Het Grote Triumph Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wellicht dat dit piccie meer associaties oproept met lange tochten:

[afbeelding]

Deze keer eens zonder tent op vakantie gegaan, dus alle bagage kon in de tanktas (in plaats van tanktas + bagagerol), wat het rijden in de Alpen toch behoorlijk vergemakkelijkte :]




PS: Ik kwam je een paar weken geleden (vóór m'n vakantie) nog tegen langs de Leidsevaart, jij reed vanaf Haarlem richting Lisse :Y

Was deze thread ff kwijt. Sorry dat ik jou niet herkende. Ik kwam waarschijnlijk van Jos Smit met nieuwe remblokjes. Ik wilde eigenlijk weer een rot opmerking plaatsen voordat ik jouw laatste, sympathieke, opmerking las, kreeg spontaan berouw, maar kan het toch niet voor me houden: zitten er patrijspoortjes in je tanktas?
 
Laatst bewerkt:
als ik ooit nog es een Triumph koop lijkt deze me wel wat :Y

jackpinetriumph.jpg
 
Gaan er toevallig aanstaande vrijdag en zaterdag naar de demo dagen van Truimph bij motorcenter venlo?
Deze is sinds 1 september Truimph dealer geworden *D Hoef ik niet meer zo ver te rijden ;)

*O*
 
Effies oma wegjagen van dit topic :$
Was deze thread ff kwijt. Sorry dat ik jou niet herkende. Ik kwam waarschijnlijk van Jos Smit met nieuwe remblokjes. Ik wilde eigenlijk weer een rot opmerking plaatsen voordat ik jouw laatste, sympathieke, opmerking las, kreeg spontaan berouw, maar kan het toch niet voor me houden: zitten er patrijspoortjes in je tanktas?
Nope, ik kan er gewoon overheen kijken :+


Trouwens, ik heb inmiddels 'n nieuwe Speed Triple besteld *O* , inclusief de accessoires die op deze zitten:

speed_triple_1050_2011_1.jpg
 
Ik ga van het voorjaar onderhandelen met de dealer. De "oude" Speed was net ff te groot voor mij. Vandaar dat ik nu een Street heb.
Ik ben ook maar 1.74m, en ik kon altijd met beide voorvoeten tegelijk op de grond (vond ik voldoende), maar door 't nieuwe zitje (= smaller) kom ik iets makkelijker bij de grond :} , en tevens is de afstand zitje/stuur iets korter geworden! :Y
 
Laatst bewerkt:
Kom er ook wel eens, die dikke is een aardige peer. Vond zelf vooral die rooie Speed Triple vet. Bijna net zo mooi als die ouwe Daytona's 955 en 595, hoop dat er weer zo eentje komt (675 vind ik niet zo fraai gelijnd).
 
Hallo! allemaal de best wensen,

Ik ben nieuw op het forum, en weet niet of ik me hier moet voorstellen of ergens anders. maar dat hoor ik vanzelf... plezier
 
Hallo! allemaal de best wensen,

Ik ben nieuw op het forum, en weet niet of ik me hier moet voorstellen of ergens anders. maar dat hoor ik vanzelf... plezier

Dank je en welkom! Er is ook nog een topic dat alleen aan de 600 gewijd is, het Speed Four topic, hoofdstuk Naked Bikes. Maar daar kopen ze de laatste tijd Speed Triples en zelfs BMW's. Aan de andere kant is het een topic waar de rijders ook af en toe samen gaan toeren.
 
Hallo! allemaal de best wensen,

Ik ben nieuw op het forum, en weet niet of ik me hier moet voorstellen of ergens anders. maar dat hoor ik vanzelf... plezier

:W Welkom op het forum Thomas, en er is nog een apart voorstel topic voor geheel MF
Nieuwe gebruikers


En allemaal de beste wensen *O*
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan