Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

Kaas:

Je stelt dat MBM niet van het voorval kan weten omdat hij er niet bij is geweest toen je ex-collega het vertelde.

Was jijzelf bij het gefilmde voorval? Nee. Zoals jij het stelt niet, want de ex-collega heeft het je verteld.

Het heeft dus helemaal geen zin om iemand persoonlijk aan te vallen op iets waar je jezelf ook "schuldig" aan maakt, namelijk het niet weten van de waarheid. Hij twijfelt alleen maar aan de geloofwaardigheid.

Ik was er niet bij, ik heb het filmpje niet gezien, ik heb geen PV gelezen en ik ken je ex-collega niet, dus hou ik mijn mening en visie over het voorval voor mezelf.


MBM:

Ik twijfel ook aan de geloofwaardigheid van het verhaal.




Oh sh*t. Nou geef ik toch mijn mening...
 
Laatst bewerkt:
"Die man" heeft helemaal geen gelijk, die man loopt ze zeiken als een wijf over iets waar die man a) niet bij is geweest toen mijn ex-collega mij dat (jaren geleden weliswaar) vertelde en b) "die man" als een echt wijf met rokje aan loopt te janken over iets wat mijn ex-collega aan "die man" nooit verteld heeft. Dus nee, "die man" loopt de boel hier alleen maar op te fokken en op te blazen en zit erover te miepen als een echt wijf. En dan is "die man" moderator ook nog, wat voor voorbeeld geef je dan af... T'is te zien aan de reactie van "die man" wie thuis het rokje aan heeft!

Als je er zelf niet bij was toen mijn ex-collega dat verhaal vertelde, en je hebt er verder geen weet van, onthou je dan ook van welks commentaar dan ook.
Die man heeft volkomen gelijk. Jij zou er beter aan doen wat kritischer te kijken naar het verhaal van je ex- collega. In plaats daarvan luister je in opperste verrukking terwijl bij het aanhoren van zoveel mannelijkheid je oogjes gaan glimmen en je mondje steeds verder open gaat. Ik zou bijna zeggen dat je wel een wijf lijkt.


Mijn mede forum bewoners (bewoners????) begrijpen natuurlijk wel dat zij deze moderator onwaardige reactie met een korrel zout, of beter nog, een pak Jozo moeten nemen.O-)
 
Laatst bewerkt:
@Bert61 @Remco met een K @Bastonie @RR. @daddyphilipsen @Johan m

Als jullie hier rotzooi lopen te verkondigen moet iedereen het hier maar slikken en nemen als de zuivere waarheid maar als een ander hetzelfde doet is voor jullie de wereld te klein en lopen jullie te zeiken, zeuren, te zagen en te zaniken als een stelletje viswijven! Hypocriet noem ik dat!!!

En nu terug on-topic!!! :( :( :(
Zeg je hier nou echt dat je rotzooi loopt te verkondigen in plaats van de zuivere waarheid?
 
"Die man" heeft helemaal geen gelijk, die man loopt ze zeiken als een wijf over iets waar die man a) niet bij is geweest toen mijn ex-collega mij dat (jaren geleden weliswaar) vertelde en b) "die man" als een echt wijf met rokje aan loopt te janken over iets wat mijn ex-collega aan "die man" nooit verteld heeft. Dus nee, "die man" loopt de boel hier alleen maar op te fokken en op te blazen en zit erover te miepen als een echt wijf. En dan is "die man" moderator ook nog, wat voor voorbeeld geef je dan af... T'is te zien aan de reactie van "die man" wie thuis het rokje aan heeft!

Als je er zelf niet bij was toen mijn ex-collega dat verhaal vertelde, en je hebt er verder geen weet van, onthou je dan ook van welks commentaar dan ook.
als MBM al loopt te zeiken als een wijf, wat ben jij hier dan wel niet?
 
Die man heeft volkomen gelijk. Jij zou er beter aan doen wat kritischer te kijken naar het verhaal van je ex- collega. In plaats daarvan luister je in opperste verrukking terwijl bij het aanhoren van zoveel mannelijkheid je oogjes gaan glimmen en je mondje steeds verder open gaat. Ik zou bijna zeggen dat je wel een wijf lijkt.


Mijn mede forum bewoners (bewoners????) begrijpen natuurlijk wel dat zij deze moderator onwaardige reactie met een korrel zout, of beter nog, een pak Jozo moeten nemen.O-)
En jij bent compleet moderator onwaardig als je hier nog langer op gaat reageren!
 
Terug
Bovenaan Onderaan