- 26 feb 2009
- 30.193
- 104.562
- Onderwerp starter
- #2.526
Nee dat lijkt mij idd ook het beste
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat een kut advertentie, sws veels te duur. Ja die hoge uitlaten zijn leuk, maar die zie je eigenlijk nog vrij vaak voorbij komen, vooral bij 2e gen 650s. Foto's die gemaakt zijn op 10 meter afstand is altijd een goed idee . Hij mag mijn 1000N wel voor verkopen. zou mijn handjes dichtknijpen als ik er 3750 voor krijg en die van mij heeft maar 24k gelopen
Tja dit is de toekomst helaas. Staande twin met 270 graden krukas is de norm aan het worden helaas.... Het is in principe prima hoor, maar de 2 modellen waar ik op heb gereden (mt-07 en Enfield interceptor 650) voelden toch niet echt helemaalaan als een V-twin. Miste bij de yammie toch echt wat koppel onderin. Denk dat de enfield het dichste bij een echte V-twin kwam, lekker veel koppel onderin, maar daar kon je helaas niet al te veel toeren meee maken.Wat gaan we hier als v-twin fans van vinden? Scoop: 28 foto's nieuwe 2023 Suzuki SV800 en V-Strom 800 met paralleltwin - Nieuwsmotor.nl
Het verlaten van de twin is hier al eens eerder de revue gepasseerd en met de parallelle twin in 800cc lijkt wat mij betreft het unieke aan de SV weg. Volgend jaar op een demodag een keer een rondje maken op de SV800S. Zo op het eerste gezicht in de basis niet heel lelijk voor een moderne motor. Er lijkt nog een fatsoenlijk kontje aan te zitten. Echte foto’s heb ik nog niet gezien, alleen deze scoops.
Wel goedkoper en eenvoudiger in productie en onderhoud.
De SV650 staat nog gewoon in de 2023 prijslijst. De SV800 (nog) niet. Wel een streetfighter achtinge naked bike met dat blok.2023 prijslijst Suzuki Nederland motoren bekend - Nieuwsmotor.nl
Suzuki Nederland onthult de prijzen van haar motorfietsen voor 2023, waaronder de nieuwe GSX-S8 en V-Strom 800DE.nieuwsmotor.nl
Het ding weegt 202 kg. Dat is 30 meer dan de SV650 en ga je zeker merken. Ook wéér de zoveelste met een een hoog stuur.NIEUW: 2023 Suzuki GSX-8S - Nieuwsmotor.nl
Suzuki onthult de gloednieuwe GSX-8S: een middelzware performance naked die nieuwe maatstaven zet in zijn segment met een gewaagde styling en een ongekend rijke standaarduitrusting. De GSX-8S combineert maximaal rijplezier met een compleet nieuw ontwikkelde 776 cc paralleltwin. De levering van...nieuwsmotor.nl
Ondanks dat zeg ik ‘Komend jaar maar een proefritje.’
Lekker de huidige blijven rijden dusJa klopt, ik mis de goeie oude tijd dat fabrikanten mooi spul maakten echt. Tegenwoordig komt er eigenlijk niks bijzonders meer uit Japan.
Lekker de huidige blijven rijden dus
Tja dit is de toekomst helaas. Staande twin met 270 graden krukas is de norm aan het worden helaas.... Het is in principe prima hoor, maar de 2 modellen waar ik op heb gereden (mt-07 en Enfield interceptor 650) voelden toch niet echt helemaalaan als een V-twin. Miste bij de yammie toch echt wat koppel onderin. Denk dat de enfield het dichste bij een echte V-twin kwam, lekker veel koppel onderin, maar daar kon je helaas niet al te veel toeren meee maken.
Misschien komt het omdat je nu een SV1000 rijd maar mijn vriendin heeft een poosje een MT-07 gehad maar daar deed ik makkelijker wheelies op dan mn eigen KTM 690 SMCR. Het CP-7 blok is echt geweldig en vol karakter (helemaal met een open demper), het enige nadeel is de rest wat eromheen zit. Rijwielgedeelte is gemaakt van pisbakken staal en de vering doet vanalles behalve wat het moet doen.