Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Oh dat heet tegenwoordig dus baboon... wat heeft t met apen te maken..
Wat een kutnaam zeg
Kan je zo toch niet meer serieus nemen?
Die Delboys Garage is een prutser eerste klas, heeft op een gegeven moment in een uitleg filmpje gepromoot dat je de motor eerst goed warm moet laten lopen (dus 3 cyclussen van de koelventilator) en dan de radiator dop eraf moet halen zodat de koelvloeistof er beter uitkomt. "tip" gebruik wel een doekje om verbranding van de hand te voorkomen.Is dit wat of flut?
Is voor incidenteel gebruik.
Op filmpje ziet het er wel goed uitHBM 12 Delige Kettingpons en klink Set
Deze set met kettingpons- en klik accessoires is een echte must-have voor professionele vakmannen. De set zit in een stevige kunststof koffer, waardoor ...www.hbm-machines.com
Hier nog een ander model met iets andere uitvoeringen van de handelingen.
HBM Professionele Kettingpons en klink Set
Deze professionele compacte 8-delige motorfiets kettingpons & klinkset wordt gebruikt om de ketting van uw motorfiets door te knippen en voor het invoegen van nieuwe schakels. Dit sterke kettinggereedschap is geschikt voor aandrijfkettingen met de maten 520, 525, 530 en 532. Dit gereedschap kan...www.hbm-machines.com
Nog geen filmpje gevonden over het gebruik van dit type, maar heeft iemand ervaring met een van deze twee sets?
Geel zwart is fraai. Vooral door Arnhem rijdend veel waardering voor de kleurcombi.
Kijk wel uit als je door Nijmegen moet, zolang dat überhaupt nog mag met een verbrandingsmotormotor.
Ik heb 'm een tijdje geleden op MP zien staan, maar nu dus hier in het topic.
Condens is weinig anders aan te doen dan droog zetten en zorgen dat er geen regen op de motor valt in gestalde toestand, dus een waterdichte parkeerhoes als ie buiten staat en de onderkant daarvan een beetje los van de grond zodat er wat wind onderdoor kan.
Hij staat in een garage/schuur waar koude vochtige lucht in komt. Bij de vorige eigenaar stond hij in de tuin, even afwachten maar. Ik hoopte dat de teller helemaal dicht gemaakt kon worden door de randen na te lopen oid zodat het geen aandachtspunt meer is.Kan, maar het zal niet echt veel uithalen. Met verwarmen van de tellers wordt de maximale dampspanning van water in lucht hoger, en verdamp je de condens van de koude delen, maar zodra het afkoelt condenseert het zaakje weer. Je voert het vocht immers niet echt af. Gewoon zorgen dat er niets meer bijkomt en rustig laten verdampen. Door te rijden verdampt het ook. Stal je 'm binnen? Dan eventueel een ventilator op de tellers zonder de chromen bekertjes ;eten blazen waarmee je rijwind simuleert. Anders gewoon geduld ...
Hoeveel heeft ie gelopen? Technisch helemaal OK?
Even een zinssnede uit een ander topic:Zo, lekker gehobbyd aan de schroevendraaierdrukstiftoliekeerringknutselwerk.
Buisje aan de keerring gelijmd en daarna afgesmeerd met hittebestendige kit(die ook elastisch zou moeten blijven).
Buisje vol met lagervet geduwd, en aan de kant van de slave cilinder nog een keerring gelijmd en afgesmeerd met kit. Deze keering zit opgesloten tegen de cover waar de slave cilinder op zit.
Zo te voelen is dit een stevig geheel geworden en de drukstift beweegt nog soepel. Deze week het blok weer monteren en kijken of de lekkage verholpen is als het weer dat toelaat.