Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

Geeft wel hele mooie detail plaatjes!!
Dank je, mijn vriendin vond het al raar dat ik zo hard heen en weer aan het rennen was. _O-

Deze details komen uit dezelfde foto, geen extra opnames gemaakt. (Snel, snel, snel)


Als je met je 158 kilo op een motor gaat zitten heb je die 158 pk echt wel nodig wil je nog een beetje vooruitkomen :+
Ja... maar.. zo bedoel ik het niet. Maar hoef het vast niet uit te leggen. _O-:t

Woensdag ook een S1000RR voor erbij trouwens.
 
Ik blijf dit een vreemde gewoonte vinden.
Ik heb het net elders over haar/hem in deze context. Mèt schuin streepje. :Y_O-

Maar ja, een lieve/kleine motor is voor mij een haar en een stoere krachtige circuitfiets een hem. :$
Jaren gedaan, meer jaren helemaal niet, en nu is er er weer.
 
Laatst bewerkt:
Dank voor het juiste gebruik van de accent grave. Eindelijk iemand die het snapt.
Ik moet hem inderdaad anders plaatsen dan het volgens de Nederlandse spelling correct is.
Maar nu even vergeten om het altijd andersom te doen dan ik wil en 'hoor'. Voor mijn gevoel is het goed. :Y _O-

Andere typo in de zin wel even gecorrigeerd. O-)
 
Vandaag had iemand besloten om tegen de middag zijn lease bak onder een vrachtwagen te duwen op het begin van de A7. Gevolg, in de spits de hele ring A10, de A8 en een flink stuk A7 muurvast. En in die 10, 15 kilometer vrijwel stilstaande slechts twee of drie mannetjes die bewust tegen de streep gingen rijden.
 
Maar goed... On topic: ik ga zometeen meemaken dat ik weer nat ga worden :')
Ik was in Utrecht en dacht: waar heeft hij het nou over? De zon schijnt!
Maar hoe dichter ik bij Noord-Holland in de buurt kwam hoe slechter het werd. Nat en koud was het.
Ik dacht dat ik de kou wel mee vond vallen maar toen ik al anderhalf uur thuis was had ik het nog steeds koud en heb ik de haard maar aangestoken. _O-

Onderweg meegemaakt: druk, vooral op de A9. Een auto vond het kennelijk niet leuk dat gefilter en toeterde best lang toen ik voorbij reed. Heb maar even gezwaaid. :W
 
.....- dacht dat ik de kou wel mee vond vallen maar toen ik al anderhalf uur thuis was had ik het nog steeds koud -......

Dit!! Onderweg nergens last van behalve een beetje koude vingertoppen, buiten temperatuur rond de 10 graden gok ik. Thuisgekomen, huis afgekoeld naar 17 en dan heb ik het koud tot de verwarming genoeg warmte afgeeft. Raar.
 
Ach, dat is nog niks. Toen ik mijn vorig nieuwe motor bij de dealer ophaalde, was dat is een hevige sneeuwbui.
Mijn nieuwe Street triple R zat onder de pekel.'(
Zonde.. ook wel een keer zoiets gehad. TL1000R, was wel een tweedehands. In Friesland gehaald in februari.
Met de trein heen, met de motor terug. Pikkedonker die wegen daar, in het flauwe licht kon ik wel veel flitspalen herkennen.
Geen budget voor verlichting, maar wel voor flitspalen. :?

Om de haverklap mijn vizier grijszwart van de pekel. Het het bleef lang donker. :X

Bij Zwolle twee uur koffie staan drinken voor het laatste stuk naar Hoogvliet-Rotterdam. _O-
Het was best koud zo.
 
Zo te lezen is de discussie hier sowieso gepbaseerd op een misverstand (en GorilaZz' zoveelste zure reactie over dat mailen dus ook), want:


Volgens mij bedoelt n-i-ckka hier juist dat de automobilist het dus niet in de gaten had, en was de knokkel tik dus ook geen geweld maar gewoon een indringende manier om om de broodnodige aandacht te vragen :)

Dit dus. Als ik niet een tik tegen het raam had gegeven had ik dus klemvast gezeten tussen twee auto's wat had kunnen leiden tot verwondingen. En ja, dan schroom ik niet op wat "gepast" geweld te gebruiken.
Mijn rijgedrag tussen de files door durf ik zeker normaal te noemen. Ik heb ondertussen 150k op de klok gezet op 2 wielen en heb dit gelukkig ook niet vaak meegemaakt. Ik merk wel dat, in vergelijking met een aantal jaar geleden, blikbestuurders minder opletten in de file, of uberhaubt in het verkeer.
 
Laatst bewerkt:
Zonde.. ook wel een keer zoiets gehad. TL1000R, was wel een tweedehands. In Friesland gehaald in februari.
Met de trein heen, met de motor terug. Pikkedonker die wegen daar, in het flauwe licht kon ik wel veel flitspalen herkennen.
Geen budget voor verlichting, maar wel voor flitspalen. :?

Om de haverklap mijn vizier grijszwart van de pekel. Het het bleef lang donker. :X

Bij Zwolle twee uur koffie staan drinken voor het laatste stuk naar Hoogvliet-Rotterdam. _O-
Het was best koud zo.

Heerlijke verhalen!

Ikzelf heb zo een geintje gehad toen ik de 1098 ging ophalen. Het halen moest van Texel en reed daar samen met de vrouw in het blik naar toe. Op de heen weg mooi weer, dus had gekozen voor een (ja echt:?|(:$) spijkerbroek, motorlaarzen, motorjas, handschoenen en helm. Komen op Texel aan en nog steeds mooi weer. Na een bakje koffie opgestapt en richting de pond gereden. Het werd al wat donkerder. Eenmaal op de pond werd het slechter en slechter. De ramp ging omlaag, ik rijd naar buiten en ben binnen 1 seconden volledig doorweekt:Y. Dan ben je na een uur rijden, op een fiets zonder enige hulmiddelen maar wel +-180pk, bijna thuis en kom je er bij het afrijden van de snelweg achter dat hij wel erg moeilijk stuurt. Ik stap af en zie een houtvret in mn band zitten van jewelste..... 30minuten wachten op vaders met de bedrijfsbus...vaders komt aanrijden en de regen stopt en de lucht trekt open.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan