Het grote motorreut bij LIDL+ALDI+GAMMA etc topic Deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die hebben ze ook bij de Action, voor 7 euro. Werkt hier al drie jaar prima op fiets, auto en motorbanden. Alleen wijkt de manometer 0,1-0,2 bar af bij die van mij, even los nameten dus.
 
Die heeft hij wel en anders even verder zoeken hij moet een aansluiting hebben voor auto banden en normale fiets banden dan is hij prima en de mano meter werkt prima :)
Wij hebben zo'n ouderwetse degelijke op een plankje :)

Voor auto/motorventielen en voor franse (van die lange dunne) fietsventielen zijn verloopstukjes te krijgen.
 
Vanaf morgen bij de Aldi, een Rollei 5S Wifi Basic voor €179
http://www.aldi.nl/aldi_rollei_action_cam_5s_48_5_774_8677.html

kun je veel beter deze nemen:

http://www.foxoffer.com/sj4000-full-hd-waterproof-action-helmet-camera-p-659.html#.U1-sh8-KBjo

Gopro hero 3 lookalike.

een hele bak goedkoper en gewoon GOEDE kwaliteit
Zit een berg aan mounts en axtra's bij.
+al het gopro spul past 1op1.


Beter dus die nemen en dan een geheugenkaartje nog even ergens los kopen en je bent alsnog een heel stuk goedkoper uit als die aldi spul waar je met moeite aan spullen moet kopen
 
Ik vind dat ding wel matige kwaliteit hebben:
Leg dat eens nader uit?
Ik zie een hoger contrast, betere witbalans en 100 euro goedkoper. De beelden van de Rollei spreken mij meer aan.
Ik zou het wel weten.
En vertel eens, heb jij zelf een action cam?
 
Er zit veel meer ruis in de nachtbeelden van de Rollei, maar de beelden van de Hero3 vind ik ook niet geweldig, de kleuren zijn te geel (ook bij daglicht) en qua scherpte is het ook niet alles.
 
Leg dat eens nader uit?
Ik zie een hoger contrast, betere witbalans en 100 euro goedkoper. De beelden van de Rollei spreken mij meer aan.
Ik zou het wel weten.
En vertel eens, heb jij zelf een action cam?

Heb zelf nog geen actioncam, maar als ik er 1 koop dan is er een grote kans dat het de SJ4000 wordt. Van de Rollei vind ik de beelden in het donker slecht en het geluid is ook matig. Overdag is het beeld wel beter dan de Gopro.
 
ik heb die motor sokken ook gekocht...grappig die padding maar of het ook echt verschil uitmaakt? Voor de warmte hoef je ze niet te kopen en ik vind ze eigenlijk te kort. (zweer bij Merino wol sokken!)
 
Gisteren bij de Gamma uit de kortingshoek het headsetje van tijdje terug gevist, nu met 35% korting nog maar €12.32. Vond ik de moeite waard om te proberen.. past niet in m'n oor, het dopje, ik werk alleen met in-ear eigenlijk.. maar je kunt 'm gewoon losjes in je helm hangen, stokje met microfoon is wel handig namelijk..
Zo binnen lijkt ie t prima te doen, nu nog on the road testen..

[afbeelding]


Echt... wat een grap.. via zo'n shabby Chinese internet winkel is het nog goedkoper... €7.42

Motorcycle Helmet to Helmet Intercom Set 2 Headsets MP3 Input

-O- :')
 
Heuj, niet zo denigrerend over banggood :P Ik bestel daar regelmatig spul, als je een beetje oplet wat je koopt is de prijs/kwaliteit verhouding extreem goed.
 
Heb zelf nog geen actioncam, maar als ik er 1 koop dan is er een grote kans dat het de SJ4000 wordt. Van de Rollei vind ik de beelden in het donker slecht en het geluid is ook matig. Overdag is het beeld wel beter dan de Gopro.
Ik vraag me al af hoe vaak je(ik) de behoefte heb(t) om rijfilmpjes te posten. Voor mijzelf zie ik dus maar af van de aanschaf. Maar filmpjes maken bij schemer of duisternis lijkt me helemaal geen criterium. Geluid zou een afweging kunnen zijn, maar dat is afhankelijk of je een externe microfoon kan aansluiten. En dan nog, de meeste mensen monteren hun filmpjes met kutmuziek er onder.
 
Heb zelf nog geen actioncam, maar als ik er 1 koop dan is er een grote kans dat het de SJ4000 wordt. Van de Rollei vind ik de beelden in het donker slecht en het geluid is ook matig. Overdag is het beeld wel beter dan de Gopro.

Dus hoevaak ga je in het duister filmen? :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan