Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

Je had 't ook nog vet, cursief, onderstreept en in een grotere letter kunnen zetten 😁
Jaja *D

mijn belevenis:
Mensen seinen naar me, vind ik niet handig want dan ga ik me aan de snelheid houden en speuren naar flitsauto,s.
Ik denk dat met de emigratie van UK naar NL de verlichting nog niet lekker staat.
Als het goed is heb ik “flat beam” verlichting.
Dus met een beetje stellen zou het goed moeten komen, van de week is het donker, dan maar eens kijken.
 
On topic dan....
De motoren brommen tevreden
Het kind schuilt achter op de fiets bij papa
De buizerd bidt boven het weiland
Trekvogels klaar voor de reis
De zon strijkt over de rivier
Het is een mooie dag
 
Oeh, gedichtentijd?

Ik rijd vandaag geen motor, want ik hoef nergens heen,
ik kwam nog net mijn nest uit, maar motor rijden, neen.

Het regent als de neten, dus nu is mijn bestaan,
enkel via internet, het huis nog uit te gaan.

Een fijne kerstvakantie, een aangenaam nieuw jaar,
ik wens het het iedereen, met dit jaar zijn we klaar.
 
Laatst bewerkt:
De regen ranselde op m’n vizier, maar het gaf me geen zier.
Druk was het niet, gelukkig, want ik zag geen biet!
Veel auto’s gingen opzij, want ik moest er voorbij.
Helaas voelde het na een poosje niet pluis, het werd nat in m’n kruis.
Begon het pak door te lekken, maar ja, dit weer is alleen voor gekken.
Wel rustig aan gedaan, je kan zomaar op je snufferd gaan.
Op de bestemming aangekomen, stond de motor nog na te stomen.
Nu hangt m’n pak te drogen, voor als we vanavond weer naar huis mogen.
Al is het dan ook weer nat, je moet maar denken, het is een gratis bad!
 
Was niet vandaag maar zaterdag.
Mijn vriendin heeft net haar rijbewijs gehaald, dus gingen we een stukje rijden.
Zij reed op mijn motor ik op die van mijn vader.
Het ging 200km lang goed.
Totdat iemand mij over het hoofd zag.
Je zou denken dat een 1200gsa met extra "mistlampen" best opvalt. Ik heb zelfs nog extra reflecterende dingen op mijn jas.

Maar helaas het standaard zinnetje, :"ik zag jou niet, maar die andere wel"

En wat ben ik blij dat het gebeurde op mijn vaders motor, niet omdat het niet mijn motor was (dit vind ik juist vervelend). Maar wel omdat zo'n boxer motor je voet/been beschermd.
Nu reed hij in de beschermbeugel voor de cilinderkop. Anders zat mijn voet/been klem.

Soms klaag ik wel over een boxermotor als ik mijn voet neerzet. Nu was ik er erg blij mee.
 
De regen ranselde op m’n vizier, maar het gaf me geen zier.
Druk was het niet, gelukkig, want ik zag geen biet!
Veel auto’s gingen opzij, want ik moest er voorbij.
Helaas voelde het na een poosje niet pluis, het werd nat in m’n kruis.
Begon het pak door te lekken, maar ja, dit weer is alleen voor gekken.
Wel rustig aan gedaan, je kan zomaar op je snufferd gaan.
Op de bestemming aangekomen, stond de motor nog na te stomen.
Nu hangt m’n pak te drogen, voor als we vanavond weer naar huis mogen.
Al is het dan ook weer nat, je moet maar denken, het is een gratis bad!
Sint en Piet
 
Vannacht aandacht van de politie gehad.
Zag ze eigenlijk te laat, maar gelukkig was ik niet de moeite waard om uit te stappen.
Ga het wel in de gaten houden, die gasten zijn ook niet van gisteren, en als je iedere dag langs hun clubhuis jakkert willen ze nog weleens extra hun best gaan doen:+

En dit jaar wil ik graag zonder extra kosten maar met licentie afsluiten :]
 
Oei, foei, koelkast leeg.
Toch maar door de regen dan?
Ja, het is mijn pakkie an,
Roeien door de steeg.

Plas, gas, water sproeit
Over mensen op de stoep
Maar het was al natte troep,
Niemand die het boeit.

Vort, kort, tas niet vol
Want dan kan ik morgen weer
Opdat ik niet vegeteer
Rottend in mijn hol.
 
20201226_095356.jpg

T ding vanmorgen ff in t rond geslingerd ,wat ik meegemaakt heb? De rust van 2e kerstdag heerlijk ! Fijn temperatuurtje 👍
 
Ik was vanmorgen nog in de bossen, rust...nou nee, parkeerplaats was druk en blaffende honden. We waren uitgerust met een verrekijker en telelens maar helaas, teveel volk op de been, en denk straks dat het veel drukker is..

Al met al slechts één hert gezien...en een dwaas met hoedje op, helemaal in zijn mobiel gekropen en kon zelfs geen goedemorgen vanaf.... |(
 
Ik was vanmorgen nog in de bossen, rust...nou nee, parkeerplaats was druk en blaffende honden. We waren uitgerust met een verrekijker en telelens maar helaas, teveel volk op de been, en denk straks dat het veel drukker is..

Al met al slechts één hert gezien...en een dwaas met hoedje op, helemaal in zijn mobiel gekropen en kon zelfs geen goedemorgen vanaf.... |(
Had hij een alu hoedje ? ik zie met de motor ook wel reeen en en herten , van sommige mensen begrijp ik niet wat ze in t bos doen ,ja lawaai en rotzooi maken
 
Ik reed/rij ook paard, geweldig.
Als je dan met zo'n enorm beest met een schofthoogte van 1.76 rustig door de bossen stapt, lang teugeltje klipperdieklapperdie vluchten de herten niet en loop je er op 2 meter langs, ze gaan door waar ze mee bezig waren, minding their own business. Ze zien en ruiken een paard, wat daar verder allemaal aan hangt interesseert ze niet. Bossen bij Wateren, geweldig
 
Had hij een alu hoedje ? ik zie met de motor ook wel reeen en en herten , van sommige mensen begrijp ik niet wat ze in t bos doen ,ja lawaai en rotzooi maken
Nee, ook de nodige gaten in zijn spijkerbroek maar dat schijnt momenteel mode te zijn...|(
 
Nog steeds?! Dat hadden we toch sinds de jaren negentig van de vorige eeuw achter ons gelaten?
Ik ben niet zo vd mode en zeker niet mbt mode motoren.....ik blijf stug doorrijden om mijn meuk en wat een ander van vind zal mij een reet roesten...bovendien niet mijn probleem maar hun probleem mochten ze commentaar hebben... 8-)
 
Ik ben niet zo vd mode en zeker niet mbt mode motoren.....ik blijf stug doorrijden om mijn meuk en wat een ander van vind zal mij een reet roesten...bovendien niet mijn probleem maar hun probleem mochten ze commentaar hebben... 8-)
Toch waren jouw motoren vroeger ook mode- motoren. Die Duc 888 was echt een hype.
 
Terug
Bovenaan Onderaan