Het Grote SV650 99-02 Topic Deel 15 "Met mooie rondingen"

Status
Niet open voor verdere reacties.
zoals je zelf al zegt, koppeling eens goed afstellen!

veel makelijk krijg je ze niet in te koppen :+



vrienden (nee ik heb nog niet gezocht doe ik vana wel)

kan men de deksel aan de rechterzijde (die bij het oliepeil glaasje) gewoon verwijderen zonder dat er van alles uit valt. is volgens mij toch de koppelingsdeksel ?

deze zweet wat olie dus ik wil zelf een nieuwe pakking monteren.
mensen hier ervaring mee ? ?
 
Laatst bewerkt:
als je de kleine ronde bedoeld wel ja.
motor op de zijstandaard, anders valt je olie er uit.
pakking is een O-ring.
Deze even invetten met hogedrukvet.
en natuurlijk resten vuil zorgvuldig verwijderen uit de groef.
succes.
 
de kleinere deksel ja daar zweet ie.
kan alleen zo gauw op i-net nog geen pakking daar voor vinden B|

Olie + Filter vervang ik meteen dus dat is niet erg (tap hem eerst af anders wordt het zo''n zootje.

alleen hogedruk vet heb ik dan weer niet -O-
 
Ik had hetzelfde met de koppelings pook. BIj mij kwam het doordat er op het pookje heel erg veel vuil was gaan ophopen bij de ingang van het pookje. Een keer heel goed schoonmaken deed wonderen!
 
als je hier naar toe gaat vindt je het onderdeelnummer.
kan je bij elke suzukidealer bestellen.
Alpha Sports - Suzuki Motorcycle Parts Catalog
zoeken onder crankcase cover
hogedrukvet kan ik je wel opsturen

nice, stuur maar een likkie op.
pm je zo wel even.

mooie site die sla ik even op.
als de TS hem gelijk even in de OP rammelt O-)
zal loop volgende week even de pakking + een filtertje bestellen :)

heeft iedereen btw gewoon de goedkope filter erop ? kom er ook 1 van K&N tegen die is een 10,- duurder maar ze zeggen (zou ik ook doen) beter
 
Laatst bewerkt:
Lol, als jij hem monteert heb ik interesse (alleen niet voor 200 euro :P)

ik kijk wel uit voor de SV moet je het hele systeem aanpassen als je hem links hangt in ieder geval.
hij kan ook gewoon rechts dan hoef je alleen een linkpijp te hebben :Y .

enige wat dat jammer is dat het mivv logo aan de binnekant zit (naar je motor toegericht)

verkoop topics uit het verleden leerden mij dat Mivv gp vaak voor over de 200,- de deur uit gingen dus dan houd ik hem zelf wel :9
 
Ik had hetzelfde met de koppelings pook. BIj mij kwam het doordat er op het pookje heel erg veel vuil was gaan ophopen bij de ingang van het pookje. Een keer heel goed schoonmaken deed wonderen!

Ben er zojuist mee aan de slag gegaan! En er zat inderdaad een berg troep achter, ben benieuwd als het weer wat beter is en ik een stukje ga rijden. Ga er wel van uit dat dit een hoop scheelt! Danku allen!
 
Is hier iemand die me kan zeggen of de pinkers van een sv 650 uit 2000 nog op andere motoren staan? Ik ben op zoek naar een setje maar kan bij geen enkele motorsloop pinkers vinden. Dus dacht ik dat diezelfde pinkers misschien nog op andere modellen zijn gebruikt.
Of heeft iemand hier een setje liggen? pb me dan gerust
of een site die ze goedkoop nieuw verkoopt?
groeten
Dennis
 
Is hier iemand die me kan zeggen of de pinkers van een sv 650 uit 2000 nog op andere motoren staan? Ik ben op zoek naar een setje maar kan bij geen enkele motorsloop pinkers vinden. Dus dacht ik dat diezelfde pinkers misschien nog op andere modellen zijn gebruikt.
Of heeft iemand hier een setje liggen? pb me dan gerust
of een site die ze goedkoop nieuw verkoopt?
groeten
Dennis
ik heb er nog wel 1 liggen. weet zo niet of het links of rechts is.
maar kleine pinkers zijn toch veel mooier
ik heb zelf deze
een paar vulplaatjes erbij en klaar *O*
 
Is het goed te doen om van een sv650s 1999 een sv650n te maken? Ik verwacht dat de electronica lastig opnieuw aan te sluiten is door gebrek aan ophangpunten van de oude kuip.
 
Is hier iemand die me kan zeggen of de pinkers van een sv 650 uit 2000 nog op andere motoren staan? Ik ben op zoek naar een setje maar kan bij geen enkele motorsloop pinkers vinden. Dus dacht ik dat diezelfde pinkers misschien nog op andere modellen zijn gebruikt.
Of heeft iemand hier een setje liggen? pb me dan gerust
of een site die ze goedkoop nieuw verkoopt?
groeten
Dennis

Ik heb net mijn achterknipper lichten verwijderd, of bedoel je voor?

yup.. zelfde hier :D

Hebbie een plaatje?
 
Hebbie een plaatje?

als ik het wist dat je het zou vragen zou ik een foto schieten met een brandende knipperlicht.

foto van 2(?) maanden terug

365Z9.jpg


kan wel morgen één schieten die knippert
 
Waar moet ik op letten bij het kopen van een sv650?
Zie geen linkje staan in de openingspost.

BRAVOK + ACCU + Hoe het start met een koude motor(met dit weer heb je bijna geen choke nodig[hendel linkerkant, naast grootlicht)).

Sv's staan bekend om een solide motorblok(hoop dat ik dat ergens goed heb gelezen)

enige wat je kan tegenhouden om het niet te kopen is misschien visuele aanpassingen op de sv zelf.


Hopelijk kunnen andere mede SV gebruikers me besvestigen of kraam nu hoop onzin uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan