Het grote sportfietsen torrentlinkjes topic Deel 1

Dit is een goed idee!

  • Ja

    Stemmen: 17 89,5%
  • Nee

    Stemmen: 2 10,5%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.
fsget.php


Hij is binnen en is erg goed!!
 
Laatst bewerkt:
Dus torrents van foute films zoals biker boyz en torq zijn ook nie toegestaan?

Ben in ieder geval de rest aant downloade, geschiedenis van de TT lijkt me wel cool
 
The Doctor Tornado and Kentucky Kid


Is illegaal


Hoe kan het nou dat ik deze film met meer dan 70 kB/s download en al die andere films zo langzaam gaan. Komt dat omdat ik alleen de search voor mininova gebruik?

[edit] kom er nu achter dat je in uTorrent via verschillende torrent sites kan zoeken.[/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De twist of the wrist 'dvd' is echt zonde van je tijd :X

Tenzij je het als een soort humor kunt zien oid.
 
Is illegaal

Ghostrider deel 3

(Afbeelding)
Indien de link verwist naar GhostRider III(geldt ook voor andere DVD's die worden 'aangeboden'), is het jammer maar volgens mij mag hier geen warez aangeboden worden :Y

Wel eigengemaakte filmpjes dus :Y
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Indien de link verwist naar GhostRider III(geldt ook voor andere DVD's die worden 'aangeboden'), is het jammer maar volgens mij mag hier geen warez aangeboden worden :Y

Wel eigengemaakte filmpjes dus :Y

zolang er geen copyright beschermde dingen worden gepost hoeft ie niet op slot ;)

En als ik het goed begrijp Vic controleer jij die copyright stuff :Y

nou ja.. soort van, samen met de rest van de crew ;)


Heel fijn dan hoef ik me geen zorgen daarover te maken *D


Greetzzz Don ;)


;)
 
Laatst bewerkt:
En als ik het goed begrijp Vic controleer jij die copyright stuff :Y


Heel fijn dan hoef ik me geen zorgen daarover te maken *D


Greetzzz Don ;)


;)
Jammer dat je zo denkt, en dat je Viccie's(die niet overal en altijd tegelijktertijd kan zijn dus niet alles kan controleren en wel aanneemt dat één 'waarschuwing' wel genoeg zal zijn) mening nodig hebt om te kijken of het copyright protected is :?
Lijkt me nogal duidelijk toch :?

Je brengt niet alleen dit topic zo naar een slotje toe, maar MF kan hier ook nogeens moeilijkheden mee krijgen :Y


Volgens mij staat er, om als voorbeeld de cover van GRIII, iets met 'prohibited' links onderin ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan