Het grote MF Bandit Topic Part X !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
windows = kut!

moet je gewoon ubuntu(of andere linux distro) draaien met aMSN of pidgin :P
aMSN en Pidgin kan je ook wel in windows draaien, maar dan zit je nog steeds met windows :P

Ik ben overigens erg benieuwd hoe jou G1 bevalt... ik zat heel sterk te twijfelen tussen de G1 of de touch pro, maar heb toch maar voor de touch pro gekozen... en twijfel nog steeds of het de goede keuze was...
 
Probleem binne de linux omgeving is, zoals ongetwijfeld bij jou bekend, het niet zo eenvoudig verkrijgen van de software welke binnen de windows omgeving wel eenvoudig verkrijgbaar is... neem daarbij de geniale positie van windows om zich gewoon standaard bij de gebruikers aan te laten bieden (al jaaren), en veel mensen vrezen voor de overstap...

Maargoed, dat is natuurlijk al een eeuwig lopend ding, zul je niet met 1 post in het motor-forum definitief veranderd krijgen... ;)

de software in linux is wel eenvoudig te krijgen... 99% van de software is zelfs gratis en werkt supper goed, beter als veel mensen denken... Het grote probleem bij de windows gebruikers wat men tegenhoud om de overstap te doen of te blijven bij linux(ik ken zat mensen die het hebben geprobeerd) is dat het allemaal onbekend is. Ze zijn windows gewend en linux werkt gewoon net wat anders. Maar voor mij is linux gewoon perfect... en dit zul je inderdaad in 1 post nooit veranderen.


Ik ben overigens erg benieuwd hoe jou G1 bevalt... ik zat heel sterk te twijfelen tussen de G1 of de touch pro, maar heb toch maar voor de touch pro gekozen... en twijfel nog steeds of het de goede keuze was...

de G1 is de beste telefoon ever... draait geen windows op(heb je hem ook weer... :P), maar dus android. werkt echt perfect. Maar wees gerust, volgens mij zijn hackers(moet je effe zoeken op xda-developers.com) bezig met android naar de andere HTC telefoons te brengen. op de touch HD werkt het al, maar volgens mij zijn ze dus ook met de rest bezig.

en ik heb overigens niet de G1, maar de ADP1 :P
aka de android dev phone 1. de ontwikkelaars editie uit amerika. geheel lock vrij(zowel sim als firmware als wat dan ook) en ziet er nog beter uit ook...
 
Probleem binne de linux omgeving is, zoals ongetwijfeld bij jou bekend, het niet zo eenvoudig verkrijgen van de software welke binnen de windows omgeving wel eenvoudig verkrijgbaar is... neem daarbij de geniale positie van windows om zich gewoon standaard bij de gebruikers aan te laten bieden (al jaaren), en veel mensen vrezen voor de overstap...

Maargoed, dat is natuurlijk al een eeuwig lopend ding, zul je niet met 1 post in het motor-forum definitief veranderd krijgen... ;)

Ook op linux heb je voor vrijwel elk probleem wel een programma hoor... met het bijkomend voordeel van een ge-wel-dige grafische interface, waar je letterlijk alles mee kan doen wat je wil. Maar op m'n hoofd PC draai ik toch gewoon Windows... Waarom? Ik heb Dual-Boot gehad, en op de een of andere manier corrumpeerde dat mijn Windows drive. Spelletje speel je toch op Windows, vandaar dat Windows heeft gewonnen...

Maar m'n laptop is een MacBook, da's pas goed spul :Y
 
de G1 is de beste telefoon ever... draait geen windows op(heb je hem ook weer... :P), maar dus android. werkt echt perfect. Maar wees gerust, volgens mij zijn hackers(moet je effe zoeken op xda-developers.com) bezig met android naar de andere HTC telefoons te brengen. op de touch HD werkt het al, maar volgens mij zijn ze dus ook met de rest bezig.

I know, enig probleem waar ze tegenaan lopen is de radio... en een telefoon waar je niet mee kunt bellen is ook niet alles... :+
 
..blabla...bla....
Ik heb Dual-Boot gehad, en op de een of andere manier corrumpeerde dat mijn Windows drive.

doe je toch iets fout :P
mjaa, je moet niet dual-boot draaien. gewoon alleen linux, meer heb je niet nodig.

Spelletje speel je toch op Windows, vandaar dat Windows heeft gewonnen...

daarvoor hebben ze consoles uitgevonden... en de spelen die ik op de pc wil spelen draai ik in wine. die werken goed genoeg daar.

Maar m'n laptop is een MacBook, da's pas goed spul :Y

kvind Mac niks... maar das natuurlijk smaken verschil, net als de andere dingen waar we het over hebben hier :P



Dacht dat dit een Bandit-Forum was :+

DUH!... zeikerd :+
 
Maar m'n laptop is een MacBook, da's pas goed spul :Y

_O-

idont_isheep_poster.jpg
 
Nog zo'n gast die het nog nooit echt geprobeerd heeft :P

Is wel makkelijk, met de ranters meelopen ;) Ik was net zo, maar sinds ik er zelf een heb gekregen van school (docent zijn hebt voordelen) en gewend ben aan het "anders" gedeelte werkt het echt subliem. Meerprijs voor de naam echt waard...
 
Nog zo'n gast die het nog nooit echt geprobeerd heeft :P

Is wel makkelijk, met de ranters meelopen ;) Ik was net zo, maar sinds ik er zelf een heb gekregen van school (docent zijn hebt voordelen) en gewend ben aan het "anders" gedeelte werkt het echt subliem. Meerprijs voor de naam echt waard...


Oohw, ik ken het wel, en het werkt ook echt wel mooi voor diegene die het nodig hebben... en dan het nodig hebben voor het bewerken van foto's / video's en andere grafische zooi...

daarnaast ben ik van mening dat wanneer je het daar niet voor nodig hebt, het gewoon zonde van je geld is...
 
Oohw, ik ken het wel, en het werkt ook echt wel mooi voor diegene die het nodig hebben... en dan het nodig hebben voor het bewerken van foto's / video's en andere grafische zooi...

daarnaast ben ik van mening dat wanneer je het daar niet voor nodig hebt, het gewoon zonde van je geld is...

mac is allang niet meer king in foto / videobewerken... werkt net zo goed in windows. in linux werkt het wat minder, maar wordt ook steeds beter.
 
Het is inderdaad vrij sterk dat al die lampjes tegelijk kapot zijn, maar het is aan de andere kant ook niet zo heel raar... Wanneer een lampje kapot gaat gaat er door de anderen meer stroom, waardoor die ook kapot kunnen gaan. Gebeurd bij koplampen van auto's heel vaak.

Er zitten 2 lampjes per teller in. Ze kosten 1,50 oid per stuk, dus daar hoef je het niet voor te laten. Je moet eerst je tellers er af schroeven (de imbussen), dan het achterkapje van je teller (anders kan die er niet af). Dan kun je vervolgens de lampjes (de rubberen houdertjes) gewoon lostrekken en vervangen.

Maar goed, kan inderdaad ook een zekering zijn. Geen stadslicht hebben boeit geen hol, je zou toch altijd dimlicht moeten voeren. Maar mocht je het per se willen, dat is ook gewoon een los lampje dat je voor 2 euro vervangen hebt. :)

dat is dus gewoon klets, lampjes die paralel staan beinvloeden elkaars stroom niet (wel de totale stroom) dus als 1 van de 2 kapot gaat, dan gaat niet ineens de ander ook kapot. dat het bij auto's vaak gebeurd heeft te maken met de levensduur van gloeilampen, die is redelijk constant, dus als de ene op is, is de ander ook (bijna) op... heeft echter niks met stroom te maken...

en wanneer lampjes in serie staan, zijn ze allemaal uit als er 1 kapot gaat (kerstboom!)

verder kan ik uitstekend uit de voeten met windows en zie ik geen enkele reden waarom ik over zou stappen :) :W
 
Valdoppen in plaats van een motor? :?


Gewoon geen kan ook :+

Ghehe... ik had geen foto van enkel mijn valbeugels...

maar geen is natuurlijk ook een optie, ik ga er eigenlijk ook niet vanuit dat ik 'm ga laten vallen...

denk dat ik dat maar doe, is in ieder geval de goedkoopste oplossing...
 
Hallo,

Ik ben al een aantal jaar in het bezit van een bandit 600N van 1997.
Het is een erg fijne motor en heb er nog nooit problemen mee gehad.
Nu Heb ik de kleppen gesteld maar er blijft een geluidje hoorbaar. Ik denk de nokkenasketting. Is dit normaal? en zo nee wat is er aan te doen? nieuwe ketting, extra spannen?

Gr. Roel

full
 
dat is dus gewoon klets, lampjes die paralel staan beinvloeden elkaars stroom niet (wel de totale stroom) dus als 1 van de 2 kapot gaat, dan gaat niet ineens de ander ook kapot. dat het bij auto's vaak gebeurd heeft te maken met de levensduur van gloeilampen, die is redelijk constant, dus als de ene op is, is de ander ook (bijna) op... heeft echter niks met stroom te maken...

en wanneer lampjes in serie staan, zijn ze allemaal uit als er 1 kapot gaat (kerstboom!)

verder kan ik uitstekend uit de voeten met windows en zie ik geen enkele reden waarom ik over zou stappen :) :W
Dat lijkt mij ook wel, vond het alleen wel toevallig dat bij m'n moeder's auto rechts uitviel, en 4 seconden later links ook :P

Het zal wel toeval zijn geweest, weet alleen dat ik vrij vlot van goed zicht naar vrijwel niks ging :P :)
 
Laatst bewerkt:
Wat een kl*teperiode, koppeling gemaakt, blijkt dat de motor schokt als ik veel vermogen vraag in 2e en 3e versnelling. heb het verder niet getest om nog meer schade te voorkomen. Heb een topic geopend bij techniek en als de commentaren lees, vrees ik ervoor dat ik mijn versnellingsbak kan gaan opengooien. Dit komt wel zeer ongelegen, niet omwille van tijd maar omwille van te weinig sleutelervaring om een blok open te gooien en het verlies van inkomen(werkloos sinds enkele weken) dus binnen brengen bij de dealer ook geen optie.

Voorlopig kan ik de bandit dus aan de kant zetten met veel pijn in het hart.
 
Wat een kl*teperiode, koppeling gemaakt, blijkt dat de motor schokt als ik veel vermogen vraag in 2e en 3e versnelling. heb het verder niet getest om nog meer schade te voorkomen. Heb een topic geopend bij techniek en als de commentaren lees, vrees ik ervoor dat ik mijn versnellingsbak kan gaan opengooien. Dit komt wel zeer ongelegen, niet omwille van tijd maar omwille van te weinig sleutelervaring om een blok open te gooien en het verlies van inkomen(werkloos sinds enkele weken) dus binnen brengen bij de dealer ook geen optie.

Voorlopig kan ik de bandit dus aan de kant zetten met veel pijn in het hart.


Oef :X Mooi kl*te!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan