Het grote motorreut bij LIDL + ALDI + GAMMA topic Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sokken, 3 paar. Ik heb naar de helm gekeken, maar ik heb er al 1 van twee jaar terug, en die wil maar niet stuk. Ik vind deze er wel wat beter uitzien. Jammer genoeg geen rugtas hier.
 
Laatst bewerkt:
Setje onderkleding gescoord, motorsokken, niergordel en de momentsleutel gescoord :)

Onderkleding ziet er goed uit, moest wel een paar maten groter hebben. Vind het nog niet echt heel goedkoop, maar het ziet er erg gedetailleerd uit.

De helm zag er goed uit, maar heb al een lidl helm die nog niet stuk is. Wel laten wat dingen los, maar heb nog 3 helmen dus vond het niet nodig om nog een helm te halen.

Handschoenen ff gepast, maar zaten niet zo lekker (de ene maat te klein, ander te groot)
 
Vandaag 2 setjes onderkleding gescoord en gelijk maar ff uitgetest met een ritje van ong. 100km. Ik ben er helemaal tevreden over :D
 
Vanmiddag hoes geopend zag meteen dat ik een aardig stuk zilverkleurige verf miste. Heb het maar teruggebracht en bladerdeeg ervan gekocht.

3 tientjes extra geven, maar DAn heb ik een ademend hoes, geen inkijkluik die al los zat en een steviger materiaal die dubbel genaaid is en ook hittebestendig is. (Booster hoezen)
 
Gisterenmiddag ook maar even wat gehaald bij de Lidl:
Maatje XL broek (1.98 lang met een gewicht van 73kg schoon)
Maatje L hemd
Grootste sokken.

Lengte van die broek is superprima, hemd had voor mij wat langer gemogen, maar groter was te wijd, maar dit werkt opzich best.
Sokken niet aangetrokken, maar qua vuist maat klopte dat wel.

Gelijk iets later in de middag even onder m'n nieuwe leren motorpak gedragen, en dat ging uitstekend. Ik ben wel tevreden iig.
 
onderkleding is gewoon goed,Niets mis mee hoor ;)
Had ze de vorige keer al gekocht (1 set voor als proef) en nu 2 setjes erbij gehaald.
Ik doe ze altijd aan Shirt's vallen iets wat lang uit. maar dat is juist goed dekt goed de onder rug af. wat ook hoort.!


Ik zou zeggen sla je slag nu het nog kan/Al komen deze acties wel vaker terug ;)
 
Vanavond ook hier maar eens langs de Lidl rijden, paar setjes onderkleding en sokken op de kop tikken :)
 
Omgeving Zeeuws Vlaanderen heeft nog genoeg,
Paar handschoenen / rugzak en sokken opgepikt.

Let wel effe op, de XL handschoenen zijn dun gezaaid.. moest flink spitten om
nog een setje te pakken te krijgen
 
Dan had je ook een paar weken geleden een ski-bril kunnen kopen. Zagen er best degelijk uit.

Jammer die heb ik niet gezien.

Gister wel even ondershirt gehaald. Heb een L gepakt, eigenlijk een heel klein beetje te groot maar een M was weer te klein. (EDIT: ~1,82m en 74kg)
Ben er tot nu toe nog wel tevreden over maar heb er nog niet mee gereden dus kan er verder niet veel over zeggen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan