Het grote MF Bandit Topic Part X !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bandit meeting lijkt mij leuk :)

Alleen 26ste heb ik al motorstudenten Utrecht meeting. :P

25ste kan ik waarschijnlijk wel. ;)

animo:

1: Vester86 (25 & 26)
2: SollX (26)
3: Sander1989 (25)
4:
5:
6:
 
Laatst bewerkt:
zonde! heb zelf de eerste keer ook een tijd lopen zoeken, utieindelijk wel gevonden.

@ Karazz: leuk je in ieder geval ff gezien te hebben, toch weer een gezicht bij de naam :Y

@ Braam: binnenkort dijkje pakken: JA! zie onder

@ Reuffneck: heb vorig jaar op een hornet gereden en dat ding remde ook als een tierelier! ik vind wel dat mijn remmerij sinds een week behoorlijk verbeterd is, ik heb de remklauwen gereviseerd en nieuwe rubbertjes, ringetjes en uiteraard nieuwe vloeistof erin gedaan. welke kleur heeft jouw vloeistof?? die moet wel haast bruin zijn of niet?? de vloeistof heeft, nieuw uit de verpakking, een lichte wiskey-kleur (doorzichtig wit/geel).
ik vermoed dat ik nu zonder veel problemen een stoppie kan maken, waar mij dit een dikke week geleden echt niet zou lukken. wellicht helpen stalen remleidingen nog een beetje extra om een wat harder drukpunt te krijgen :)

Is er animo voor een bandit-meeting op 25 of 26 april aanstaande?
ik wil best de "organisatie" (= route plannen) op mij nemen. heb nog een route staan in hoog soeren (Apeldoorn, van de vorige bandit "meeting" _O- ) en anders gaan we rondrijden in de buurt van nijmegen, daar is het fantastisch rijden, stukken mooier dan apeldoorn vind ik zelf...

animo:

1: Vester86 (25 & 26)
2:
3:
4:
5:
6:

Hmm... 25e basketballen in Uden om 19:00 en 26e basketballen in Venlo om 14:00... de 25e zou overdag dus kunnen... ;)
 
Carbon moet carbonkleur zijn, geen gezeur :P


Zou zelf de volgende keer ook gewoon weer voor carbon gaan, bevalt heel goed :) Ben er ondertussen ook achter dat ik (I shit you not) een steekvlam van een meter uit m'n uitlaat kan laten knallen _O-

Tja, 't is een volledig open demper, nergens een tussendemper of wat dan ook :P

Met wat voor uitlaat doe je dat dan?

dan gaan we volgende maand effe bradwurst met je uitlaat bakken

:^
 
Laatst bewerkt:
hoe remt jullie bandit eigenlijk?
want ik vind het wel mee vallen hoe hard hij remt... (vergeleken met de z750 weer ik laatst op reed, die remt als een kanon..)

nieuwe remvloeistof, zou dat al werken???

het lijkt er op, als ik de onderhoudsgeschiedenis door lees, dat de remvloeistof er al 5 jaar inzit :+

oh in 2004 zijn de remmen gereviseerd, dan is er vast ook remvloeistof gedaan?

Kan best zijn dat de remvloeistof de oorzaak is.
Normaal gezien heeft olie maar een X-tijd kwa levensduur.

Mare ff een antwoord op jou vraag: De mijne (650 uit '06) remt als een kanon.
 
Voorlopig nog niet. In tegenstelling tot de meeste anderen vind ik het geluid dat die maakt geen issue. Als ik het al doe ga ik voor meer vermogen en koppel. Het zal dan wel een SR-Racing worden.
:^ Maar als ik dat zou doen, moet het geluid ook goed zijn.

Maar ik persoonlijk zou gewoon weer voor de Acrapovic gaan.
Beviel me de laatste keer ook goed.
 
1: Vester86 (25 & 26)
2: SollX (26)
3: Sander1989 (25)
4: Karazz (25)
5: Dutchie90X (25 & 26)
6:

coun't me in... zoals gister al aangegeven :P
 
Kan best zijn dat de remvloeistof de oorzaak is.
Normaal gezien heeft olie maar een X-tijd kwa levensduur.

Mare ff een antwoord op jou vraag: De mijne (650 uit '06) remt als een kanon.

koel :+
ik zal de kleur is ff checken...

over die meeting, 26 april heb ik wss een VW Kever toer..en 25 april zaterdag kan ik niet -o-
 
misschien even een rare vraag, maar ik heb onlangs een bandit 600n gekocht uit 1996. Nu is me opgevallen dat er geen stadlicht en tellerverlichting aanwezig is. Klopt dit ??? of moet ik opzoek gaan naar een defect lampje van de de tellers...
 
misschien even een rare vraag, maar ik heb onlangs een bandit 600n gekocht uit 1996. Nu is me opgevallen dat er geen stadlicht en tellerverlichting aanwezig is. Klopt dit ??? of moet ik opzoek gaan naar een defect lampje van de de tellers...

nee dit klopt niet :)
je moet gewoon stadslicht en tellerverlichting hebben!
(teminste, dat is bij mijn bandit zo maar ik heb dan weer een nieuwere (lees 2002)..)
maar k vermoed dat de oudere het ook hebben!
 
misschien even een rare vraag, maar ik heb onlangs een bandit 600n gekocht uit 1996. Nu is me opgevallen dat er geen stadlicht en tellerverlichting aanwezig is. Klopt dit ??? of moet ik opzoek gaan naar een defect lampje van de de tellers...

zit er gewoon op hoor... bij mij doet stadslicht het niet, maar tellerverlichting het wel. die gaan btw aan als je de licht schakelaar op het puntje hebt of op on hebt... maar die moeten het dus gewoon doen.
 
zit er gewoon op hoor... bij mij doet stadslicht het niet, maar tellerverlichting het wel. die gaan btw aan als je de licht schakelaar op het puntje hebt of op on hebt... maar die moeten het dus gewoon doen.


oke dat wordt dus opzoek naar lampjes.. iemand ervaring met het vervangen van deze dingen ??
 
Laatst bewerkt:
oke dat wordt dus opzoek naar lampjes.. iemand ervaring met het vervangen van deze dingen ??

kijk eerst maar eens naar de zekering, toen mijn kentekenplaat-verlichting kortsluiting gaf, toen viel ook mijn stadslicht en tellerverlichting uit :X lijkt me sterk als al die lampjes tegelijk kapot zijn..... zijn er nogal wat
 
kijk eerst maar eens naar de zekering, toen mijn kentekenplaat-verlichting kortsluiting gaf, toen viel ook mijn stadslicht en tellerverlichting uit :X lijkt me sterk als al die lampjes tegelijk kapot zijn..... zijn er nogal wat


zekeringen heb ik gisteren nagekeken, die zijn goed.
heb gisteren de koplamp open gehad. Er zit 1 lamp in en daarnaast hangt er nog een stekkertje.. vermoed dat dit het stadslicht hoort te zijn. Kan het zijn dat daarom ook de tellers het niet doen ??
 
zekeringen heb ik gisteren nagekeken, die zijn goed.
heb gisteren de koplamp open gehad. Er zit 1 lamp in en daarnaast hangt er nog een stekkertje.. vermoed dat dit het stadslicht hoort te zijn. Kan het zijn dat daarom ook de tellers het niet doen ??

het zou kunnen, maar ik vind het wel vreemd, die lampjes staan normaal allemaal paralel aan elkaar, dus ook zonder je stadslichtje zouden ze het gewoon moeten doen.
geen kabelbreuk??
 
1: Vester86 (25 & 26)
2: SollX (26)
3: Sander1989 (25)
4: Karazz (25)
5: Dutchie90X (25 & 26)
6: Mudchains (25 & 26)
7:
8:
9:
10:

mijn persoonlijke voorkeur gaat overigens uit naar de 25e, maar hangt ook wel af van de rest :)
 
het zou kunnen, maar ik vind het wel vreemd, die lampjes staan normaal allemaal paralel aan elkaar, dus ook zonder je stadslichtje zouden ze het gewoon moeten doen.
geen kabelbreuk??

Voor zover ik heb kunnen zien, zie ik nergens een kabelbreuk....zal nog wel even verder speuren. Hoe kan ik het makkelijkste bij de lampjes komen van de tellers. De schroef achterin de tellers losdraaien ??
 
Voor zover ik heb kunnen zien, zie ik nergens een kabelbreuk....zal nog wel even verder speuren. Hoe kan ik het makkelijkste bij de lampjes komen van de tellers. De schroef achterin de tellers losdraaien ??
Het is inderdaad vrij sterk dat al die lampjes tegelijk kapot zijn, maar het is aan de andere kant ook niet zo heel raar... Wanneer een lampje kapot gaat gaat er door de anderen meer stroom, waardoor die ook kapot kunnen gaan. Gebeurd bij koplampen van auto's heel vaak.

Er zitten 2 lampjes per teller in. Ze kosten 1,50 oid per stuk, dus daar hoef je het niet voor te laten. Je moet eerst je tellers er af schroeven (de imbussen), dan het achterkapje van je teller (anders kan die er niet af). Dan kun je vervolgens de lampjes (de rubberen houdertjes) gewoon lostrekken en vervangen.

Maar goed, kan inderdaad ook een zekering zijn. Geen stadslicht hebben boeit geen hol, je zou toch altijd dimlicht moeten voeren. Maar mocht je het per se willen, dat is ook gewoon een los lampje dat je voor 2 euro vervangen hebt. :)
 
Met wat voor uitlaat doe je dat dan?:^
LeoVince SBK Carbon, zonder killer natuurlijk... Komt super geluid uit. Ik kijk vanavond (in het donker dus) wel even of ik er een filmpje van kan maken :P Eerst goed warmrijden though, want het was wel bij 12.000tpm :P

Daaronder knalt ie ook wel, maar niet zo ver :P
 
Laatst bewerkt:
SollX zei:
FInally after all this time I found the only way to lose a lot of weight in just a few weeks and not have to diet or excercise. I seen it on Oprah and the news, ordered it and lost 36 pounds in just a few weeks and still losing, they have it now for only five dollars order it at http://datesell.com

Ik denk dat je verder wel weet wat ik bedoel :+
 
windows = kut!

moet je gewoon ubuntu(of andere linux distro) draaien met aMSN of pidgin :P
aMSN en Pidgin kan je ook wel in windows draaien, maar dan zit je nog steeds met windows :P

Probleem binne de linux omgeving is, zoals ongetwijfeld bij jou bekend, het niet zo eenvoudig verkrijgen van de software welke binnen de windows omgeving wel eenvoudig verkrijgbaar is... neem daarbij de geniale positie van windows om zich gewoon standaard bij de gebruikers aan te laten bieden (al jaaren), en veel mensen vrezen voor de overstap...

Maargoed, dat is natuurlijk al een eeuwig lopend ding, zul je niet met 1 post in het motor-forum definitief veranderd krijgen... ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan