Het grote "RARA, waar was ik?"-topic, deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ga ik nu aan beginnen.

edit: wat ik kan uitvogelen is dat het een stuwmeer zal zijn gezien de lage waterstand. Verder niet in het hooggebergte dus half Europa blijft over _O-
 
Laatst bewerkt:
Ik wil wel een fotootje bijplaatsen met een kwartslag naar links gedraaid, maar dan weet waarschijnlijk het gros waar ik sta. Laat ik het voorlopig even houden bij dat je gelijk hebt met een stuwmeer en het land hetzelfde is als mijn vorige brugpost.
 
Ik wil wel een fotootje bijplaatsen met een kwartslag naar links gedraaid, maar dan weet waarschijnlijk het gros waar ik sta. Laat ik het voorlopig even houden bij dat je gelijk hebt met een stuwmeer en het land hetzelfde is als mijn vorige brugpost.
Nogal logisch, want net voor die brug staat een enorm bord met de naam van het departement ;)
 
rara-waar.jpg

Een ouwetje (2009), maar 't zal er nog wel staan :P

Edit: het is kennelijk wel al jaren een voetgangerspromenade, maar er is streetview, van toen én van nu.
 
Niet aan de beurt maar er staat nog niks dus ik gooi er effe een in... helaas was ik er niet met de motor... Of geluk,... want het zeek er met bakken uit.
 

Bijlagen

  • 118708298_3519631418067985_4180104603430239083_n.jpg
    118708298_3519631418067985_4180104603430239083_n.jpg
    63,5 KB · Weergaven: 9
Oeps Kibbe was gelijk met mij aan het tikken...

Maar di van Kibbe is hier:

Dus kan alsnog op de mijne worden gezocht.
 
Mugello was ook te makkelijk misschien... maar ik vermoed dat dit weer een of ander yankee dorp was. Nu zie ik gen bord waar ik op kan googelen..
 
Nee, dit zijn wel erg weinig aanknopingspunten. Je moet er echt toevallig zijn geweest (dat gold voor mij plaatje uit Milaan misschien ook wel een beetje, maar daar komt de gemiddelde MF'er toch vaker dan in dit dorpje gok ik).
 
Nee, dit zijn wel erg weinig aanknopingspunten. Je moet er echt toevallig zijn geweest (dat gold voor mij plaatje uit Milaan misschien ook wel een beetje, maar daar komt de gemiddelde MF'er toch vaker dan in dit dorpje gok ik).
Ik ben nog nooit in Milaan geweest. Maar ik ben ook geen gemiddelde MF'er :+

Wat doen we nu? Hebbie een hint voor ons @Kibbe ?

Texas?
 
Rest van die weg ziet er fantastisch uit! Nog naar Yosemite geweest? moet haast wel! Hoe is het rijden daar? zie er erg mooi uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan