Het grote "RARA, waar was ik?"-topic, deel 6

Ok, nieuwe!

1645618183719-01.jpeg
 
  • Geweldig
Waarderingen: Kars
Ok, hint: het pand rechts is een hofje.
Dat van dat hofje vermoedde ik al, dus al op gezocht in je opgegeven woonplaats. Maar dan kan ik kiezen uit wel 23 hofjes. Gelukkig bestaat daar een lijst van maar vaak alleen van de binnenkant een plaatje.

Maar de hint hierboven klopt gezien de hijsbalken aan de gevels :}
 
Het was geen HD meeting maar we waren daar toevallig met wat HD's, buiten beeld staan vele motoren van andere merken want daar is een kroeg die in het weekend vol zit met motorrijders........De kans is overigens groot dat het daar in de weekends wat die klandizie betreft erg rustig gaat worden.........
 
kan toch niet zo moeilijk zijn?
er zijn maar een paar dijktrajecten waar je in het seizoen niet in het weekend mag rijden of waar in 2022 een pilot verbod komt, en dan een kroeg aan de dijk.........
 
Ik heb al zitten zoeken met google maps maar kwam de desbetreffende locatie nog niet tegen. Waarschijnlijk zoek ik verkeerd :+
 
dijken waar sprake is van afsluiting voor motoren zijn de Zuiderdijk bij Hoorn, de Lekdijk tussen Schoonhoven en Lopik en zeer waarschijnlijk komend seizoen de Lekdijk tussen Wijk bij Duurstede en Amerongen; ga daar zoeken, er zijn daar maar een paar kroegen; ga wel even de dijk af om achter de kroeg te parkeren...........
 
  • Leuk
Waarderingen: Kars
Hier is het;
Herberg de Rooden Leeuw in Amerongen;

Twee jaar geleden nog langs geweest tijdens een mooie zomerrit, doordeweeks was het heerlijk rustig op de dijk :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan