klopt liep wat straten verderop met de hond maar ik herkende het geluid
Mijn achterbuurvrouw van 6 huizen verderop kwam laatst ook al klagen over t geluid van mn sv..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
klopt liep wat straten verderop met de hond maar ik herkende het geluid
Mijn achterbuurvrouw van 6 huizen verderop kwam laatst ook al klagen over t geluid van mn sv..
Haii Allemaal!
Moet me van Lexus weer eens melden dus bij deze!
Motor staat weer klaar en mijn pols begint eidenlijk ook wat beter aan te voelen!
Zwaai!!
Haii Allemaal!
Moet me van Lexus weer eens melden dus bij deze!
Motor staat weer klaar en mijn pols begint eidenlijk ook wat beter aan te voelen!
Zwaai!!
Ik moest van Lexus even terugzwaaienHaii Allemaal!
Moet me van Lexus weer eens melden dus bij deze!
Motor staat weer klaar en mijn pols begint eidenlijk ook wat beter aan te voelen!
Zwaai!!
fijn om te horen dat het beter gaat
kun je er al wel weer mee rijden dan?
niet dat het er weer voor is
Ach, gelukkig wonen hier veel relatief jonge peeps. Die vinden het alleen maar prachtig.@Mandy. Mooi om te horen dat het al wat beter gaat, hopelijk ben je volledig hersteld binnenkort.
Hier in de buurt klaagt niemand over mijn sv, maarja beide buren rijden motor en ze zijn al lang blij dat ik mijn xt niet gebruik
Sleutelen natuurlijk
Zijn er hier nog mensen die een zaak kan aanraden in de regio nijmegen voor afstellen van sv?
Wil dat eigenlijk even laten doen voor het nieuwe seizoen... Hierbij denkend aan : Kleppen, carbs syncen en afstellen ivm K&N luchtfiltertje?
Of zie ik nu nog dingen over het hoofd?
Alvast bedankt
Edit: Iemand trouwens een idee wat dat ong. moet kosten?
Of zijn er hier in het topic mensen die dit zelf doen tegen een kleine vergoeding uiteraard, en een leuk ritje achteraf
Edit2 : Iemand hier trouwens ervaring met dynojet? Is dat een beetje de moeite om in te investeren? Dacht altijd dat dat een duur grapje was maar vind 70 euro wel meevallen
Voor het synchen van de carburateurs ben je het langste bezig met wachten totdat ie op bedrijfstemperatuur isHet stellen van de kleppen en synchroniseren van de carb's zal wel wat uurtjes kosten, dus bij een dealer zal het je tegenvallen wat dat gaat kosten. Ik heb zo'n 10 jaar ervaring met de SV en kan je er wel mee helpen maar ook ik heb wel wat tijd nodig
Het stellen van de kleppen en synchroniseren van de carb's zal wel wat uurtjes kosten, dus bij een dealer zal het je tegenvallen wat dat gaat kosten. Ik heb zo'n 10 jaar ervaring met de SV en kan je er wel mee helpen maar ook ik heb wel wat tijd nodig
Wil je een dynokit goed doen, zal ie daarna op de bank afgesteld moeten worden.
Dan ben je wel een paar honderd euro verder
Voor het synchen van de carburateurs ben je het langste bezig met wachten totdat ie op bedrijfstemperatuur is
Hmm en dat is dan weer een beetje te veel van het goede
En geef jij ook garantie?
Nee even zonder gein, zet je PM even aan of stuur een pm naar mij. Je zit namelijk best in de buurt, dus dat is sowieso handig!
Als het goed is, staat mijn PM nu aan. Om een dynosetje in te regelen op de waalse dijk lijkt me net iets te optimitisch . Mijn carb's heb ik afgesteld zonder vermogensbank maar dat kost wel extra tijd (enkele maanden) Uiteindelijk heb ik bij Marc Hoegee laten controleren wat de afstelling was en hij complimenteerde me met de afstelling over het hele toeren gebied.
Mijn aan beveling is geen dynosetje te nemen maar te werken met andere Mikuni hoofdsproeiers en afstelling van sproeiernaalden en stationaire sproeier.
Ik ben uiteinbdelijk uitgekomen op een Mikuni 150 (standaard 137,5) hoofdsproeier, maar ik heb ook heel wat modificaties doorgevoerd.
En hoe zit 't nu met je brandstof verbruik? Motor rijdt, bij flink doorpoken 1 en gemiddeld 1 ?
Als het goed is, staat mijn PM nu aan. Om een dynosetje in te regelen op de waalse dijk lijkt me net iets te optimitisch . Mijn carb's heb ik afgesteld zonder vermogensbank maar dat kost wel extra tijd (enkele maanden) Uiteindelijk heb ik bij Marc Hoegee laten controleren wat de afstelling was en hij complimenteerde me met de afstelling over het hele toeren gebied.
Mijn aanbeveling is geen dynosetje te nemen maar te werken met andere Mikuni hoofdsproeiers en afstelling van sproeiernaalden en stationaire sproeier.
Ik ben uiteindelijk uitgekomen op een Mikuni 150 (standaard 137,5) hoofdsproeier, maar ik heb ook heel wat modificaties doorgevoerd.
Mja het gaat mij voornamelijk over het syncen van de carbs en het stellen van de kleppen. Mocht dit nodig zijn. Dynojet is opzich wel leuk maar heb geen zin om een fortuin uit te geven voor een prestatie winst. Want krijg toch nog lang niet op de weg met mijn rijstijl
Je moet het meer zien als hobby dan veel vermogens winst. met een dynojet haal je max 2a3 pk eruit. Wel leuk maar als je meer wilt moet je andere dingen doen.
Ik wordt nieuwschierig
wat heb jij aan het achterwiel als ik vragen mag ?
ik zou wel willen tunen maar ben bang voor de krukastap
Als je wilt tunen, moeten je eerste jezelf afvragen of de SV nog lang wilt houden en de investeringen wilt doen of dat je de SV volgend jaar of zo wilt inruilen voor een andere fiets. In dat geval zou ik er niet aan beginnen want tunen kost geld en dat kan je dan beter besteden aan een nieuwe fiets.