Ziet er goed uitnice! Ik wist niet eens dat dat kon
Op de site van Bridgestone staat dat de T31 niet geschikt is voor de SV650?
Beetje vaag, aangezien het de opvolger is van de T30 (die zitten onder de mijne zag ik).
Voor wie nog een nieuw front zoekt: dit is echt te geef!
https://www.marktplaats.nl/a/motore...36c63dca7e4aa95f615ded8c6710e&previousPage=lr
ik denk '100000'
Geen andere mogelijkheid toch?
Dan staat die eerste 0 er dus voor niets!?Dat verwacht ik ook, maar heb een kameraad die een GSX600f had, met zelfde klokwijzer, die ging weer naar 000000
Dan staat die eerste 0 er dus voor niets!?
't Lijkt me sterk , maar goed, binnen 4700 km weten we het.
Als ie naar '000000' rij doe ik 'm het jaar erop weg.
Ik zei de advertentie als voor me.
"Te koop: Mooie Suzuki SV650N.
Alleen bij mooi weer bereden en bijna altijd binnen gestaan.
Goed onderhouden.
De teller staat op 022000 km
Ik doe 'm weg omdat ik niet aan rijden toekom"
Zo!
Ik was al begonnen aan de ombouw van de vork in de SV.... maar zoals altijd komt daar van alles tussenzo gaan die dingen...
Maar had nu eindelijk tijd om een en ander "af" te maken
Kortom de vork zit erin, de klauwen zijn weer helemaal top gemaakt en het werkt! De vorige eigenaar had de klauwen ook al gereviseerd, maar daarna 2 jaar op de plank laten liggen zonder remvloeistof erin... dus dan kan het over. Jammer maar helaas, er zat overal opgedroogd vet in en er was geen beweging in te krijgen. En nu weer wel
Oude vork:
[afbeelding]
Nieuwe vork:
[afbeelding]
Ik zeg beter! De SV kan het goed hebben zo'n vork. Mn andere motor heeft een veel klassieker uiterlijk en tegenwoordig stoppen ze in al die ouwe meuk ook zo'n dikke USD en dat ziet er niet uit is mijn mening. Maar hier dus wel
Gister een heel klein rondje gereden en ik merk het verschil! Fiets staat iets meer op zijn neus, dus sportievere houding. Stevig sturen moet nog geprobeerd worden uiteraardband is nieuw, remblokken nog even inwerken dat soort dingen.
Originele SV rempomp werkt wel, maar niet goed genoeg, moet teveel slag maken om te remmen, dus ik ga even op zoek naar een die een iets groter volume duwt.
En de snelheids opnemer moet nog aangesloten worden... die van de SV is vervallen en nu nog eentje aansluiten van de SRAD.
En nog twee plaatjes omdat het kan
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo, nu eerst flink rijden en dan verder! er is een setje extra wielen onderweg en daar moeten circuitbandjes op (extra plakkerig of juist regen, dat zien we dan wel weer). Kortom, genoeg te doen!
Later,
Loek
PS. Hmmm.... net gezocht naar een alternatieve rempomp. Blijkt dat de GSX-R waar de vork en klauwen vanaf komen dezelfde diameter pomp heeft als de originele SV... kan me nauwelijks voorstellen dat die pomp dan een grotere slag maakt, maar zal toch moeten, ik trek de hendel nu bijna tegen het handvatmeer uitzoekerij dus... of nog maar een keer ontluchten dan.
Zo!
Ik was al begonnen aan de ombouw van de vork in de SV.... maar zoals altijd komt daar van alles tussenzo gaan die dingen...
Maar had nu eindelijk tijd om een en ander "af" te maken
Kortom de vork zit erin, de klauwen zijn weer helemaal top gemaakt en het werkt! De vorige eigenaar had de klauwen ook al gereviseerd, maar daarna 2 jaar op de plank laten liggen zonder remvloeistof erin... dus dan kan het over. Jammer maar helaas, er zat overal opgedroogd vet in en er was geen beweging in te krijgen. En nu weer wel
Verder heb ik een sensor op het achterwiel geplaatst maar er zijn meerdere oplossingen mogelijk. Had geen zin in zo'n lelijk draadje op mijn voorwiel haha.
Oude vork:
[afbeelding]
Nieuwe vork:
[afbeelding]
Ik zeg beter! De SV kan het goed hebben zo'n vork. Mn andere motor heeft een veel klassieker uiterlijk en tegenwoordig stoppen ze in al die ouwe meuk ook zo'n dikke USD en dat ziet er niet uit is mijn mening. Maar hier dus wel
Gister een heel klein rondje gereden en ik merk het verschil! Fiets staat iets meer op zijn neus, dus sportievere houding. Stevig sturen moet nog geprobeerd worden uiteraardband is nieuw, remblokken nog even inwerken dat soort dingen.
Originele SV rempomp werkt wel, maar niet goed genoeg, moet teveel slag maken om te remmen, dus ik ga even op zoek naar een die een iets groter volume duwt.
En de snelheids opnemer moet nog aangesloten worden... die van de SV is vervallen en nu nog eentje aansluiten van de SRAD.
En nog twee plaatjes omdat het kan
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo, nu eerst flink rijden en dan verder! er is een setje extra wielen onderweg en daar moeten circuitbandjes op (extra plakkerig of juist regen, dat zien we dan wel weer). Kortom, genoeg te doen!
Later,
Loek
PS. Hmmm.... net gezocht naar een alternatieve rempomp. Blijkt dat de GSX-R waar de vork en klauwen vanaf komen dezelfde diameter pomp heeft als de originele SV... kan me nauwelijks voorstellen dat die pomp dan een grotere slag maakt, maar zal toch moeten, ik trek de hendel nu bijna tegen het handvatmeer uitzoekerij dus... of nog maar een keer ontluchten dan.