Het grote "RARA, waar was ik?"-topic, deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een nieuwe dan maar.

20210902_134255208_iOS.jpg
 
Check, klopt precies.
Raar verhaal trouwens, dat hotel staat al tijden leeg. Is maar heel even open geweest om vervolgens voor heel veel miljoen te koop gestaan.
Leuke omgeving om te rijden.

Zeker via een reisverslag van mij terug gevonden.. :P :o
Lijkt mij inderdaad ook leuk om daar te rijden, vind ik ook het leuke van dit draadje dat je meteen ideeën op doet.

Nee, was eigenlijk te simpel, je hoofd er af geknipt en dan via google image search. :$
 
Nog iets te vroeg, James. Die van mij is nog niet geraden/gevonden. Plaatsnaam is goed, maar er zijn meer plaatsen met die naam.
 
Chambon sur Dolore; grappig is dat het in Frankrijk stikt van de oorlogsmonumenten, maar ik deze niet zo gauw kon vinden, de mairie gelukkig wel....
Helemaal goed Chambon sur Dolore

Waren op zoek naar slaapplaats, wilde niet zo lukken in die omgeving. Wat we via google vonden was gesloten of opgedoekt. Op de route zagen we een bord van dat hotel staan 3 minuten een zijweg in. Schot in de roos. Relatief groot hotel voor zo'n klein dorpje.

20210902_150404000_iOS.png
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe dan maar. Ben bijna door mijn "RARA, waar was ik?" geschikte foto's heen. 2017, ook op streetview te vinden van wat groter afstand.

Als hij te moeilijk is geef ik nog wel wat meer aanwijzingen.

WP_20170617_15_57_17_Rich.jpg


 
Laatst bewerkt:
Aha, en weer een goed idee om die kant op te gaan. Ben nog nooit noordelijker in de Vercors geweest dan de lijn Pont-en-Royans en Villard-de-Lans. Toch maar eens doen!
 
Aanrader! Zeker ook de Gorges de Nan zijn erg mooi! De Chartreuse welke er boven ligt is ook erg het bezoeken waard!

Een nieuwe dan maar weer

B7I5oTT.jpg
 
Ik dacht het al te herkennen: Google Maps

erg leuk tunneltje daar :)

Toch knap dat je het zo snel hebt gevonden. Toen dat afgesloten stuk naast de tunnel nog gelopen. Dat is nu helemaal met hekken gebarricadeerd. Een groot stuk rots heeft, dacht in 2006, een stuk van die Les Ecouges Road weggeslagen. Sindsdien is hij afgesloten en is de tunnel twee richting verkeer geworden. Heel jammer dat hij nu is afgesloten.

WP_20170622_14_29_25_Pro.jpg

WP_20170622_14_29_50_Pro.jpg

WP_20170622_14_31_27_Pro.jpg

WP_20170622_14_34_08_Pro.jpg

Waar de weg is weggeslagen.
WP_20170622_14_35_27_Pro.jpg

WP_20170622_14_39_20_Pro.jpg

Het grijze stuk is de tunnel en het dunne weggetje ernaast wat nu is afgesloten.
Knipsel.JPG
 
Ik was er in 2019 ook nog met mijn V-strom, toffe weggetjes daar.

@David_ZZR kan er niet veel van maken, denk Frankrijk maar veel verder kom ik niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan