n uitlaatpoort naar de klote?, of de bochten krom..

vanuit voorhout kan ik over 2 routes naar wageningen/utrecht, 1 via leiden of 1 via amsterdam, en cali kan ook wel niet de a1 en a30 nemen :+

zo dat was het interresantste wat er in stond :+
 
vanuit voorhout kan ik over 2 routes naar wageningen/utrecht, 1 via leiden of 1 via amsterdam, en cali kan ook wel niet de a1 en a30 nemen :+

Dat scheelt voor mij twee minuten, a1 of a2, dus ik kom je wel tegemoet.

en verder: zjuist kwam de uitlaat binnen, *O*

ze waren erg snel.
 
Laatst bewerkt:
:P

Achterop meenemen of wat? :P


die rustbuster heeft me nog niet gebeld dus ik weet niet of hij de set al heeft liggen..misschien rij ik er vanavond zelf langs
net voordat hij dicht gaat

heb nog 2 andere zaken gebeld en die hebben m8*1 allemaal niet?, alleen m8*1.25.. B|
nu weet ik niet zeker of ik m8*1 moet hebben B|
en ze zeiden dat ik het maar bij een bromfietsenzaak moest proberen B|
bromfietsenzaak B|
bromfiets B|

hij is er zondag toch niet :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan