Beide, tenzij de rits en de verbinding tussen broek en jas waterdicht is. Ik heb uit hoofde van mijn beroep ook in het water gelegen met een "droog" overlevingspak, maar dat droog ( en dus het overleven) kun je ook wel vergeten.
Op zeeDeed/Doe je reddingswerk?
Een zeeman moet zichzelf zien te redden.Deed/Doe je reddingswerk?
Probeer deze is, oogt een stuk professioneler met meer keuze uit kaartsoorten en je kunt over de hele wereld scrollen (vorig jaar met een aangekondigde code rood storm gaf deze ook al ver van te voren aan dat de storm netjes op de Noordzee zou blijven in plaats van over land):De buienradar had het helemaal mis vandaag. Op de radar geen regen maar het kwam met bakken uit de lucht....
En een zeeman gaat ook door de rode zeeEen zeeman moet zichzelf zien te redden.
En een zeeman gaat ook door de rode zee
De naam "buienradar" dekt de inhoud. Een radarwaarneming is per definitie altijd iets dat zich in het verleden heeft afgespeeld. Een voorspelling van 3 uur vooruit is naar mijn weten niet meer dan een extrapolatie van de huidige waarneming.Probeer deze is, oogt een stuk professioneler met meer keuze uit kaartsoorten en je kunt over de hele wereld scrollen (vorig jaar met een aangekondigde code rood storm gaf deze ook al ver van te voren aan dat de storm netjes op de Noordzee zou blijven in plaats van over land):
Kaarten: Regen en luchtdruk : Meteored
Weerkaarten met de voorspelling voor regen en luchtdruk in Nederland. Regen en luchtdruk voor de komende 14 dagen. Het weer in Nederland.www.tameteo.nl
Het lijkt dan beter om die kabel om je nek te dragen, voor de zekerheid.Moet je voorstellen dat die kabel incl sleutels je achterwiel die met 140kmh draait van dichtbij gaat bekijken
Moet je voorstellen dat die kabel incl sleutels je achterwiel die met 140kmh draait van dichtbij gaat bekijken
In het convenant is afgesproken dat wanneer op de snelweg het verkeer langzamer rijdt dan 40km/h er sprake is van file en dat het niet gevaarlijk of hinderlijk is als de motorrijder niet meer dan 10km/h sneller rijdt dan het overige verkeer.
Dat wil niet zeggen dat het verboden is als je sneller rijdt. Het wil ook niet zeggen dat het buiten de snelweg verboden is. Maar die afspraak is iets waar je bij een eventueel ongeval wel op terug kunt vallen. Het convenant heeft inmiddels een status dat wanneer een filerende motorrijder op de snelweg in botsing komt met een automobilist dat de automobilist dan moet bewijzen dat de motorrijder zich niet aan deze afspraak heeft gehouden. Lukt hem dat niet, dan is hij aansprakelijk voor de schade.
Het is natuurlijk wel zo dat bij de meeste files < 40km/u, de matrixborden boven de snelweg 50 aangeven. Dus je niet aan het convenant houden is dan stiekem toch strafbaar :-)
Gisteren op de A7 in de kop van N-H een chopper-rijder die waarschijnlijk kapotte richtingaanwijzers had. Bij elke baanwisseling werd er enthousiast met het betreffende been gezwaaid. (Niet uitgestoken, maar echt een knipper beweging: in-uit-in-uit). Ik kon er wel om lachen.
Nog maar een zeurpunt op de i:Gaat om verkeer, bord kan 50 aangeven hoeft het verkeer op dat moment nog niet te rijden.
Ben van de klasse, luide uitlaten gaan voor die maken de weg vrij. snap dat een brede fiets lastiger is, maar juist als je motoren achter elkaar hebt laat de snelle of luide voor die maken het pad daardoor altijd net iets breder doordat auto's juist nu even door hebben dat er motoren rijden en meer ruimte maken.
Iedereen blij lijkt me dan.