Gatverdarrie wat een fijn dempertje zeg.
Ikzelf zit nu de azen op een R1 uit 2005-2009, zit wel behoorlijk leuk spul tussen! Kan ik hier ook terecht voor markt-conforme prijs vragen en eventueel koopadvies? Of als iemand natuurlijk er af wilt...
Waarom ga je m verkopen? Dit blijft wel een van de mooiste series van de R1Ik ga de mijne zowiezo volgend jaar te koop zetten.
Blauw-witte, 2006, 33xxx op de teller. Net nieuwe kettingset/tandwielen en nieuw achterbandje erop.
https://photos.app.goo.gl/xxmr3guGxCCqohdAA
Mocht je meer willen weten, dm me maar!!
Waarom ga je m verkopen? Dit blijft wel een van de mooiste series van de R1
Vind m zelf ook nog steeds schitterend, maar wil wat anders. Of een nieuwer type R1 of een ktm rc8r. Paar x een 2 cilinder getest. Plofferdeplof
Ik vind dus vanaf 2009 qua looks 1 van de mooiste motoren ooit.Ik heb jaren terug (en dan 12 jaar lang) een TRX850 gehad. Ook wel leuk maar ik merkte dat ik een 4 cilinder toch fijner vond.
Welk type R1 zou je dan willen? Ik vind zelf de RN12 en RN19 (dus de modellen 2004-2008) het mooist.
Ik vind dus vanaf 2009 qua looks 1 van de mooiste motoren ooit.
Ieder z'n ding he
Puig al op 2 verschillende motoren gehadTop spul!
Pazzo/Rizoma/puig/Gilles tooling/pp tuningHeren, voor mijn RN22 ben ik al een tijdje opzoek naar een fatsoenlijke set rem/koppelinghendels.
Kan iemand mij wat aanraden of zijn/haar ervaring met mij delen?
Thanks!
Hoe zit het met speling? nagenoeg geen?
Welk model heb je? Bij de 2004-2006 kan vrij weinig omdat je snel tegen je bovenkuip aanzit.Wie heeft er ervaring met andere clipons op de R1 ?
Andere hoek, eventueel verhoogd of zelfs beide ?
Foto,s ?
Ahhh !
Bedankt voor je antwoord.
Stuuruitslag is niet beperkt hierdoor ?
Het liefst zou ik iets verhoogd willen EN de hoek verstelbaar.
Mooiste uitvoering zo zwart goud