Het grote ZX7-R topic

Ik heb een vraagje:

Zodra ik behoorlijk sportief ga rijden met de zx7r dan raak ik altijd met mijn laars de grond als ik mijn voet niet verzet. Alleen als ik dan mij voet verzet kan ik niet schakelen. Is er een manier om dit te voorkomen? Zijn er bijvoorbeeld voetsteuntjes die hoger zitten dat de standaard stepjes?

Lijkt me niet de bedoeling dat je steeds je voet moet verzet voordat je kan schakelen? zou knap irritant/lastig zijn op het circuit volgens mij.

Wie heeft de oplossing?
er zijn verstelbare racevoetsteunen te koop kost wel wat :X
 
Ik heb een vraagje:

Zodra ik behoorlijk sportief ga rijden met de zx7r dan raak ik altijd met mijn laars de grond als ik mijn voet niet verzet. Alleen als ik dan mij voet verzet kan ik niet schakelen. Is er een manier om dit te voorkomen? Zijn er bijvoorbeeld voetsteuntjes die hoger zitten dat de standaard stepjes?

Lijkt me niet de bedoeling dat je steeds je voet moet verzet voordat je kan schakelen? zou knap irritant/lastig zijn op het circuit volgens mij.

Wie heeft de oplossing?
Kleinere laars proberen :? }) :W
 
Sow hier is ook weer actie !!

kijk ff op www.motal.nl ja ik heb aandelen

Valter Moto heeft sets in alle prijs klasse's

full


GR FF
 
Ik heb een vraagje:

Zodra ik behoorlijk sportief ga rijden met de zx7r dan raak ik altijd met mijn laars de grond als ik mijn voet niet verzet. Alleen als ik dan mij voet verzet kan ik niet schakelen. Is er een manier om dit te voorkomen? Zijn er bijvoorbeeld voetsteuntjes die hoger zitten dat de standaard stepjes?

Lijkt me niet de bedoeling dat je steeds je voet moet verzet voordat je kan schakelen? zou knap irritant/lastig zijn op het circuit volgens mij.

Wie heeft de oplossing?

Neem aan dat je alleen de grond raakt in de bochten?

In een bocht schakel je in de regel niet en moet je dus je pootje WEL verzetten, teentjes op de steppies ipv je voet. Voor het ingaan van een bocht zorg je dus dat:

Je zithouding aangepast is (dus ook je voeten anders op de steppies...)
Je in de goede versnelling rijdt (dus pas weer hoeft te schakelen bij het uitkomen van de bocht...)
 
Bling bling !! Denneman *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Dat zitje !! :9~ heeeel cool !! _O-

gefeliciteerd met je nieuwe outfit !!

kleurtje komt niet hel;emaal tot z'n recht op de foto ,maar ik weet dat t heel mooi is !!
 
Als je nog even de tijd hebt, heb ik er misschien
nog wel eentje is een laser carbon maar moet er
eerst een nieuwe komen(en die komt er),de vraag
is alleen wanneer...
 
Terug
Bovenaan Onderaan