Het grote "RARA, waar was ik?"-topic, deel 6

Maar weer eens een kerkje dan:
20221030_135536.jpg


Hint: bij deze kerk kun je een kanon afschieten.
 
En de huidige zoekplaat zou kunnen liggen aan de historische grens Holland-Brabant rond 's-Gravenmoer. Die paal kan een grenspaal zijn. Maar welke van de meer dan 28 kan ik niet achter komen.
 
Dan denk ik hier:

Nice! Vlakbij mijn huis. Ik wandel daar regelmatig en zwem 's zomers in t open water van de Nionput, zo'n 250 meter daar vandaan, maar herkende het niet. Hoe heb je dit nu gevonden?

Ik zat zelf meer in de hoek van Den Hout te zoeken, daar liggen ook een aantal van dit soort kleine weggetjes en is het relatief leuk rijden.
 
Nice! Vlakbij mijn huis. Ik wandel daar regelmatig en zwem 's zomers in t open water van de Nionput, zo'n 250 meter daar vandaan, maar herkende het niet. Hoe heb je dit nu gevonden?
Komt 'ie:
De foto was zo te zien in de ochtend gemaakt, dus zo kwam ik op een woon-werk rit. Die bevestiging kreeg ik, dus toen moest ik achterhalen waar @David_ZZR werkt :) LinkedIn gaf geen soelaas, maar een blik op zijn Facebook-pagina gaf dezelfde foto inclusief locatie :P Dus ja, dan is het even zoeken op streetview en zo geschiedde :)
 
Ik sta natuurlijk niet onder David_ZZR op Linkedin ;) Maar fiets hier normaal iedere dag op en neer naar Ut Fèr, moest gistermiddag even naar Breda dus vadaar de Vespa gepakt.... en zo had ik weer een keer een foto ;)
Dacht dat daar niet gezwommen mocht worden...
 
Daar mag ook niet gezwommen, dat klopt.
Ik zit bij een zwemclubje, en die hebben een ontheffing. Dus wij mogen (in de zomer) op woensdagavond en zondagochtend lekker "poedelen".

Er worden ook duiktrainingen gegeven, dus die zullen ook wel een ontheffing hebben.
 
Dat is memory lane voor mij
Opgegroeid in Raamsdonk en elke zondagochtend daarlangs naar Oosterhout om met een clubje off-road te gaan rijden.
De "Osterhoutse polder" was dat.
Maar het is er goed volgebouwd in 35 jaar
 
En helemaal rechts een kunstwerk op de dijk. Ik meen dat ik dat wel eens in het eggie gezien heb, maar geen idee meer waar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan