Het grote "RARA, waar was ik?"-topic, deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
vorige was toch morzine... en bekende pas waar velen geweest zijn... aan de bergen kun je zien hoe alles ongeveer loopt.. en er zitten echt wel details in verstopt als je inzoomt.
 
IMG_0835.JPG

Op welk eiland sta ik hier met m'n motor?
 
Zo werkt dat niet, hookeniggy. Eerst moet de vorige foto nog gevonden worden. Pas als die gevonden is, mag een nieuwe geplaatst worden, waarbij de vinder de eerste keus heeft (hoewel dat laatste als "regel" pas later is ingevoerd).
 
Zo werkt dat niet, hookeniggy. Eerst moet de vorige foto nog gevonden worden. Pas als die gevonden is, mag een nieuwe geplaatst worden, waarbij de vinder de eerste keus heeft (hoewel dat laatste als "regel" pas later is ingevoerd).

Aha, mijn excuses voor mijn onwetendheid over de spelregels, wel leuk trouwens, die van mij dan maar even in de ijskast, en de vorige localiseren, al heb ik daar wel een hard hoofd in of die ooit geraden gaat worden hoor, jesus, honderden van die berghutjes in de Pyreneneen.
 
Het zou kunnen betekenen dat het betreffende punt niet aan de weg van Adrall naar Sort ligt. Als je googlet op 40 km. bochten Pyreneeën kom je een artikel uit de Motoplus tegen. Anyway, just my two cents. We zoeken verder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan