het grote supermotardbanden topic

Ik heb het nog steeds vreselijk naar mijn zin op de WR, dus een nieuwe achterband zal een keer moeten gebeuren.

De verkoop "moet" niet meer want de Appie valt af voor mij, en ik zal niet weten wat ik anders kan kopen wat de WR overtreft O-)

Dus de verkoop staat op een zeer laag pitje.
 
Ik heb het nog steeds vreselijk naar mijn zin op de WR, dus een nieuwe achterband zal een keer moeten gebeuren.

De verkoop "moet" niet meer want de Appie valt af voor mij, en ik zal niet weten wat ik anders kan kopen wat de WR overtreft O-)
Probeer eens een Husaberg FS650...
;)
 
Probeer eens een Husaberg FS650...
;)

full
 
Nog een circuit sm-er (of een "normale'sm-er) wat 2e hands bandjes teveel O-) . Graag wel in nog rijdbare staat (burn out banden heb ik zelf wel).
Pirelli's supercorsa (sc1 of 2) of michelins pp. Ik heb er nu slicks onderliggen en dat is met dit onberekenbare weer toch niet zo'n fijntjes. De slicks ga ik wel een keer op het circuit oprijden :]
 
onder mijn appie sxv zitten standaard[afgeleverd] dunlop 208 rr
ze geven megagrip op droog wegdek, nat heb ik nog niet geprobeerd
ontdanks het zachte rubber gaan ze al zo'n 4500km mee
ik denk wel dat als ik ze moet vervangen ze allebij op zijn.
dan ga ik michelin pilot powers proberen :]
 
Even oma wegschoppen zodat ik niet het zoveelste bandentopic hoef te openen:


Ik heb nu deze bandjes erop liggen en die bevallen me kwa plakwerk uitstekend. Nadeel is dat ze als de gekte slijten, de achterband dan, de voorband is zo goed als nieuw. Ik twijfel er hierom over om een setje MPP's erop te laten leggen of dat ik eerst een 2e Goldspeed achterbandje oprijd.

Ik weet echter niet welke maat achterband ik zou moeten hebben. Er zit nu een 160/60 band op de 4,25" velg en die rijd ik netjes tot het randje van de band. Aangezien niet elke band hetzelfde is en de werkelijke breedte van verschillende merken/types banden wanneer deze op de velg liggen wel eens verschillen, vraag ik me af hoe de MPP's vallen.
 
Doe ik meteen mee,

Ik ga een setje Dunlops proberen, namelijk:

110/70/17 Dunlop Sportmax D207 F - Voor
140/70/17 Dunlop Sportmax D208 SM - Achter

Gaat mij om genoeg grip, maar ook met nat weer ivm wwv. Binnenkort laat ik het weten ;)
 
Ik heb nu als achterband al bijna 2500km een maxxis E4 pre-cut liggen en die gaat langer mee dan ik dacht,gok er nog 1500km mee te kunnen rijden.

Maak geen burn-outs en sliden lukt me niet _O- dus wel een goede band met super!!!grip op droog wegdek ;)
full
 
Als ik aan nieuw rubber toe ben zit ik aan de pirelli scorpion te denken,heeft een appart profiel wat ook wel een beetje off-road lijkt en het in de regen& onverharde ook wel redelijk doet denk ik.

Deze liggen standaart op de yamaha mt-03 en die zeggen op hun topic dat het een superband is,iemand ervaringen met deze banden op een supermoto?
full
 
Ik heb nu als achterband al bijna 2500km een maxxis E4 pre-cut liggen en die gaat langer mee dan ik dacht,gok er nog 1500km mee te kunnen rijden.

Maak geen burn-outs en sliden lukt me niet _O- dus wel een goede band met super!!!grip op droog wegdek ;) [afbeelding]


Die heb ik ook besteld :Y
Ben zeer benieuwd :]
 
Ik verbaasde me over de grip bij nat, deze was beter dan ik verwachtte. Ik ben natuurlijk niet tot de max gegaan maar ik kwam veilig thuis ;)
 
Als ik aan nieuw rubber toe ben zit ik aan de pirelli scorpion te denken,heeft een appart profiel wat ook wel een beetje off-road lijkt en het in de regen& onverharde ook wel redelijk doet denk ik.

Deze liggen standaart op de yamaha mt-03 en die zeggen op hun topic dat het een superband is,iemand ervaringen met deze banden op een supermoto?[afbeelding]
ik vond ze niet overtuigend op mijn 950smr
 
Doe ik meteen mee,

Ik ga een setje Dunlops proberen, namelijk:

110/70/17 Dunlop Sportmax D207 F - Voor
140/70/17 Dunlop Sportmax D208 SM - Achter

Gaat mij om genoeg grip, maar ook met nat weer ivm wwv. Binnenkort laat ik het weten ;)

Ik heb ook dunlop sportsmax, redelijk harde band(slijt niet snel), ben er best over te spreken :)
 
Doe ik meteen mee,

Ik ga een setje Dunlops proberen, namelijk:

110/70/17 Dunlop Sportmax D207 F - Voor
140/70/17 Dunlop Sportmax D208 SM - Achter

Gaat mij om genoeg grip, maar ook met nat weer ivm wwv. Binnenkort laat ik het weten ;)
Ik heb nog wel een voorband voor je liggen hiervan die zeker nog een achterbandje mee kan, doe ik niets mee. Wel een 120 volgens mij maar hoeft niet veel te kosten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan