Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het grote VFR/RVF 400 Topic Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
uit mijn verzameling opgedoken en te koop:



voor 25 euro

greetz Castrol
 
V4power is er ook nog steeds bij
(mischien nog wel voor een jaartje)

nog een pic voor startpost
 


hier foto van mijn vriendin haar motor, hartstikke leuk ding, moet hij alleen wel starten
ben er al 2 dagen mee bezig, dan start hij weer wel ff, trek ik mijn pak aan, start hij weer niet... lastig..

iemand een idee???
ff aandrukken misschien...
 


Kijk ff naar het vacuum slangetje van je benzinekraan die wil nog wel eens stuk zijn !
 
Lachen, in het begin van deel 1 was er bijna nix te beleven,
maar het NC wereldje in NL begint nu eindelijk ook te bloomen!
 
Lachen, in het begin van deel 1 was er bijna nix te beleven,
maar het NC wereldje in NL begint nu eindelijk ook te bloomen!

Mhoa, de NC30's worden steeds ouder en de startproblemen nemen toe, hierdoor ontstaat er iets meer response dan voorheen..
 
Mhoa, de NC30's worden steeds ouder en de startproblemen nemen toe, hierdoor ontstaat er iets meer response dan voorheen..
Denk dat mijne zeer zeker meer dan jouwe gelopen heeft en heeft nog nooit startproblemen gehad, sterker nog, nog nooit geen enkel probleem. (waar ligt t dus aan? )
 
In de 2 dagen da'k VFR-bezitter ben las ik:

VFR 400 nc30 start niet!

en

Post van v-twin boy in topic 'Het grote VFR/RVF 400 Topic Deel 2'

Dus da's toch al 1 per dag.. Heb onlangs een nieuwe spanningsregelaar voor m'n CB-1 gekocht, past dus ook op de VFR. Heb nu dus 3 spanningsregelaars, 1 ervan zal't toch altijd wel doen, er van uitgaande dat dit ook een zwak punt is.

Maar eens een andere vraag: Wie weet met welke sproeiers hij/zij rondrijdt? Ik heb een 89'er, dus met 110 rondom. Latere modellen hebben 120 voor en 122 achter, heb ik vernomen.
 
Mhoa, de NC30's worden steeds ouder en de startproblemen nemen toe, hierdoor ontstaat er iets meer response dan voorheen..


Een dikke 8 jaar een NC30 gehad en nog nooit start problemen gehad

Zal ook wel een kwestie van onderhoud zijn !
 
Yup, carbs aftappen/druppellader aansluiten zal wellicht geen wonderen verrichten, maar verkleint de kans op startfrustraties
 
Status
Niet open voor verdere reacties.