Het Grote ZX9R Topic Deeltje 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
zeg het maar als het nodig is
als je er niet uit kom , geef je maar een gil of een mailtje
is toch nog wel wat werk als het gelast is schuren en spuiten enzo maar daar ben ik niet zo goed in als een spuiter zelf he

gr ab
Stiekum nog ff dan..
Ab, you've got mail *O*
 
Laatst bewerkt:
@ baldido

ik sloop er hier een regelklep uit

daar kom ik bij door bij andere af te kijken _O-

heavey weer een feer in ze :X

en daardoor heb ik het idee dat hij bij lagere toeren niet zo tegensputtert zeg maar waardoor hij net ff iets comfortabler rijdt :]
 
Erg lang geleden maar begin het rijden weer een beetje op te pakken. Kwam er gelijk achter dat de ketting vervangen mag worden inclusief tandwielen.
Beetje lopen zoeken maar kom niet direct achter het juiste antwoord.

Wat wordt er aangeraden voor een 1998 ZX9R?Origineel is toch DID?
Zit te denken om een gouden of zelfs groene ketting erop te zetten... :P

Iemand toevallig ook een setting geprobeert met een groter tandwielletje?Voor of achter?
 
Erg lang geleden maar begin het rijden weer een beetje op te pakken. Kwam er gelijk achter dat de ketting vervangen mag worden inclusief tandwielen.
Beetje lopen zoeken maar kom niet direct achter het juiste antwoord.

Wat wordt er aangeraden voor een 1998 ZX9R?Origineel is toch DID?
Zit te denken om een gouden of zelfs groene ketting erop te zetten... :P

Iemand toevallig ook een setting geprobeert met een groter tandwielletje?Voor of achter?

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Hij leeft nog.....................

Dat is lang geleden. :Y
 
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Hij leeft nog.....................

Dat is lang geleden. :Y

:+

Idd erg lang geleden, laat ik niet zeggen dat ik de afgelopen jaren meer spinnewebben op de motor gekregen heb dan km's ;)

Ivm kind e.d. echt geen tijd en zin meer gehad...nu begint het weer te kriebelen hihi.

Hoe gaat die bij jou?Ook kleine toch?
 
:+

Idd erg lang geleden, laat ik niet zeggen dat ik de afgelopen jaren meer spinnewebben op de motor gekregen heb dan km's ;)

Ivm kind e.d. echt geen tijd en zin meer gehad...nu begint het weer te kriebelen hihi.

Hoe gaat die bij jou?Ook kleine toch?

Toch stiekem meelezen??

Alles goed hier. Zin in het motorrijden is nog lang niet over, alleen de tijd ervoor laat me vaak in de steek. Zo'n kleine meid vraagt stiekem toch veel aandacht en tijd. Ik dacht die 98-er is al lang en breed verkocht. Het laatste wat ik me kan herrinneren is dat de topkuip van het 2000 model er weer afgehaald werd voor de verkoop. Maar mooi dat je het weer oppakt. Het Nijmegen-topic post ik bijna nooit meer. :N Allemaal jongens die ik niet ken. Paar galbakken ertussen en de gezelligheid is weg.
 
Toch stiekem meelezen??

Alles goed hier. Zin in het motorrijden is nog lang niet over, alleen de tijd ervoor laat me vaak in de steek. Zo'n kleine meid vraagt stiekem toch veel aandacht en tijd. Ik dacht die 98-er is al lang en breed verkocht. Het laatste wat ik me kan herrinneren is dat de topkuip van het 2000 model er weer afgehaald werd voor de verkoop. Maar mooi dat je het weer oppakt. Het Nijmegen-topic post ik bijna nooit meer. :N Allemaal jongens die ik niet ken. Paar galbakken ertussen en de gezelligheid is weg.

Ik lees idd weleens wat mee, vandaar dat ik wist van je kleine.Gaat idd veel tijd inzitten kinderen..bekend verhaal hihi.

Die topkuip zit er nog steeds op, ik heb er op een bepaald moment zelfs 3 gehad.Mijn pa reed de motor totall-los en toen nog maar 2..die heb ik nog steeds waarvan eentje op de mijne zitten.
Waarschijnlijk gaat deze er dan toch echt aan geloven en wil ik er echt een Naked van maken. Word nog wel eens klus met het RAM gebeuren...als die eraf liggen rijd het ding voor geen meter.
Ik vind het heerlijk rijden zonder kuip..lekker ruig :P Vandaag ook het idee om er een groter tandwieletje bij te zetten, ik heb de topsnelheid niet meer nodig en wil nog meer trekkracht })

Jij nog steeds de 2001?

Qua reacties in het Nijmegen topic lees ik enkel, ik zal bijna niet reageren omdat ze niet ken. Jij kent ze schijbaar iets beter? :+
 
Ik lees idd weleens wat mee, vandaar dat ik wist van je kleine.Gaat idd veel tijd inzitten kinderen..bekend verhaal hihi.

Die topkuip zit er nog steeds op, ik heb er op een bepaald moment zelfs 3 gehad.Mijn pa reed de motor totall-los en toen nog maar 2..die heb ik nog steeds waarvan eentje op de mijne zitten.
Waarschijnlijk gaat deze er dan toch echt aan geloven en wil ik er echt een Naked van maken. Word nog wel eens klus met het RAM gebeuren...als die eraf liggen rijd het ding voor geen meter.
Ik vind het heerlijk rijden zonder kuip..lekker ruig :P Vandaag ook het idee om er een groter tandwieletje bij te zetten, ik heb de topsnelheid niet meer nodig en wil nog meer trekkracht })

Jij nog steeds de 2001?

Qua reacties in het Nijmegen topic lees ik enkel, ik zal bijna niet reageren omdat ze niet ken. Jij kent ze schijbaar iets beter? :+

Neu, had eerst een '98-er, toen een 2002 en nu een 2004. (model 2003)
Effe posen.

full
 
Poser :+

Leuke foto!


Kijken hoelang het duurt voordat er deeltje 13 is, kan ik gelijk mijn vraag overnieuw stellen. Ben benieuwd of iemand het antwoord weet trouwens.

Op Ebay.de trouwens een kettingsetje voor 137 euro van DID Xring.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan