Het grote ZX7-R topic

hier die van mij, ik heb 'm net een week (zx7 uit '97)
op de achtergrond zijn 5 jaar oudere broertje, de motor van mijn vriendin.

full
 
bedankt voor de tip, meer (zeeland)tipz zijn welkom

heb er nog genoeg maar dan moet ik je
mail adres even hebben want tja ook
hier in zeeland wordt er steeds meer
geklaagt over motor rijders die te
hard zouden rijden, en dan staan er
weer een aantal ambtenaren op de mooie
en leuke stukken....
 
Wow wat een mooie motoren!! :} :} :} :9~ :9~ :9~


ps. ik ben maandag weg op vakantie naar zeeland, mijn e-mail adres is : Zealot335@hotmail.com .....................

alle tips voor leuke weggetjes routes omstreke zeeland (bergen op zoom) enz.. zijn van harte welkom
 
Ook ik zal dan maar ff een paar fotootjes van mijn ZXR750R, de voorloper van de ZX7-R, posten.

full
 
En nog ééntje

full



En ja, het is een dubbel R, maar wel met een duo-sit (vriedinnetje moet natuurlijk wel achterop kunnen (heeft inmiddels zelf een bike)!!
 
heb er nog genoeg maar dan moet ik je
mail adres even hebben want tja ook
hier in zeeland wordt er steeds meer
geklaagt over motor rijders die te
hard zouden rijden, en dan staan er
weer een aantal ambtenaren op de mooie
en leuke stukken....

nog harstike bedankt voor je post!
 
Heeft er iemand interesse in een Yoshimura RS3 RVS Race demper?
Hij is voor een ZX7R bouwjaren 1996-2003,3 boutgaten aansluiting.
Het is een nette demper met alleen een kleine beschadiging op het Yoshimura plaatje in the blauwe gedeelte.Vraag er 360 euro voor.....
(Afbeelding)

Ziet er goed uit, alleen de prijs doet me schrikken. .....
Voor 200 euri kom ik hem vanmiddag nog ophalen :)
 
Ik ga van de week even een paar piccies van de mijne nemen en hier plaatsen. Erg leuk deze topics!
En wat die Yoshitupitutut demper, ik wil er €250,- voor geven!
 
Hallo mensen,

Ben aan het kijken voor een nieuwe motor en deze zx7-R lijkt me wel wat. Vind hem echt super gaaf vooral in het groen *d

Kan iemand mij vertellen waar ik meer info over deze motor kan vinden

* Specificaties
* kosten onderhoud
* plus en min punten
 
kwijl :9~

wat kunnen die dingen mooi zijn zeg :} wel jammer dat de meeste van die aparte originele kleuren hebben.. zit zelf te kijken voor een 750, twijfel tussen een zxr750 en een yzf750r... zx7r word weer net iets te duur vrees ik.


Tja, met een ZXR kun je ook nog leuke dingen doen hoor...... O-)

Hier mijn oude ZXR :9

full
 
mm :P lekker kontje en pimp frame! :}

heeft iemand enig idee hoe zo'n yzf750r opweegt tegen een zxr misschien? de yzf is overschaduwd door de blade in z'n tijd... maar ik vind het wel erg vette dingen (jammer dat de meeste paars or roze of een andere ranzige kleur erop hebben zitten..maar daar kan wat aan worden gedaan ;) )

voordeel van een zxr is dat er veel meer van worden aangeboden en dat ze iets gangbaarder zijn... zijn er nog dingen waar ik op moet letten als ik ga testrijden op zo'n fiets?
 
Terug
Bovenaan Onderaan