Het grote ZX7-R topic

gister een dynokitje inlaten bouwen bij Hilltech in kaatsheuvel, en jaahh hoor ma babe perste maar liefst 120,96pk(tjes) op het 8erwiel. er zit ergens nog een heel klein dipje wat niet echt te voelen is, wat blijkbaar aan mijn pijp (shark track dubbele demper) lag!! ik mag denk ik niet klagen toch.. ;)
 
gister een dynokitje inlaten bouwen bij Hilltech in kaatsheuvel, en jaahh hoor ma babe perste maar liefst 120,96pk(tjes) op het 8erwiel. er zit ergens nog een heel klein dipje wat niet echt te voelen is, wat blijkbaar aan mijn pijp (shark track dubbele demper) lag!! ik mag denk ik niet klagen toch.. ;)

Ik heb haar ook pas op testbank gehad...
full

Ik heb alleen een ander dempertje en had 116,4pkaatjes 8erwiel *D
 
iemand belangstelling?


Beste heer Den Duut,
Wij hebben nog gesinterde remblokken voor sportief straatgebruik liggen van het merk EBC.
Voor de ZX7R hebben we totaal nog 3 sets (dus voor 3 schijven)
Deze gaan weg voor 25 euro per set .(excl.event.verz.kosten)
Hengelo - Winterswijk is wel te overbruggen.
Controleer voor alle zekerheid even of de blokken 89 MM.lang zijn.
M.vr.gr. Joop Kolstee
(www.kolsteemotoren.nl) 8-)
 
hee ik heb twee vragen:
1 is er iets op de markt dat een beter geluid geeft dan een bsm vampire demper?
(voor zx-7r)
2 kan een rvs hoog systeem van een zx-9r ook op een zx-7r?
Het is een systeem van DAM exhausts uit belgie, op maat gemaakt ed en kan m voor weinig kopen..
bvd

Antwoord op vraag 1: mijn vriendin!
 
Goeie! :}

BTW: ben wel geinterreseerd in twee setjes dus thanx. zal ze eens een mailtje sturen
 
Laatst bewerkt:
Wat weegt een zx7r? en hoeveel pk?

ik ben op zoek naar een leuke opvolger voor mijn vfr400r 25kw, maar aangezien ik niet zon 1.75 ben en 70kg, ben ik niet op zoek naar een al te grote en zware motor.

Ken iemand deze motor die bij www.probikes.nl staat?

ZX7R%201996%20rood.JPG
 
Laatst bewerkt:
En dan klaverbladeren rijden totdat je dit kan! :}

(Afbeelding)
Betwijfel of het echt zoveel graden is. De foto is niet recht van achteren is genomen, lijn op asfalt is niet recht neer gezet. Op het punt waar de band op het asfalt zit loopt de baan ook anders. Dus je kan niet zomaar zeggen dat het zoveel graden is. Maar nice try anyway.
 
Betwijfel of het echt zoveel graden is. De foto is niet recht van achteren is genomen, lijn op asfalt is niet recht neer gezet. Op het punt waar de band op het asfalt zit loopt de baan ook anders. Dus je kan niet zomaar zeggen dat het zoveel graden is. Maar nice try anyway.
lATEN WE HET ER OP HOUDEN DAT JIJ NIET ELKE BOCHT ZO PIKT })
 
o JA en VF400RON ,deze is te koop (van een maatje van mij)en staat hier op t forum onder G&G
full

Te koop: ZX-7R
en heb m ook ff gelijk een schoppie gegeven dus staat ie ook in de active...
 
Laatst bewerkt:
Wat weegt een zx7r? en hoeveel pk?

ik ben op zoek naar een leuke opvolger voor mijn vfr400r 25kw, maar aangezien ik niet zon 1.75 ben en 70kg, ben ik niet op zoek naar een al te grote en zware motor.

Ken iemand deze motor die bij www.probikes.nl staat?

(Afbeelding)
hey ron, it's your lucky day ;) die van mij staat ook te koop!! als je belangstelling en/of vragen hebt laat het me maar ff weten. sersation@hotmail.com is mijn mail
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan