O, ja , ik zie het nu. Mijn laatste opmerking uit mijn vorige reactie was dus niet nodig. Jammer en succes met de overige verplichtingen. Weer <5000 km dit jaar?Helaas ben ik er niet bij... Heb de aankomende weekenden allerlei verplichtingen.
Ok, dan gaan ze weg.Ja doe maar Roger, helaas. Of ik moet ineens zin krijgen om even langs te wippen, maar ik heb zowiezo geen spanbandjes of andere dingen voorhanden om ze op de Z mee te nemen...
He ik ook. Met het gsxr topic van hierSorry, ben op assen spelen
@Giggs @JVENS @ivoderksen @roger_SV @HopHopGasErop @JoramNL @Brasso @thunderkid @HenkBillyPeter @KoffieKopje ; jullie zijn er gewoon allemaal bij toch a.s. zondag
Sommige misschien getagt ter overvloede, tenminste 1 () maar hoe meer zielen hoe meer vreugd..
Voor de mensen die het (nog steeds..) niet doorhebben:
ER IS EEN SV MEETING AANSTAANDE ZONDAG 14 JULI.
Dus meld je aan >>> KLIK HIER <<< en rijd gezellig het rondje mee.
er is helemaal niks aan de handT klinkt erger dan t wrs is. T is een erg licht tikje maar ik wil geen risico nemen.
yup, zowel voor als achter nog standaardRijd jij met standaard veren??!
Ik ben twee jaar geleden in Oostenrijk met twee man op de SV zo goed als haaks een richel rond 8-10 cm opgereden met een restsnelheid rond 50 km/h. Een enorme klap, maar alles was gelukkig nog heel. Ik kwam er recent achter dat ik een kort deukje heb in de velgrand van het voorwiel dat er toen inzat. Eerder zat dat er zeker niet, en niets ander vreemds gedaan, dus het moet er welhaast een gevolg van zijn. Geen schade aan de oliekeerringen.
O, ja , ik zie het nu. Mijn laatste opmerking uit mijn vorige reactie was dus niet nodig. Jammer en succes met de overige verplichtingen. Weer <5000 km dit jaar?
zoiets idd, maar er zijn nog nergens haarscheurtjes te vinden en ze zijn nog soepel, dus er is geen reden voor vervangen.Haha! Volgens mij staat er in de onderhoudvoorschriften dat deze elke 4 jaar moeten worden vervangen
Ik had ook zo'n setje van mlm maar die zijn na 5 minuten weer retour gegaan vanwege koppelings problemen.Nog even wat aangepast. Nieuwe rem en koppelings hendels. Nu eens over de cockpit nadenken.
Bekijk bijlage 1408641
Wat voor problemen had je dan?Ik had ook zo'n setje van mlm maar die zijn na 5 minuten weer retour gegaan vanwege koppelings problemen.
Koppelingshandle kwam niet goed vrij, ook had ik veel speling op het inbusboutje van de versteller en moest de handle ook heel ver naar buiten stellen voor goed vrij komen van de koppeling.Wat voor problemen had je dan?
Niets ten nadele van mlm trouwens heb het gemeld en alles is netjes afgehandeld.Koppelingshandle kwam niet goed vrij, ook had ik veel speling op het inbusboutje van de versteller en moest de handle ook heel ver naar buiten stellen voor goed vrij komen van de koppeling.
Oke, ben benieuwd of ik hetzelfde ga ondervinden. Zal zaterdag eens testenKoppelingshandle kwam niet goed vrij, ook had ik veel speling op het inbusboutje van de versteller en moest de handle ook heel ver naar buiten stellen voor goed vrij komen van de koppeling.
Klopt, ook de ali versies moeten in standje 5/uiterste stand om de schakelaar te raken.Koppelingshandle kwam niet goed vrij, ook had ik veel speling op het inbusboutje van de versteller en moest de handle ook heel ver naar buiten stellen voor goed vrij komen van de koppeling.