Het grote ZX7-R topic

hee fastfreak!

wil je es aan naksankou vragen of ie zijn mail wil lezen, want heb al een paar mailtjes gestuurd over diverse onderdelen die ie te koop heeft...
alvast bedankt hoor
 
Hoe zit het met het onderhoud van een zx7r, kwa kleppenstellen om de hoeveel km moet dat gebeuren?

Zijn er nog speciale punten die je zeker moet na lopen bij een zx7r voor het aanschaffen van zon fiets?

Een motor kopen met 20000 op de teller zonder onderhoudsboekje erbij, zeggen jullie laten staan een motor zonder onderhouds history?
 
Hoe zit het met het onderhoud van een zx7r, kwa kleppenstellen om de hoeveel km moet dat gebeuren?

Zijn er nog speciale punten die je zeker moet na lopen bij een zx7r voor het aanschaffen van zon fiets?

Een motor kopen met 20000 op de teller zonder onderhoudsboekje erbij, zeggen jullie laten staan een motor zonder onderhouds history?

welnee man die dingen zijn niet te slopen !! ...die van mij 15000 gelopen eeeeh geraced en kleppies willen stellen ,zo van dat moet he ?? ,geen 1 verkeerd !! de rest van de tech is ook inorde !! geen gezeik met koppakking gedoe zoals bij d e'oude'negen
Maak je geen zorgen met zo'n ding ga je echt niet onderuit....figuurlijk dan....... :}

greets FF !!
 
Je weet nooit wat je koopt. Ook niet bij een motorzaak. Enige voordeel is dat je bij een motorzaak nog eens terug kan gaan om verhaal te halen.

Heb zelf een '96-er met nu +50000 op de teller en er is niets mis mee. Hij is bij z'n vorige baasje wel eens om gevallen maar dat resulteerde alleen maar in wat krassen en een gescheurde zijkuip, verder niets ernstigs.
Heb vorig jaar kleppen gesteld maar was eigenlijk niet eens nodig. Wel altijd zorgen dat je goede olie gebruikt. Het verschil merk je echt. Rij nu met Castrol superbike, echt super (duur) Schakeld super en is snel op bedrijfstemp.
 
nieuwe bandjes voor mijn ZX7-R gekocht
Dunlop D208 jes aangezien ik ook gewoon met regen rijd
 
Ixil einddemper gekocht. Achterkant weggezaagd en nu bezig om op de plaats van het achterlicht een plaat te monteren waarop een achterlicht en de knippers kunnen.
De handgrepen weggehaald en gaten afgedekt met, jawel, zwarte stickers. Valt niet op en blijft goed zitten.
 
Ixil einddemper gekocht. Achterkant weggezaagd en nu bezig om op de plaats van het achterlicht een plaat te monteren waarop een achterlicht en de knippers kunnen.
De handgrepen weggehaald en gaten afgedekt met, jawel, zwarte stickers. Valt niet op en blijft goed zitten.

't is net een dun vliesje dat er eigenlijk om vraagt dat er een vinger in gedrukt wordt.....hmmm, doet me ergens aan denken ;)
 
Ik ben nog een beetje aan het veranderen achter kant is klaar op men demper na die was er noggg niet balen



full


dit is bijna klaar achterkant
 
Dit is de achterkant nu alleen men demper dus nog


full




Ook heb ik nieuwe handvaten er op gezet groen is wel kicke
 
je moet die A-sportieve handvaten er juist afgooien... Heb nooit begrepen waarom ze die op een supersport geplaatst hebben...
Je moet even een kunstoflasser/spuiter die gaten laten dichtmaken(als je nog es wat geld over hebt ;) )
Greetz,
McDennis
1.jpg

1%20(1)0.jpg
 
Laatst bewerkt:
Als ik klaar ben (volg. week ofzo) zal ik wat foto's plaatsen van de achterkant.
Heb die lelijke handgrepen ook verwijderd en de gaten afgeplakt.
Na wat experimenteren besloten het glaasje van het achterlicht los te halen, twee schotten en twee knipperlampen in het huis te plaatsen en deze dus in het achterlicht te intergreren.
8-)
 
Zo laat ik hier dan ook maar even wat fotos plaatsen van mijn motor.

Hij is geheel standaard op de rvs-remleidingen na. Maar snel een mooie sportdemper erop, zit zelf te denken aan een alu of carbon 'leovince sbk evolution 2' omdat deze toch goedgekeurd is maar toch de db-killer eruit gehaald kan worden.

Ik wil ook het achterspatbord eraf halen of inkorten. Maar als ik hem inkort dan heb ik geen kentekenverlichting meer, moet je kentekenverlichting hebben op een motor?

En er moeten natuurlijk ook kleine knippers op, want wat een lantaarnpalen zijn de orginele zeg.

Kawa01.JPG

Kawa02.JPG

Kawa03.JPG

Kawa04.JPG

Kawa05.JPG

Kawa06.JPG
 
Zo laat ik hier dan ook maar even wat fotos plaatsen van mijn motor.

Hij is geheel standaard op de rvs-remleidingen na. Maar snel een mooie sportdemper erop, zit zelf te denken aan een alu of carbon 'leovince sbk evolution 2' omdat deze toch goedgekeurd is maar toch de db-killer eruit gehaald kan worden.

Ik wil ook het achterspatbord eraf halen of inkorten. Maar als ik hem inkort dan heb ik geen kentekenverlichting meer, moet je kentekenverlichting hebben op een motor?

En er moeten natuurlijk ook kleine knippers op, want wat een lantaarnpalen zijn de orginele zeg.

(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)

Kentekenverlichting is geen probleem als je de plaat kort onder het achterlicht hangt. Aan de onderkant v/h achterlicht is nl een mat rood plaatje kunststof gelijmd. Als deze eruit slijpt en er een doorzichtig stukje oplijmt heb je je kentekenplaatverlichting.
 
Kentekenverlichting is geen probleem als je de plaat kort onder het achterlicht hangt. Aan de onderkant v/h achterlicht is nl een mat rood plaatje kunststof gelijmd. Als deze eruit slijpt en er een doorzichtig stukje oplijmt heb je je kentekenplaatverlichting.

't is mooi spul dat Kawa. :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan