onder mijn supersport had ik ook altyd pilotpower, maar ben bang als ik deze onder de 950 gooi dat ze zo verrot gereden zijn.
toen reed ik een kleine 10000 achter en 15000 voor.
maar dat is woonwerk dat rij ik nu ook wel,maar met een sm rijd je toch wel ff andersje band word minder snel vierkant.
Mippy , kan je gerust doen die PP, je leest in er een ander forum ,ook op de 950sm goede berichten over.
Alleen bij deze hooge temperaturen ,gaat het soms niet echt lekker, maar ja dat geldt volgens mij voor alle banden.
Jij legt ze erop en als ik mijn 950 bij elkaar heb gespaard, weet je me te vertellen hoeveel Km ze meegaan.
@ Boomhouwer, Ik bestel ze via internet ergens in Dtsl. en betaal ook zoiets van 116€voor, 155€achter.
Het blijft veel geld, maar rijd er nu al meer km mee ,dan met de Pirelli Dragons die er eerst onder zaten.
En vertrouwen is toch niet in geld uit te drukken.
Dick
geef dat adres in duitsland eens ,als je wilt
maar waar leg je ze er onder dan, bij een motor zaak hoef je niet aan tekomen met een band in je rugzak
er zijn dus meer mensen die doorrijden, maar spuiten jullie de fiets af na ieder pekelrit? zo ja hogedruk of de tuinslang.
Heb voor de MPP 2CT, en achter de "gewone" MPP.
Een grote spijker heeft vroegtijdig mijn MT60 (Pirelli) voorband vermoord. Terwijl er nog genoeg profiel op lagDe MT 60 achter was versleten.
Maar goed, heb dus die MPP's er op liggen, en wil ze graag op het circuit uitproberen. Op de openbare weg heeft de achterband mij al een paar keer onverwacht verast, door plotseling weg te schuiven. Misschien komt het omdat de bandtemperatuur nog wat te laag was.
Wees dr maar blij mee want die Mt60'jes hebben mij wel een paar bijna dood ervaringen opgeleverdHeb voor de MPP 2CT, en achter de "gewone" MPP.
Een grote spijker heeft vroegtijdig mijn MT60 (Pirelli) voorband vermoord. Terwijl er nog genoeg profiel op lagDe MT 60 achter was versleten.
Maar goed, heb dus die MPP's er op liggen, en wil ze graag op het circuit uitproberen. Op de openbare weg heeft de achterband mij al een paar keer onverwacht verast, door plotseling weg te schuiven. Misschien komt het omdat de bandtemperatuur nog wat te laag was.
Dit is ook een mooie band. Een pure slick en dan helemaal gesneden voor het cross gebeuren.
Voor
(Afbeelding)
Achter
(Afbeelding)
Dat vraag ik me ook afHeeft het nog zin om dan een slick te nemen?
Ik bedoel als je hem zo opsnijd.
Dick
Jah ik rij ook regelmatig met de stepjes aan de grond, en dat kan prima met de MPP's. Maarja miss dat die 2CT's op sommige vlakken nog beter zijn (op nat wegdek miss?)ik ben wel van mening dat 2CT niet echt nodig is op een sm, ik ga redelijk plat met mijn ktm (voetsteun tegen de grond) en ik heb nog voldoende grip.
een 2CT zou ik echter nemen als ik veel pk's had (supersports)
Kheb alleen voor een 2CT gezet. Achter een "gewone" MPP.ik ben wel van mening dat 2CT niet echt nodig is op een sm, ik ga redelijk plat met mijn ktm (voetsteun tegen de grond) en ik heb nog voldoende grip.
een 2CT zou ik echter nemen als ik veel pk's had (supersports)
Ik moet nog proefrijden op een 640 waar maxxis banden opliggen, precut ofzo, iemand er bekend mee.
(Afbeelding)
Je hebt dus niet al te veel vertrouwen in de verkoop dat je er nog een nieuwe band op denkt te kunnen leggenIk heb ze van de zomer bij Schuurman in het magazijn gezien en gevoelt, lijkt mij een geweldige band. Als de Contiforce op is komt er zeker een Maxxis onder de WR.