Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

Hmmmmm.... Den Haag uit??? Nee. Door Rijswijk????? Nee, de A4? Nee, A15??? Nee.

Jij dus wel?
In een moderne leefomgeving (Den Haag is oldskool :P ) zijn er helaas veel rotondes, en ze komen er alleen maar bij.
Het is de bedoeling om de doorstroming te verhogen, maar elke 250 meter een rotonde over drie kilometer wordt wat gek.
Leuk op een stille zondagmorgen, maar ik word er wel draaierig van. _O-
 
In een moderne leefomgeving (Den Haag is oldskool :P ) zijn er helaas veel rotondes, en ze komen er alleen maar bij.
Het is de bedoeling om de doorstroming te verhogen, maar elke 250 meter een rotonde over drie kilometer wordt wat gek.
Leuk op een stille zondagmorgen, maar ik word er wel draaierig van. _O-
En de hulpdiensten vinden het ook niks! :(
 
Je hoeft niet persé 5 rondjes per rotonde he, dat weet je? :+
Meer dan 1 keer extra doe ik nooit _O- , want dan bijkt het toch te druk met aankomend verkeer die het niet snappen.
Dan zit ik er voor de volgende rotonde alweeer achter de eerste. 😟
 
In een moderne leefomgeving (Den Haag is oldskool :P ) zijn er helaas veel rotondes, en ze komen er alleen maar bij.
Het is de bedoeling om de doorstroming te verhogen, maar elke 250 meter een rotonde over drie kilometer wordt wat gek.
Leuk op een stille zondagmorgen, maar ik word er wel draaierig van. _O-

Je moet ook af en toe de andere kant op draaien hé..
Dat houd de balans van je buisje in het oor op peil
 
Vandaag stukkie wezen rijden, was lekkere temperatuur en de wind viel reuze mee ( binnendoor ).
Kom ik opeens een rennende shetlander tegen zonder iemand erop... Dacht, hier moet ik maar even achteraan, dus hup zonder na te denken U-turn gemaakt ( Lees, eerste keer op deze motor U-turn gemaakt.. :+ )Dus om niet dat beest op te fokken ben ik maar op het fietspad met bosjes ernaast gaan rijden en een stuk naar voren gesjeest. Daar heb ik de motor zo snel mogelijk stil gezet en heb ik dat beessie gepakt. Jong meisje van rond de 12 kwam er ineens aanzetten in een auto, met een wildvreemde bleek later. Om haar shetlander weer over te nemen. Ze was best van slag, dus heb der nog even getroost.

Maar, dit heeft wel mijn dag goed gemaakt. :Y Vond het ook jammer dat ik weer van de motor afstapte, wou nog wel 10.000 rondjes maken.
 
Chapeau voor je goede daad!!
Zijn genoeg mensen die het geen biet interesseert en dat paard gewoon zouden laten rennen zonder er moeite voor te doen zoals jij wel hebt gedaan.
Dus.....een pluim voor jou.
 
Chapeau voor je goede daad!!
Zijn genoeg mensen die het geen biet interesseert en dat paard gewoon zouden laten rennen zonder er moeite voor te doen zoals jij wel hebt gedaan.
Dus.....een pluim voor jou.

Inderdaad. Zelfs met de auto was ik nog gekeerd. Alleen met de motor voelt alles wat sneller bij de hand of zo.. wat sneller bereikbaar. Ik kwam ook een paar auto's tegen die reden trouwens gewoon door. Ook een auto die voor de pony reed... snap dat echt niet.
 
Vandaag stukkie wezen rijden, was lekkere temperatuur en de wind viel reuze mee ( binnendoor ).
Kom ik opeens een rennende shetlander tegen zonder iemand erop... Dacht, hier moet ik maar even achteraan, dus hup zonder na te denken U-turn gemaakt ( Lees, eerste keer op deze motor U-turn gemaakt.. :+ )Dus om niet dat beest op te fokken ben ik maar op het fietspad met bosjes ernaast gaan rijden en een stuk naar voren gesjeest. Daar heb ik de motor zo snel mogelijk stil gezet en heb ik dat beessie gepakt. Jong meisje van rond de 12 kwam er ineens aanzetten in een auto, met een wildvreemde bleek later. Om haar shetlander weer over te nemen. Ze was best van slag, dus heb der nog even getroost.
Zoiets heet in het Nederlands gewoon een U-bocht.
Maar, dit heeft wel mijn dag goed gemaakt. :Y Vond het ook jammer dat ik weer van de motor afstapte, wou nog wel 10.000 rondjes maken.
Nou dan ga je daar toch gewoon morgen mee door? Is 't nog zaterdag ook *O*
 
Zoiets heet in het Nederlands gewoon een U-bocht.
Nou dan ga je daar toch gewoon morgen mee door? Is 't nog zaterdag ook *O*

Hahaha sorry :} O-) Jaah, t schijnt alleen niet echt super weer te worden morgen. :( Dus, ik bepaal het dan wel ter plekke, haha. Trouwens eerste keer met windkracht 5 gereden.... Het was best te doen. Dacht eerst dat ik binnendoor met windkracht 5 al van de motor zou worden gezogen. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan