- Onderwerp starter
-
- #13.176
Dan ben je idd snel weg maar rij je dus wel met 60 km/u tegen de laatste door-rood-rijder op die jouw weg kruistDat was destijds een van de snelste motoren in het sprintje van 0 tot 100: in 2,9 sec, gemeten door "Motorrad". Sneller dan de R1.
Een Tesla rijder heeft dan nog niet eens door dat het licht al op groen staat.
Dan ben je idd snel weg maar rij je dus wel met 60 km/u tegen de laatste door-rood-rijder op die jouw weg kruist
Die hebben daar een autopilotcomputer voor.Een Tesla rijder heeft dan nog niet eens door dat het licht al op groen staat.
Daar zit een vertraging van 3,3 seconden ingebouwd, anders snapt de eigenaar het niet.Die hebben daar een autopilotcomputer voor.
Ik nooit. Mijn favoriete stoplichtsprintje is op de N11, bij Alphen. Ik rijd altijd al 100 als de auto's zich in beweging zetten. Heel veel later komen ze me dan met 200 voorbijrijden, hopelijk langs de camera's.Jij zult helemaal gelijk hebben.
Alleen in die periode reden er volgens mij nog geen of weinig Tesla’s rond.
Tegenwoordig kom ik ze dagelijks tegen. Ha ha ha ha
Ik hou wel van vlot optrekken maar kijk toch eerst altijd even links en rechts.En dan zeggen ze van ambtenaren dat ze problemen bij oplossingen bedenken
Als je toch als motorrijder vooraan gaat staan, kun je ook wel gewoon eerst 3 seconden stil blijven staan om daarna binnen 2,9 seconden op de 100 te zitten.
Als je dat -zoals in die geweldige lessen- nog moet gaan doen als het licht op groen is gegaan ben je verkeerd bezig. Je moet continue-overzicht hebben. Dan weet je de situatie al op het moment dat het licht groen wordt, en je weet ook wat er zich achter je afspeelt.Ik hou wel van vlot optrekken maar kijk toch eerst altijd even links en rechts.
Is dat geen GMC? Zie het niet goed, er staat een brommer voor
Hoezo ruimte gebrek, past nog in je sokkenlaAls ik nog een machientje erbij zou halen dan is het een monkey. Mijn pa heeft me ooit eens op een monkey gewezen in het buitenland, ik vind ze geweldig!
Kwestie van ruimtegebrek hier maar ooit.. :D
Dodge RamIs dat geen GMC? Zie het niet goed, er staat een brommer voor
Hoezo ruimte gebrek, past nog in je sokkenla
... als de kinderen uit huis zijn....3 kleine kinderen, bunch of speelgoed. Volle garage en een dame die 1 motor wel even genoeg vindt :DOoit Martin ooit..
Als je dat -zoals in die geweldige lessen- nog moet gaan doen als het licht op groen is gegaan ben je verkeerd bezig. Je moet continue-overzicht hebben. Dan weet je de situatie al op het moment dat het licht groen wordt, en je weet ook wat er zich achter je afspeelt.
Dat benne geen leuke dingen en wellicht heb jij ook een best zware motorfiets.
Dan is dat aanrennen best wel linke soep lijkt me.
Succes met het herstellen van het normale startproces want telkens zo’n machine moeten aanduwen lijkt me een kwelling.
Vroeger heel vaak moeten doen met een honda 350. Iedere ochtent. Daarna de rest van de dag geen last meer. Waarom is nooit duidelijk geworden. Was een bedrijfs motor. Maar ik werd er wel behendig in. Moet zeggen was nog maar 20 jaar. Ren je nog makkelek met zn ding. De enige keer dat het met mn guz overkwam lukte het ook niet aandrukken. Het was te koud. Olie te dik........250kg. Het was een goede les, doe het niet snel nog eens. Gelukkig is de motor er goed vanaf gekomen. Ben erg blij dat ik er valbeugels op heb gezet vorig jaar. Alleen wat lakschade aan de valbeugels wat makkelijk met een blik hammerite op te piepen is, een heel klein plekje onderaan de luchtinlaat wat ook makkelijk te herstellen is, en een bekraste bar-end, nieuwe is tientjeswerk dus ook dat is het probleem niet.
Goede oplossing. Zelf vind ik dat ik er zo iemand wel even tussendoor kan laten als er in het tegemoetkomende verkeer een gaatje valt. Zoals @Relaxed Rider ook al zei: een beetje geven en nemen. Dat houdt de wereld leefbaar, dat geldt in het verkeer ook.Ik ken de situatie... soms los ik het op door maar rechts af te gasn en dan een rotonde of straatje links om keren. Hoef je maar met 1 kant rekening te houden