Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat bokken doeg de 650 dan weer helemaal niet
Geen idee, ik heb op een MT-07 gelest en af en wel in veel verschillende toeren lopen rondtuffen, van 2500 tot tegen de redline bij het invoegen
. Was verder ook een prima motorfiets hoor, kon tijdens het lessen in ieder geval niet merken dat het frame/remmen of de vering budget was, maar dat kan gebrek aan ervaring zijn geweest hahaha.
Toen ik was geslaagd heb ik veel gereden op een Street Triple 675 en die vond ik onderin net wat sterker, gek terwijl dat wel een 3 pitter was en die meer het koppel bovenin hebben. Rijdt sinds kort pas veel op de SV en die heeft idd veel meer koppel, maar loopt veel rauwer onderin dan de mt-07. Veel bokken bij hele lage toeren.
35kw versie van de mt-07 misschien?
Hé dat is grappig. Dit kuipje zat ook op mijn motor. Ik heb begrepen dat er een gelimiteerde serie op deze manier is geleverd. Toen ik mijn SV in 2013 kocht van de vorige eigenaar, kreeg ik de originele koplamp erbij. Moest nog wel achter lamporen aan, maar die werden tweedehands wel aangeboden. Het is me zowaar zelf gelukt om de originele koplamp er op te zetten. Verder was het nog even poetsen op de tellerunit, die jarenlang achter de kuip had gezeten. Zag er niet uit, maar Neverdull deed wonderen.Hallo beste SV650 rijders! Ik heb me reeds voorgesteld in een ander topic, maar hier ook hi!
Ik heb een eerste vraag. Mijn huidige voorkant is iets wat er bij de aflevering op gekomen is, maar ik zou graag willen weten wat / welk merk het precies is. Ik heb deze ook al eens eerder gezien (Huur een Suzuki SV650 voor €55 per dag), dus ik ga er vanuit dat het iets is wat ooit op de markt was.
Ik wil het echter toch vervangen, ik vind de naked-look wel mooier en de lichtopbrengst van deze lampen zijn niet top. Als iemand tips heeft voor een goede, vervangende koplamp met die SV looks, graag! Ik heb wel nog de bevestigingen zitten maar geen driehoekige beugels meer, ook heb ik geen originele koplamp (omhulsel) meer. Als iemand dat nog in hele goede staat heeft heb ik interesse, ik neem aan dat daar een modern binnenwerk in kan.
Groet!
Vering van de SV is nu ook niet direct beter dan een willekeurige pogostickMisschien komt het omdat je nu een SV1000 rijd maar mijn vriendin heeft een poosje een MT-07 gehad maar daar deed ik makkelijker wheelies op dan mn eigen KTM 690 SMCR. Het CP-7 blok is echt geweldig en vol karakter (helemaal met een open demper), het enige nadeel is de rest wat eromheen zit. Rijwielgedeelte is gemaakt van pisbakken staal en de vering doet vanalles behalve wat het moet doen.
Nee op wat blauwe plekken na ben ik in orde!Balen, maar gelukkig geen letsel (?) en herstelbare schade.
Als je nou je rechter gesloopt had...Hallo mede SV'ers
2 weken terug, toen het zo glad was, ben ik onderuit gegaan met de motor. Eindstand was een defecte startonderbreking in de koppelingshendel, een doormidden gebroken linker schetsplaat, bobbin gedecimeerd, gebogen stuur, gebogen radiator en wat krasjes hier en daar.
Heb 'm weer opgelapt. Stuur moet nog binnenkomen en de radiator, hoewel die de vorm van een banaan heeft aangenomen, lekt gelukkig niet (lijkt het).
De volgende keer dat ik hem ondersteboven neerleg zou ik zulke schades graag zoveel mogelijk beperken. Hebben jullie tips of oplossingen, voornamelijk m.b.t. valbescherming, doppen, beugels, e.d.? Hoe hebben jullie je waardevolle SV'tje beschermd?
NB: Als er iemand is die de linker schetsplaat (bj 2003!!), bij voorkeur inclusief voetsteun en versnellingpook, heeft liggen, dan neem ik graag contact met je op! Nieuw zou die 447,47 gekost hebben , ben hem op internet ook al tegengekomen voor rond de 200eu, wat alsnog een hele hoop geld is. Heb het nu opgelost door uit 5mm plaatstaal de schetsplaat na te maken. En het functioneert naar behoren. Maar het liefst zou ik hem herstellen met het originele onderdeel.
Huh? Die zijn toch niet hetzelfde als die van gen1? Ik had ze meer pointy verwacht. Maten blijkbaar hetzelfde dus uitwisselbaar?Hij zoekt voor gen2. Bj2003.
Ik weet 't, lijkt wel of iedereen hem op de linkerkant laat vallenAls je nou je rechter gesloopt had...
Edit: Schetsplaat links Suzuki SV 650 2003-2009 dit de juiste?
Zie dat ze mijn TRW set ook nog steeds hebben liggen.
Ik ben een keer aangereden door een hond. Gekneusde rechterenkel, schetsplaat en rempedaal. Volgens mij iets van 140 euro of zo aan onderdelen.Ik weet 't, lijkt wel of iedereen hem op de linkerkant laat vallen
Die in de link zijn niet de juiste, staat fout op die site, had eigenlijk 2004- 2009 moeten zijn. Blijkbaar is 2003 het enige jaar van gen2 met andere schetsplaten. De 2003 zijn volledig dicht i.p.v. het open driehoekje in de 2004-2009. steunen staan ook meer naar achter, anders had ik m gekocht. minimale verschillen inderdaad.
Nu ben ik heel nieuwsgierig!Ik ben een keer aangereden door een hond.
Ja zat al wel te kijken. Vooral die die je in positie kan verstellen lijken me wel wat. Maar dan ben je weer al gauw 2 keer 200 euro kwijt.Is toch een K3 steun, blijkbaar zijn er 2 verschillende bij de K3. Bij die link van CSML kan je hem wel bestellen, is echter 111 euries. je kan ook je moment pakken voor een aftermarket setje, is makkelijker met vervangingsonderdelen