Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

Ja hier toch maar het ging hier alrijd zo gemoedelijk... 3 pliesieagenten woonden bij ons in het flat
 
De hartslag ff ver over de 180.

Rij vlak bij ons de straat in (30 zone) tegemoet komende baan geparkeerde auto's komt een auto vrij hard tegemoed, maar geeft ruimte door tussen de gearkeerde auto's te duiken (zoals het hoort), geef net gas, duikt die ander de weg weer op, hij reed te hard om tijdig stil te staan tussen die auto's
Was een abs-je (was ingeblikt) en scheelde echt geen 5 cm of het was een frontaaltje.
 
Kwam op de dijk het lokale fietsclubje tegen (Bejaarden niet de amateur tijdrit rijders :p). Haal ze rustig in en daarna rij ik vlot door. Het eerste beste "parkeerplaatsje" besloot ik om even te stoppen voor een sigaret. Clubje komt weer voorbij en de laatste meneer stopt bij mij. Kijkt me aan en zegt: "Zo, jij bent een bikkel dat je met deze kou rijdt. Alleen een KTM is geen motor" en fietst vrolijk door voordat ik iets terug kan zeggen. Euh, oké bedankt denk ik?
 
Het was lekker :] weer vandaag, en redelijk rustig op de wegen, vanwege de vele Sint intochten.

Heb dan ook relaxed 100 km gereden, zelfs tijdens de snelweg gedeeltes 100 km....per uur....gereden. :z
 
Vanochtend moest ik even op en neer naar Rotterdam. Was lekker rustig op de weg dus lekker door kunnen rijden op de A12, kou viel reuze mee.
Behalve een Belg die op het laatste moment bedacht dat hij toch niet moest uitvoegen en vlak voor mij langs schoot geen gekke dingen mee gemaakt, vooral lekker genoten.
 
Die vent die vorig jaar de motorrijder en zijn vriendin doodreed op de A10 mag acht jaar nadenken in een cel en 10 jaar niet meer rijden.
 
Die vent die vorig jaar de motorrijder en zijn vriendin doodreed op de A10 mag acht jaar nadenken in een cel en 10 jaar niet meer rijden.
Bedoel je die man die ze opzettelijk van de sokken reed na een ruzie? Van wie de dochter toen riep dat hij het expres deed? Link?
 
Bedoel je die man die ze opzettelijk van de sokken reed na een ruzie? Van wie de dochter toen riep dat hij het expres deed? Link?
Klopt, er was eerder acht jaar tegen hem geëist en ook in hoger beroep is die straf hem gewoon van harte gegund en als hij vrijkomt mag hij tien jaar niet meer sturen.

Hij is nu 52, zal na een jaar of vijf a zes vrijkomen en dan tien jaar niet meer rijden, dus gaat richting 70 als hij, na waarschijnlijk opnieuw afrijden weer motorrijders mag gaan pesten.
 
Voor Zebrapaden stop ik ook altijd netjes. Alleen verwachten de mensen dat niet echt omdat ik twee meter voor de streep nog 50 rij, je ziet ze terugdeinzen, een vluchtbeweging maken maar ik stop gewoon...
 
Voor Zebrapaden stop ik ook altijd netjes. Alleen verwachten de mensen dat niet echt omdat ik twee meter voor de streep nog 50 rij, je ziet ze terugdeinzen, een vluchtbeweging maken maar ik stop gewoon...
En dat vind je raar? _O-
Er zijn nogal wat malloten die écht doorrijden, dus als iemand hard op de rotonde af komt blaffen dan kies ik er ook voor om te blijven leven en houd ik ff in. ;)
 
Meestal knik ik met mijn hoofd naar links om aan te geven van kom maar ik rijd niet door, dan kan ik zelf ook rustig door blijven rollen en begrijpen de meeste dat ik ze gezien heb.
 
Als je zeker weer dat diegene jouw gebaar ook hetzelfde interpreteren als jij is er niets aan de hand....

(Vorige week waarschijnlijk een paar auto's die zonder licht in het donker reden vreemd doen opkijken waarschijnlijk nadat ik handgebaren maakte dat ze hun licht niet aanhadden.... bleek dat ik mn zonnevizier op had..... het was nog gewoon licht buiten ;-) )
 
Het was lekker :] weer vandaag, en redelijk rustig op de wegen, vanwege de vele Sint intochten.

Heb dan ook relaxed 100 km gereden, zelfs tijdens de snelweg gedeeltes 100 km....per uur....gereden. :z

Ik heb gisteren geprobeerd om 100km per uur te rijden, maar kwam zelfs met stukken 140 op de klok net op 99km na een uur onderweg, maar toen ik bij mijn vriendin voor de deur stopte, had ik nog een minuut over. (130km in 1:17, ipv 1:18 wat 100km/u zou zijn)
 
Vandaag, tijdens een stop om een foto te maken voor een ander topic, merkt mijn vrouwtje op dat we geen achterlicht hebben ... :X

Ondanks dat hier bijna de helft zonder lichten rijdt, en dat je hier verder alles ziet wat je onmogelijk acht, blauwe groene, rode voorlichten, witte achterlichten, blauwe groene enzo veel meer kleurige fantasie- en flashing lights (zolang het maar niet volgens de regels is :P ), voel je je toch plots onveilig, beseffend dat je hier al 2 dagen vlot in het verkeer mee draait, maar gewoon onzichtbaar bent langs achter ...

Morgen maar eens kijken, hopelijk is het gewoon het lampje (zowel achterlicht als remlicht doet het niet), dan vervang ik het wel effe. Maar als het problerm elders ligt ... :X
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vanmorgen maar is vroeg op pad gegaan ,ik denk nu kom ik de "echte :] " vast tegen en kan ik :Wmaar nee ,missie mislukt .Wel heerlijk gereden ,de spandex boisz zijn weer weg,de straat was schoon .
Wat een rust op de weg !heerlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan