Het Grote ONK Supermono topic deel 2

als iemand cnc frees draai of snijwerk voor een normale prijs wilt laten doen kan mij altijd mailen dpparts.nl apie g mail .com







 
Laatst bewerkt:
29-30 March until 1 April Assen (NL) Springraces for the DSA 2x
18-20 May Oss (NL) for the DSA 2x
25-26 May Assen (NL) Ducati clubraes for the ESA/DSA/GSA 2x
21-23 June Schleiz (GER) for the ESA/DSA/GSA 2x
26-28 July Austria (A) Red Bull ring for the ESA/DSA/GSA 2x
16-18 Aug Oschersleben (GER) for the ESA/DSA/GSA 2x
14-15 Sept Most (CZ) for the ESA/DSA/GSA 2x
11-13 Oct Assen (NL) for the DSA 2x
 
Hoi,

Ik doe de kalender pas officieel op de site zetten als het geregeld is. Most is gecanceld dus daar moet nog ff wat nieuws voor komen. Belangrijkste race voor het ONK zjn de 1ste in Assen en die in Oss. Daar moeten we minstens met een man of 15 zijn, anders kan/mag het licht in NL wel uit!

Wim
 
ga jij ook starten op assen dennis? ik denk dat ik misschien wel ff kom koekeloeren als de mono's rijden op assen :9
Was het maar zo'n feest. -O-
Ik ben nog niet klaar met dat hok. :+
Ik wil ook eerst wat circuit trainingen volgen voor dat ik met de echte jongens mee ga. :Y
 
daar heb je dan ook niet veel aan... daar gaat aan tuning werk meer geld in zitten als dat een knap KTM/Honda/Rotax blok kost bij hetzelfde vermogen ;)
 
Ik zou liever een tweedehandsje zoeken, voor ik over een vaag chinees blok ging denken.
Op straat houden die door minderre materiaalkeuze het vaak amper 1000km uit, dan zou ik het circuit nieteens aan durven.
 
Hoi,

Zijn ook maar voorbeeldjes he:-) Er zijn genoeg KTM/Husky (met oliepomp),BMW en Yamaha´s te koop. Het is maar wat je wilt maken,

Wim
 
maar is dan wel veel leuker! 13-in-een-dozijn KTM blokken zijn er genoeg.

Wel eens gehoord van ene Manfred Kehrmann op de PAMI-SR? ;) ;) :9

racen doe je om te winnen ;) teminste zou ik wel doen, dan ga ik geen blok pakken "omdat de uitdaging zo leuk is"

dan pak ik gewoon een blok wat al snel en betrouwbaar is ;)

over de uitdaging ben ik het wel eens, dat is leuk, ik heb zelf eens een 500cc FT500 blok in een CB250RS gehangen voor de uitdaging ;) en die blokken is ook 65pk uit te halen :9 maar dat kost een verschrikkelijke hoop geld :X
 
ONK Paasraces TT Circuit Assen uitgesteld


De Paasraces, die zouden meetellen voor het ONK wegrace van de KNMV, kunnen op zaterdag 30 maart en maandag 1 april 2013 geen doorgang vinden. Ook de extra training en de KNMV Motorsportpromotiedag van vrijdag 29 maart zijn afgelast.

Info Racesport.nl
 
Terug
Bovenaan Onderaan