Het grote "RARA, waar was ik?"-topic, deel 6

Wordt waarschijnlijk snel geraden, maar blijft een mooie omgeving vind ik

rararara.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Kars
Zwart witte paaltjes... Luxemburg... doet me denken aan Mullertal maar denk niet dat dat het is want daar zijn niet zulke smalle doorgangen volgens mij.
 
Ik kom er meerdere keren per jaar. Ik herkende hem dus meteen. Binnendoor ben ik daar in een uurtje of 3, dus als ik van daar (linksom via Bitburg / Prüm / Heimbach, of rechtsom via Wiltz / Vielsalm / Trois-Ponts ) weer naar huis rij is dat een leuk toerdagje.
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe:

2007_0715_0073.JPG



Waar staat dit optrekje? Er is geen exacte Streetview, maar is vanuit een andere hoek wel zichtbaar en herkenbaar.
 
Je zit in ieder geval al aan de Costa Verde, wat de goede richting is. Alleen zit je te ver naar het westen oosten.

Edit:
Sorry, mijn fout. Je zit te ver naar het oosten, je moet juist naar het westen.
 
Laatst bewerkt:
dat was best wel een aardig zoektochtje; hierboven werd duidelijk dat het in Asturië is, het is een gebouw met een aparte architectuur dus eerst maar eens gaan zoeken op "architectuur in Asturië" en dan blijkt dit een zg. "casa de indianos" te zijn; dan gaan zoeken op "casa de indianos in Asturia" levert na een tijdje onderstaand plaatje op....
kon alleen jouw motor niet vinden........
Schermopname (150).png
 
  • Leuk
Waarderingen: Kars
Heel goed!

We waren daar naartoe gelopen, nadat ik de motor in het centrum had gestald. De foto is gemaakt (door het hek) vanaf het voetpad langs het water. Daar mag je helaas niet komen met de motor.

Paar leuke stuurdagjes gehad in de Picos.

 
Wederom een paar avonden gespendeerd aan het uitzoeken wat die vreemde stellage aan de linkerkant was. Uiteindelijk gevonden; de oude pomp met Kapelsvlinder, die staat hier:

Ik heb trouwens zo even geen nieuwe, iemand anders mag wel wat plaatsen.
 
Laatst bewerkt:
In oktober in de garage gezet en gisteren met een laagje stof erop er weer uit gehaald. Eerste keer starten gelijk aan en dat zonder druppellader...
Maar waar ben ik heen gereden... rarara...

SkB0M12.jpg
 
Ik zat inderdaad ook ergens in de hoek Terheijden - Den Hout - Teteringen - Breda te zoeken.

Maar t kan ook goed ten Westen van Breda zijn, beetje de driehoek Zevenbergen -Oudenbosch - Etten-Leur.
 
Terug
Bovenaan Onderaan