Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Woord van het jaar.volkoffermotorforens
Ik zou zelf niet getoeterd hebben, hij is niet verplicht om hard op te trekken of zo. Daarbij... Misschien stond 'ie toevallig per ongeluk nog in z'n twee, dan is langzaam optrekken soms makkelijker en sneller dan eerst weer naar 1 schakelen. Cut him some slack.hij trekt op als een truck met 30 ton erachter dus ik toeter ff van kom op! wordt hij boos
Ik ga ernaast staan en blijf alle auto's voor ja, klopt.
Hoe dan ook, we hebben in ieder geval weer wat meegemaakt deze week.
Tot je even niet oplet en @*Jan* achter je hebt met zijn lief toetje.
Iedere idioot kan maximaal met een Tesla optrekken, en er is geen motor sneller.Die Tesla's zullen tot x km/u wel sneller optrekken dan menig motor vermoed ik...... I.i.g mijn motor!! (Behalve als hun battery bijna dood is ).
Ik kijk in deze situatie altijd naar het type wagen wat helemaal vooraan staat...
Ja ja, mijn motor heeft maar liefst 60 pk !.
@*Jan* heeft een hartstikke lief toetje, maar met zijn autootje krijgt hij geen kans om dat te laten horen.Tot je even niet oplet en @*Jan* achter je hebt met zijn lief toetje.
Dat is dan wee WEL waar. Jij ook hè!De week is nog NIET om, misschien komt er wel meer op je pad, stay safe m8.
Ook die heb ik bijzonder weinig naast me voor het stoplicht, maar doorgaans zijn Tesla rijders juist vrij zuinig aan de potmeter.Die Tesla's zullen tot x km/u wel sneller optrekken dan menig motor vermoed ik...... I.i.g mijn motor!! (Behalve als hun battery bijna dood is ).
Da's alleen de allerduurste versie hè, daar rijden er niet zoveel van in NL.Met ongeëvenaarde prestaties die worden geleverd door Tesla's unieke elektrische aandrijflijn, accelereert de Model S van 0 naar 100 km/u in slechts 2,7 seconden.
Ook die heb ik bijzonder weinig naast me voor het stoplicht, maar doorgaans zijn Tesla rijders juist vrij zuinig aan de potmeter.
Da's alleen de allerduurste versie hè, daar rijden er niet zoveel van in NL.
En als je echt zó'n haast hebt ga je maar vliegen. Of je vertrekt gewoon een half uurtje eerder, dan heb je zo'n projectiel helemaal niet nodig.Ook die heb ik bijzonder weinig naast me voor het stoplicht, maar doorgaans zijn Tesla rijders juist vrij zuinig aan de potmeter.
Da's alleen de allerduurste versie hè, daar rijden er niet zoveel van in NL.
Ho, ho, nu ben ik opeens een stoplichtsprinter. Zo erg is het niet.
Hoewel ik niet zal ontkennen dat ik een kort sprintje soms wel kan waarderen trek ik het gas vrijwel nooit ver open tijdens mijn woon-werk rit. En toch ben ik al aan de overkant voordat Jan in zijn autootje met de voorwielen over de streep is.
Appeltje eitje alleen qua reactietijd al
Ik dacht eigenlijk dat ze niet bestonden en Tesla rijders daadwerkelijk van die hippies waren die het voor het milieu deden, maar hier in de wijk woont er ééntje die steevast met de muziek op voelbaar langs komt rijden dus dat geeft al iets aan. Een paar weken terug reed ik achter hem aan naar huis en ik weet sindsdien dat sommige Tesla rijders wel degelijk weten hoe je spanning geeftDe rest van de Tesla's rijd jij er ook niet uit hoor. Het is voor zo'n auto ontzettend simpel om hard op te trekken. Tegen de tijd dat jij je koppeling hebt losgelaten is dat ding al verdwenen. Vervolgens haal je hem nooit meer in behalve dan op topsnelheid. Overigens, ik zie ook eigenlijk nooit Tesla rijders snel optrekken.
Ik heb het al een hele tijd niet meer gedaan en zal moeten oefenen, maar toen ik nog alleen Bandits had deed ik dat bij ieder stoplicht Kon bij dat ding de staande 100 meter echt foutloos uitvoeren, vanaf de eerste meter met het voorwiel nét een beetje stuiterend eronder. Ik denk dat er héél weinig is dat me er toen uit had getrokken. Eigenlijk moet ik dat ook gewoon weer gaan oefenen maar je wordt ouder en minder speels of zoHo, ho, nu ben ik opeens een stoplichtsprinter. Zo erg is het niet.
Dat lijkt me vrij vaak... dan jaar jij er met jouw kilometrage toch aardig wat bolletjes door in een jaar... de bolletjes van de V-Strom (55K sinds aanschaf) heb ik nog niet vervangen, die van de ZRX kort na de aanschaf, zo'n 20K geleden. Wel die 'net iets duurdere' Philips bolletjes in gestoken. Misschien scheelt dat?Ik heb ongeveer elke 10K km een doorgebrande koplamp, en daarom nu een reserve bulb in de tanktas
Morgen lekker weer op de motor.
Ik was ook op de fiets en hoefde niet te trappen, want ik had de wind in de rug! Vanmiddag ander verhaalBarre tocht vanmorgen: duisternis, regen, wind … Veilig aangekomen
10k valt me nog mee. Ik heb met het blik elk half jaar een doorgebrande lamp, en ik 8000km per jaar.Dat lijkt me vrij vaak... dan jaar jij er met jouw kilometrage toch aardig wat bolletjes door in een jaar... de bolletjes van de V-Strom (55K sinds aanschaf) heb ik nog niet vervangen, die van de ZRX kort na de aanschaf, zo'n 20K geleden. Wel die 'net iets duurdere' Philips bolletjes in gestoken. Misschien scheelt dat?