Het Grote Triumph Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank u.

Maar goed, zal het subtieler brengen.

Je verhaal raakt kant noch wal.
Verklaar je nader waarom je dit denkt, want ik zie het echt niet.
En ik hoop niet dat het gebaseerd is op een ruitje.


lees zijn reacties eens in andere topics, allemaal niet te serieus nemen
 
Dank u.

Maar goed, zal het subtieler brengen.

Je verhaal raakt kant noch wal.
Verklaar je nader waarom je dit denkt, want ik zie het echt niet.
En ik hoop niet dat het gebaseerd is op een ruitje.

Ik moest ook 4-5x zijn post en de reacties erna lezen voordat ik het begreep.

Dubbelspion = persoontje van de design afdeling die kennelijk van BMW -> Triumph gegaan is vanwege de gelijkenissen van de Tiger 800 en de 800GS. De GS was eerder dus iemand van Triumph bij BMW gekeken.

Andersom doelde hij dus op de Daytona 675 en de BMW S1000RR. Waar kennelijk iemand van BMW wat meer gekeken heeft naar de Daytona 675.

Of die gelijkenissen echt op gaan..... daar hou ik me buiten :+
 
Boeien!

Veel erger is dat de nieuwe Speed Triple een vrouwenbrommer geworden is!
In verhouding met de oude dan.

Nog steeds een gaaf ding. Maar ik kies 100% voor modeljaar 2010 ipv 2011.

Dan mag de nieuwe wel heel erg veel beter rijden.......
 
Boeien!

Veel erger is dat de nieuwe Speed Triple een vrouwenbrommer geworden is!
In verhouding met de oude dan.

Nog steeds een gaaf ding. Maar ik kies 100% voor modeljaar 2010 ipv 2011.

Dan mag de nieuwe wel heel erg veel beter rijden.......

Nou ga je te ver!!!
 
Nou ga je te ver!!!

Neen. De "designers" zijn te ver gegaan....
:+

In der Beschränkung zeigt sich erst der Meister

Nou. Dat hadden de heren/dames achter hun CAD systeem even niet in hun hoofd zitten toen ze bezig waren.

Voor een verticaal wat minder ontwikkeld persoon is deze speed triple denk ik wel een vooruitgang. Voor de lompere boerenNederlanders *(als ik) niet. Klein geworden die motor.... ;(
 
Boeien!

Veel erger is dat de nieuwe Speed Triple een vrouwenbrommer geworden is!
In verhouding met de oude dan.

Nog steeds een gaaf ding. Maar ik kies 100% voor modeljaar 2010 ipv 2011.

Dan mag de nieuwe wel heel erg veel beter rijden.......
Ik heb mijn stempel al gedrukt op een nieuwe:

full


:+
 
Ik heb mijn stempel al gedrukt op een nieuwe:

[afbeelding]

:+

Jij bent genoeg man om op een vrouwelijke motor te kunnen rijden Pina.
Ik ben daar iets minder zeker in waarschijnlijk :+ :+ :+ :+

Alles is relatief. De nieuwe Speed triple is nog steeds 1 (zo niet DE) mooiste en gaafste naked. Alleen vind ik de "10 mooier dan de "11.
:]
 
Jij bent genoeg man om op een vrouwelijke motor te kunnen rijden Pina.
Ik ben daar iets minder zeker in waarschijnlijk :+ :+ :+ :+
Laten we het daar maar op houden! _O-
Alles is relatief. De nieuwe Speed triple is nog steeds 1 (zo niet DE) mooiste en gaafste naked. Alleen vind ik de "10 mooier dan de "11.
:]
Toen ik de eerste foto's zag van de '11 was ik aanvankelijk ook lichtelijk sceptisch :$ , maar na een weekje begon ik toch echt aan het nieuwe uiterlijk te wennen, en toen ik hem eenmaal in het echt had gezien was ik om :Y , dus mijn '08 (is gelijk aan '10) ingeruild voor de '11 *D


Op het Speed Triple-topic zijn de meningen ook verdeeld, wat eigenlijk wel zo prettig is, want zo blijven de verschillende types vertegenwoordigd! *O*
 
Ik kon eerst niet wennen aan de nieuwe koplampen, nu ben ik dat wel maar ik mis nog steeds de rondjes. Blijf ik gewoon mooier vinden :)
 
Gisteren op de beurs de bonneville eens goed bekeken en even test gezeten.....wat een fantastisch ding.

Hebben! Hebben! Hebben!
 
Laatst bewerkt:
Neen. De "designers" zijn te ver gegaan....
:+Nou. Dat hadden de heren/dames achter hun CAD systeem even niet in hun hoofd zitten toen ze bezig waren.

Voor een verticaal wat minder ontwikkeld persoon is deze speed triple denk ik wel een vooruitgang. Voor de lompere boerenNederlanders *(als ik) niet. Klein geworden die motor.... ;(

John Bloor had nog zo gezegd (zoiets dan): "Het is ons paradepaardje en de belangrijkste opdracht voor het nieuwe ontwerp is er geen fuck-up van te maken".
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan