Het grote Suzuki SV 650/1000/S/N Verzameltopic - Deel XV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan mogen ze eens gaan uitleggen hoe ze geen defect bij de ecu en lambda sensor hebben kunnen vinden :P

En ecu afstellen? Ik weet dat het wel (een beetje) "kan", maar misschien dat ze al officiele suzuki dealer het niet mogen adviseren en dus daarom maar zeggen dat het niet kan?
Wel een manier om je er gemakkelijk vanaf te maken lijkt me zo . Tijd voor een gesprekje dan 😏
 
Heb ook nog ff wat rondgekeken op het www maar zal niet makkelijk worden denk ik . Zijn er wel maar de prijzen zijn nogal bizar ook voor de gen 1 8)7
Voor gen 1 niet zo duur hoor, vanaf 250 kom je ze tegen.
Is het 1st gen blok zoveel anders dan 2nd gen (K3)? Passen de injectoren met inlaatrubbers niet zó op een 1st gen blok, of is het ook dusdanig anders met de pulsegever etc?
 
Laatst bewerkt:
Ja die lambda is gekomen met de doorontwikkeling van het blok zoals de dubbele bougies per cilinder..
 
Neem aan dat @JVENS er niet bij is of ga je voor die tijd (mits te vinden) nog een blokwissel (laten) doen?
 
Ja die lambda is gekomen met de doorontwikkeling van het blok zoals de dubbele bougies per cilinder..
Dit zit allemaal niet op de K3 toch?
Past een 1st gen blok dan niet (afgezien van deverkeerde kleur en iets meer 'curvy' motordekseltjes)? ;)
Blokwissel zelf stelt met een garagekrik en een hulpje om de boel te ondersteunen niet zoveel voor.

Neem aan dat @JVENS er niet bij is of ga je voor die tijd (mits te vinden) nog een blokwissel (laten) doen?
Hij heeft twee SV's :t
 
Dit zit allemaal niet op de K3 toch?
Past een 1st gen blok dan niet (afgezien van deverkeerde kleur en iets meer 'curvy' motordekseltjes)? ;)
Blokwissel zelf stelt met een garagekrik en een hulpje om de boel te ondersteunen niet zoveel voor.
Klopt die lambda en dubbele bougies is vanaf het 2007 model.
Of een gen1 blok past weet ik niet.. gen1 blok is ook met carbs; gen2 met injectie.
Ik weet niet of het inlaat traject afwijkt voor de montage van carbs naar een gasklephuis met injectoren..
 
Hallo mensen! Mijn vriendin heeft een SV650 uit 2004 en ze wil graag een 12V-aansluiting op de motor en ik wil graag dat deze op een geschakelde plus zit.

Ik heb een relais gekocht, die ik graag bv op de verlichting wil laten schakelen.

Op mijn DL1000 kon ik vrij makkelijk het stekkertje van de achterlamp vinden, loshalen en daar een aftakking maken.

Bij de SV kon ik dat zo snel niet vinden. Heeft een van jullie een tip waar ik het relaistje op aan kan sluiten, zodanig dat ie alleen schakelt als het contact aanstaat?

Alvast bedankt!
 
Dat kan zeker, want ik heb mijn handschoenverwarming ook zo aangesloten. Ik trek morgenochtend de buddy er even af en laat je weten waaraan ik de plus draad daarvan heb vastgeknoopt.
 
Een draad vanaf de zekeringkast staat me zo bij. Klopt dat?
 
Voor gen 1 niet zo duur hoor, vanaf 250 kom je ze tegen.
Is het 1st gen blok zoveel anders dan 2nd gen (K3)? Passen de injectoren met inlaatrubbers niet zó op een 1st gen blok, of is het ook dusdanig anders met de pulsegever etc?
Ik heb idd we ergens een how to gezien van iemand die zijn kleppendeksel omzette om van carb naar injectie te gaan. Kwam wel wat bij kijken maar het is te doen. €250 is een goeie prijs, hopelijk snel wat te koop!
 
Ja idd en die is oranje, naast de rode.
Ok, mooi dat je het zo recent hebt gedaan. Ik was de kleur echt vergeten. Hiermee heeft Kcir het antwoord :t
Succes met vinden van een blok. Er is iemand in Oosterbeek, Wolfheze die kant op met een 1st gen blok
 
Oehhhh, ik vrees dat het blok is verkocht. De advertentie is verlopen. 't Was een 1st gen blok, dus tot 2002. De prijs was best Ok. Incl carbs en kabelboom en niet serieus veel gelopen. 2nd gen blokken kom je om een mij onbekende reden minder tegen :?
IMG_7105.PNG

Als ik iets zie laat ik het weten, maar ik neem aan dat je zelf de advertentiesites ook in de gaten zult houden. Er staat een blok in Zevenaar, die kant uit, maar dat ziet er niet mooi uit.
Mag wel voor 200 of zo weg.
 
Laatst bewerkt:
Oehhhh, ik vrees dat het blok is verkocht. De advertentie is verlopen. 't Was een 1st gen blok, dus tot 2002. De prijs was best Ok. Incl carbs en kabelboom en niet serieus veel gelopen. 2nd gen blokken kom je om een mij onbekende reden minder tegen :?
Bekijk bijlage 1385663
Als ik iets zie laat ik het weten, maar ik neem aan dat je zelf de advertentiesites ook in de gaten zult houden. Er staat een blok in Zevenaar, die kant uit, maar dat ziet er niet mooi uit.
Mag wel voor 200 of zo weg.
Gaaf! 100cc meer dan wat er fabriek af geleverd word! :9
 
Oehhhh, ik vrees dat het blok is verkocht. De advertentie is verlopen. 't Was een 1st gen blok, dus tot 2002. De prijs was best Ok. Incl carbs en kabelboom en niet serieus veel gelopen. 2nd gen blokken kom je om een mij onbekende reden minder tegen :?
Bekijk bijlage 1385663
Als ik iets zie laat ik het weten, maar ik neem aan dat je zelf de advertentiesites ook in de gaten zult houden. Er staat een blok in Zevenaar, die kant uit, maar dat ziet er niet mooi uit.
Mag wel voor 200 of zo weg.
Jammer, net bericht dat hij weg is. Thanks ik kijk ook om me heen, tips altijd welkom! :)
 
Je bent even een weekje weg naar Portugal om vakantie te vieren, bier te drinken en k*t te roepen voor school een project te doen en je kan 7 pagina's doorlezen _O-
Maar mooi dat er weer wat gepland is heren (en dames, zijn die er nog?).
Ik ga m'n best doen om er weer bij te zijn!:]
 
Je bent even een weekje weg naar Portugal om vakantie te vieren, bier te drinken en k*t te roepen voor school een project te doen en je kan 7 pagina's doorlezen _O-
Maar mooi dat er weer wat gepland is heren (en dames, zijn die er nog?).
Ik ga m'n best doen om er weer bij te zijn!:]
Ben een stiekeme meelezer😝 maar geen sv bezitter meer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan