Het grote wat heb ik onderweg meegemaakt topic deel 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als "Magere Hein" het maar niet oppikt zodat het jouw "Final Destination" wordt })
Misschien krijg ik dan nog wel veel meer views :+ (44000 and counting)

Heel goed gedaan Jogm. Je moet maar woordvoerder of voorlichter of zo van MF worden. Dan komt MF altijd goed in het nieuws.
Dan moet ik wel stoppen met de andere filmpjes die ik maak, die zijn soms wat minder vriendelijk voor ons imago ;).
 
Dan moet ik wel stoppen met de andere filmpjes die ik maak, die zijn soms wat minder vriendelijk voor ons imago ;).

Toen je zei; ik heb wel eens aanvaringen met fietsers kwam gelijk dat fragment in mijn hoofd even voorbij zeilen; passsopjohkøt....

Het fragment had wat mij betreft niet misstaan.... :9
 
Fietsers in de wielen haha. Jij maakt halve zelfmoord pogingen mee met die gekke Amsterdamse fietsers!

Ja, die voetgangers en fietsers maken wat mee met die gekke Amsterdamse motorrijders! (En alleen maar voor een leuk filmpje....) ;)
 
Ik ga toch weer proberen tussen de snelheid- en regeldiscussies mee te lezen.
 
Vandaag weer een eens een BMW die vanaf de invoegstrook met 80 km per uur naar de linkerbaan vliegt. Dat is 3 banen opschuift zonder te knipperen terwijl het verkeer gewoon met 120 reed. Het was drie banen met remlichten disco.
 
Leuk stukje. Altijd grappig om iemand te zien terwijl je er al een andere voorstelling van gemaakt hebt ;-)

Ik blijf ook meelezen...

trouwens gisteren, sta voor het stoplicht waar ik eerder nog toeristen liet schrikken, gewoon heel rustig... Komt een man met zón chiwadinges hond (met winterdekje...) over gestoken
draait dat beest(je) zich om en begint naar me te blaffen. Ik heb me kapot gelachen, en die eigenaar zich maar verontschuldigen....

zal wel iets met karma te maken hebben.... ;-)
 
Laatst bewerkt:
Teller staat inmiddels op 33000. Zijn ook ruim 100 subscribers bij gekomen (stond gisteren nog op iets van 125). Dus, euh, best wel :P. Heb alleen de reclames uitstaan voor m'n filmpjes, dus financieel heeft het niet zoveel nut. Maar vind ik ook niet zo erg, vind het vooral tof dat het filmpje opgepikt is door wat grote sites (werd net nog gewezen op autoblog.nl).

Ik zou de camera iets meer omhoog richten. Geeft de kijker wat meer overzicht.

Erg leuk om te zien.
 
Rijd ik net naar huis toe, wordt ik bijna gesneden door een medeweggebruiker.
Nou ja pech, ik was in gedachte verzonken en dan gebeuren dat soort dingen je sneller.

Ouders kunnen je soms bezig houden...
Automatisch rem ik iets af en kijk wat er voor me schuift wat denk je, een Mondeo met staande achterlichten. |(

Sorry Giel0
 
sinds 26 november had ik eigenlijk niets meer meegemaakt onderweg omdat mn motor in de prak zit sinds het ongeval op die bewuste dinsdagavond toen ik van werk naar huis tufde...

vandaag te horen gekregen dat de tegenpartij volledig schuld heeft erkend na het opvoeren van de verklaring van mijn getuige

woot woot... ben echt super vrolijk nu

kan me weer gaan oriënteren op een nieuwe bike..YES :)
 
Laatst bewerkt:
sinds 26 november had ik eigenlijk niets meer meegemaakt onderweg omdat mn motor in de prak zit sinds het ongeval op die bewuste dinsdagavond toen ik van werk naar huis tufde...

vandaag te horen gekregen dat de tegenpartij volledig schuld heeft erkend na het opvoeren van de verklaring van mijn getuige

woot woot... ben echt super vrolijk nu

kan me weer gaan oriënteren op een nieuwe bike..YES :)
Te zien aan de foto's heb je echt geluk gehad met die getuige. Altijd fijn als dat goed afloopt.
 
nog geen idee eigenlijk, al nijg ik wel sterk naar een motor met ABS. 3 weken voor mn val de motorslipcursus gedaan, de motor erg scheef gehad... 30 cm tussen het loopvlak van voor- en achterband maar de zijwielen niet nodig gehad, met ABS was dit ongeluk nooit gebeurd denk ik...

wat ik heel mooi vind is een Buell XB1200, maar die valt buiten mn budget...
waarschijnlijk een tour of naked... moet echt weer ff orienteren na de xj900, was best een aardige motor maar niet zo leuk als de rauwere gsx 750 die er ervoor had
nu ik geen woon-werk meer rij, ben ik in die zin ook veel vrijer in mn keuze
 
Te zien aan de foto's heb je echt geluk gehad met die getuige. Altijd fijn als dat goed afloopt.

ik rekende inmiddels ook nergens meer op, ben dus erg in mn nopjes met het resultaat...

van alle kanten incl politie ter plaatse kreeg ik te horen artikel 19 achter op komend verkeer blablabla...

de verklaring van de autobestuurder was zo vreemd(=snel verzonnen terwijl ik aan het bijkomen was), daar klopte niets van. denk dat de verzekering van hem dat ook inzag toen mijn getuige op de proppen kwam met zijn verklaring
 
sinds 26 november had ik eigenlijk niets meer meegemaakt onderweg omdat mn motor in de prak zit sinds het ongeval op die bewuste dinsdagavond toen ik van werk naar huis tufde...

vandaag te horen gekregen dat de tegenpartij volledig schuld heeft erkend na het opvoeren van de verklaring van mijn getuige

woot woot... ben echt super vrolijk nu

kan me weer gaan oriënteren op een nieuwe bike..YES :)
Wat was de verklaring?
Bestuurder trapte opeens vol op zijn rem oid?
 
Dat schrijft hij daar in de reacties wel :)

de motorrijder van het ongeval zegt:
2 december, 2013 om 12:59

ik ben de persoon die op de motor zat… de automobilist remde erg hard zonder richting aan te geven… toen hij pas stil stond ging zn klinker aan en dook ik zn achterkant…
 
Wat was de verklaring?
Bestuurder trapte opeens vol op zijn rem oid?

we reden vanuit moordrecht richting 7huizen...
de verklaring van de bestuurder was dat hij mij al opgemerkt had omdat ik dicht op hem zat(klopte ook wel want ik wilde hem inhalen maar zag toen de tegemoet komende vrachtwagen dus maar niet ingehaald). na de spoorwegovergang gaf hij extra gas "om zn remweg vrij te maken" vervolgens remde hij heel hard en knipperde pas toen hij stil stond.
hij zei dat hij bewust pas knipperde na het passeren van het nr 146 bord aan de linkerkant van de weg. effectief heb ik zijn knipper 1 keer op zien lichten van het moment dat ik begon te remmen tot ik viel en mijn motor hem raakte.

alles duidde erop dat hij vergeten was dat hij wilde tanken tot hij er al bijna voorbij was, dus alle ankers uit en daarna richting aangeven.
mijn getuige bevestigde ook dat hij de knipper pas zag na het tot stilstand komen van de auto.

juist als je al hebt opgemerkt dat je achterligger dicht op je zit, dan zou een logische manier van handelen zijn, snelheid minderen, vroeg richting aangeven en voorzichtig en rustig remmen... hij deed precies het tegenovergestelde
(mijn volgafstand was door zijn versnelling niet meer te kort)

die eikel had zelf ook een motor rijbewijs, maar had al wat jaren niet gereden zei hij...
 
Laatst bewerkt:
Wat ik toch meemaakte:
Was met het koekblik naar de bouwmarkt (ja spullen halen voor de motor).
Toen opeens een brommobiel achteruit kwam rijden en een andere auto uit het tegenliggende parkeervak wegduwde en deze vervolgens al schrapend en krakend rakelings langs mijn koekblik op de volgende geparkeerde auto schoof.

Ben in de mobiel gesprongen en heb de sleutel eruit gehaald. Persoon had niets in de gaten en bleef gewoon doordrukken. Verbazingwekkend koppel voor zo'n ding dat het zo een geparkeerde auto wegschuift.

Man beweerde dat hij hem op de rem had en zomaar begon te rijden. Nou volgens mij gaf hij gewoon gas en na 20 mtr over het parkeerterrein gestuiterd te hebben, had hij hem nog niet uitgezet als ik niet had ingegrepen. Heel gek net of zijn ze er niet bij zijn of zo.

De betrokkenen handelen de schade af, heb me maar als getuige aangeboden.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan